Jump to content

Transfer Deadline Day 2013


Fabulous

Recommended Posts

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

 

Sky Sports er ikke lenger noe spesielt troverdig. BBC er nok det mest troverdige sammen med The Guardian nå.

Deg om det. BBC melder ihvertfall det før Sky. Har du noe konkret i tankene som hentyder at Sky har svekket sin troverdighet. "Transfer Clockwatch" seksjonen er jo kun et medium der andre kilder legges ut.

Link to comment
Share on other sites

Selv om nivå og troverdigheten er variabel så stiller jeg meg positivt til Reina. Masse rutine, bedre alternativ enn Mannone og Fabianski. Og skal være en meget god tilførsel til garderoben.

Det skal vel ikke så mye til for å være et bedre alternativ enn de to karene.

-----

 

Ellers så blir jeg "som vanlig" like oppgitt over at dette overgangspillet nok en gang skal foregå frem til siste minutt.

Med utgangspunkt i "ryktene" om at Wenger har tre overganger i sikte, så kan jeg forstå at enkelte kan være vanskelige og tar tid, men jeg er mest redd for at vi bare får noen panikkjøp som blir benkevarmere (benkene på tribunen). Men det er jo lov å håpe.....

 

 

EDIT: Har QPR planer om å¨skifte ut hele laget? Det virker som det er masseinnvandring til "gjeterkrattet" på vestsida av byen.

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi får inn denne Monreal (som jeg kjenner veldig lite til) kan vi for min del godt beholde Santos. Da kan han være backup, helst fremover i banen. Aldri feil med backup, sålenge han ikke er direkte backup til Gibbs som er så skadeutsatt. Noen som har peiling på Monreal bortsett fra at han er spansk, spilt for Malaga i det siste og har 9 landslagskamper?

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi får inn denne Monreal (som jeg kjenner veldig lite til) kan vi for min del godt beholde Santos. Da kan han være backup, helst fremover i banen. Aldri feil med backup, sålenge han ikke er direkte backup til Gibbs som er så skadeutsatt. Noen som har peiling på Monreal bortsett fra at han er spansk, spilt for Malaga i det siste og har 9 landslagskamper?

Anbefaler å lese den beskrivelsen av han fra Mirror som er linket her ett par sider tilbake. Later til å være en "steady eddie".

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...