Jump to content

Transfer Deadline Day 2013


Fabulous

Recommended Posts

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Wenger bekreftet at de har fulgt han en stund. Ingen panikkjøp som følge av skaden til Gibbs. Jeg er meget fornøyd med kjøpet, og alle mine venner som følger med på spansk fotball mener det er et fantastisk kjøp. Bra Wenger !

Link to comment
Share on other sites

Det skal visst ha vært en avtale om en overgang til sommeren, så det var et kjøp direkte linket til at Gibbs ble skadet.

Er fornøyd med kjøpet av Monreal, men ikke fornøyd med overgangsvinduet totalt sett. Hva skjer hvis Giroud eller walcott blir skadet? Da må The Ox inn, og det han har vist i de siste innhoppene har rett og slett ikke vært godt nok. Og jeg tør ikke tenke på hva som hadde skjedd hvis Wilshere hadde blitt skadet. Vi er ekstremt sårbare i de aller fleste posisjoner utenom høyreback kanskje. Vi MÅ forsterke stallen til sommeren uavhengig om vi får 4. plassen, noe jeg tror vi kommer til å være langt unna å klare. Hvis f.eks Liverpool eller Everton havner over oss ved slutten av sesongen bør både Wenger, Kroenke og resten av styret forlate klubben. Men den tid den sorg, nå gjelder det bare å stille seg bak laget og løfte de til en best mulig plassering og en fin avslutning på sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Meget fornøyd med at laget omsider har fått en venstreback av høy klasse igjen. Om bare Sagna finner formen igjen, og kvitter seg med de tøflene han spiller med, kan det vel bli orden på forsvarsspillet igjen. Selvsagt skuffende at Wenger ikke ser behovet for en god keeper, en arbeidsom dm, en rask og kreativ ving og en effektiv spiss. Men dette var vel strengt tatt langt bedre enn vi torde håpe på.

Link to comment
Share on other sites

@Arsenal: Wenger on transfers: 'We were close to one more signature. It didn't happen because of the desires of the clubs not to sell' #AFCvSCFC

 

Hadde vært moro å vite hvem... Jeg tipper Diame

 

Edit: Arseblog påstår det ikke var interesse i Diame - og at spilleren det er snakk om er David Villa

Link to comment
Share on other sites

Hvis det var villa, så hadde kjøpet gått glatt igjennom om det var motsatt vei. Barcelona leker alltid med oss når det kommer til overganger. Når de i tilegg evt ikke selger oss spillere når de fra før av skylder oss endel penger er ennå værre. Men blir kanskje litt mye synsing :)

Link to comment
Share on other sites

@Arsenal: Wenger on transfers: 'We were close to one more signature. It didn't happen because of the desires of the clubs not to sell' #AFCvSCFC

 

Hadde vært moro å vite hvem... Jeg tipper Diame

 

Edit: Arseblog påstår det ikke var interesse i Diame - og at spilleren det er snakk om er David Villa

Var visst snakk om en stopper fra La Liga opprinnelig i fra Venezuela. Husker ikke navnet i forbifarten

Link to comment
Share on other sites

@Arsenal: Wenger on transfers: 'We were close to one more signature. It didn't happen because of the desires of the clubs not to sell' #AFCvSCFC

 

Hadde vært moro å vite hvem... Jeg tipper Diame

 

Edit: Arseblog påstår det ikke var interesse i Diame - og at spilleren det er snakk om er David Villa

Etter uttalelsene om at klubben ikke ønsket å selge, så kan det vell ikke være Diame? Om Wenger utløste klausulen har ikke West Ham noe valg, og da er det opp til Diame selv om han ønsker å gå eller ikke.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...