Jump to content

Transfer Deadline Day 2013


Fabulous

Recommended Posts

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

LadyArse@LadyArse

West Ham have had a bid that has triggered Diame's release clause I SHIT YOU NOT

 

LadyArse@LadyArse

That last news via SSN and brough to you by my heart attack

 

Lov å håpe det er oss, men tviler.

 

Sky Sports understands an unnamed Premier League side have triggered Mohammed Diame's release clause at West Ham. More on this soon...

http://www1.skysports.com/transfer-centre/clockwatch

Link to comment
Share on other sites

Da blir det altså Nacho, Villa, Diame, Reina++ i dag? Må bare elske DD! Sleng på Baines så er jeg fornøyd... :lol:

 

Reina er visstnok bare tull. Takk gud for det.

 

Når det kommer til Diame så vil jeg tippe det er QPR igjen.. eller Tottenham.

Link to comment
Share on other sites

 

Er det magefølelsen som forteller deg dette Even? ;)

 

Det er magefølelse og en total av faktorer. Det er en klausul som er ekstremt lav, £3,5 m noe som gjør at lønnskostnadene blir ekstremt høye. Men Diame er garantert desperat på en overgang til oss. Derfor lar Wenger dette dra helt ut mot slutten for å presse lønningen så lav som overhode mulig. Signerer Diame kontrakten fem på tolv i kveld vil lønningen ha gått fra 70 000 til 50 000, det er i Wenger style. Wenger nevnte også tidligere i januar at det er i den siste uka prisene går ned. Derfor tror jeg Diame kommer i løpet av kvelden, det er Wengers taktikk.

Link to comment
Share on other sites

 

Det er magefølelse og en total av faktorer. Det er en klausul som er ekstremt lav, £3,5 m noe som gjør at lønnskostnadene blir ekstremt høye. Men Diame er garantert desperat på en overgang til oss. Derfor lar Wenger dette dra helt ut mot slutten for å presse lønningen så lav som overhode mulig. Signerer Diame kontrakten fem på tolv i kveld vil lønningen ha gått fra 70 000 til 50 000, det er i Wenger style. Wenger nevnte også tidligere i januar at det er i den siste uka prisene går ned. Derfor tror jeg Diame kommer i løpet av kvelden, det er Wengers taktikk.

 

Nå har det vært snakk om at Diame sin klausul er høyere enn først antydet og at den er nærmere £7M. Når det kommer til det andre der så er det ikke nødvendigvis en dum taktikk, men som Gunner18 postet over så er det visstnok QPR som har møtt denne klausulen.

 

Forbanna drittklubb. Både QPR og Arsenal. :(

Link to comment
Share on other sites

 

Nå har det vært snakk om at Diame sin klausul er høyere enn først antydet og at den er nærmere £7M. Når det kommer til det andre der så er det ikke nødvendigvis en dum taktikk, men som Gunner18 postet over så er det visstnok QPR som har møtt denne klausulen.

 

Forbanna drittklubb. Både QPR og Arsenal. :(

 

QPR er jo hissige som en lemmen på EPO i dette overgangsvinduet. Kan ikke skjønne at de har plass til alle spillerne i troppen engang?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...