Jump to content

Transfer Deadline Day 2013


Fabulous

Recommended Posts

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

ARSENAL LATEST

Spanish football expert Andy West from his Barcelona base: "A new signing from Spain in the offing for Arsenal...but it's not David Villa. Radio Marca are reporting that Malaga's Nacho Monreal has caught a flight to London to negotiate terms with the Gunners.

"The 26-year-old is Malaga's first choice left back and a full Spain international. Malaga don't want to sell but it appears their financial problems have forced them to accept an offer reported to be in the region of £8m."

http://www.bbc.co.uk/sport/0/21283085

Link to comment
Share on other sites

LOOOOOL DETTE MÅ VÆRE EN SPØK

 

 

Martin Samuel@grthdvd

 

BREAKING NEWS: Sources at Melwood have confirmed #Liverpoolhave accepted a bid for Jose Reina from #Arsenal. An amazing development #LFC

 

Samme mann melder:

 

Martin Samuel@grthdvd

#Liverpool have had a loan approach for Roma's Maarten#Stekelenburg, with an option to buy for £7m accepted. #LFC#transferdeadlineday.

Her snakker vi enten om en mann som har alt rett, eller en som er fake. Stekelenburg har sett seg på et fly til England det er bekreftet av sentrale kilder, og Fulham er ute av dealen. Kanskje vi her snakker om en utbytting av keeper i Liverpool som fører til at Reina er aktuell for oss? Dette er ikke så sykt når man ser på omstendighetene.

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan gi meg litt innsikt i Monreal? En spiller jeg har sett særdeles lite av. Uansett, ett alternativ til Santos tar jeg i mot med åpne armer. Jeg syns han hadde sine gode perioder forrige sesong (selv om han spilte på vel mye risiko etter min smak) men i år har han fått alt for lite tid til å spille seg i form.

Link to comment
Share on other sites

Stekelenburg er bedre enn Reina. Håper bare at Reina ryktene er tull og Stekelenburg er på vei til oss..

 

Det er jeg helt enig i, men vi skal ikke se bort ifra at Liverpool ønsker å offload Reina nå. Det kan være veien dette tar.

 

Men for all del, ingen tvil om at Stekelenburg er høyere på ønskelista. Reina som andrekeeper som kan pushe og gjerne spille en og annen kamp for polakken hadde ikke vært å forakte det heller. Han er nok ikke langt unna i nivå.

Link to comment
Share on other sites

Wenger syntes det var fryktelig vanskelig å finne spillere som kunne forsterke oss i januar, men allikevel så får han muligens tak i 1-3 spillere som forsterker oss på èn dag.

Til hans forsvar så kan det hende at prosessene med de potensielle spillerne har pågått en stund uten at media har fått nyss om det :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...