Jump to content

16.01.2013 Swansea H (FA-cup-returkamp)


Pirès#7

Recommended Posts

arsenal-fc-logo.png brand.gif

 

 

 

 

 

 

Arsenal v Swansea City

The FA Cup - returkamp, Emirates Stadium

Onsdag, 16 Januar 2013, 20:30

 

 

 

 

 

 

Etter et skuffende resultat i første kamp måtte vi nøye oss med uavgjort og omkamp, en uheldig situasjon i et allerede fullstappet kampprogram.

Trolig vår største mulighet til å vinne noe i år, en cup som jeg personlig alltid har syntes vært en ærefull tittel.

 

 

Ikke et glamorøst verk, lagde bare denne tråden i farta for å slippe at den forrige tråden skal få så ufattelig mange sider, hvis noen f.eks har lyst å lese igjennom kamptrådene en eller annen gang. Bare slett denne tråden hvis dere heller foretrekker den andre.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Liker ny kamptråd, godt jobbet :)

 

Blir vel noen rokkeringer, så gutser på dette laget:

Szszesny

Jenkinson-Per-Vermaelen-Gibbs

Coquelin-Wilshere

Ox-Cazorla-Ramsey

Walcott

 

 

 

Har trua på seier idag! Håper gutta virkelig er klare idag, da dette er en turnering vi faktisk har en meget realistisk sjanse til å vinne. Drømmelaget er vel at Arshavin starter i Cazorla-rollen, men regner med at han blir ubrukt reserve da han obviously er 'dead' to Wenger :P Ellers håper jeg Jenkinson tar over en Sagna som ikke har imponert i det siste.

 

Redd for Michu, dog! De slo jo Chelsea på brua, dette blir ingen lett match.

Link to comment
Share on other sites

Vi kjører vel 1.laget igjen idag vil jeg tro. Ikke snakk om å rullere eller hvile da vi ikke har stall til det. Kanskje vi får inn en rokkering i midten på ett eller annet vis, ellers ser jeg for meg rimelig likt som de foregående kampene.

 

På tide å revansere det ydmykende 0-2 tapet vi hadde før nyttår på emirates her.

Link to comment
Share on other sites

Satser på dette laget;

Szszesny

Jenkinson-Per-Vermaelen-Gibbs

Ramsey-Wilshere

Walcott-Cazorla-Ox

Giroud

 

Diaby startar truleg på bekostning av Ramsey. Trur kampbildet passar Giroud betre enn Walcott på topp.

 

Viss det er nokon som finn ein god stream så skrik ut, bittert at ikkje kampen går på ein kanal som alle har..

Link to comment
Share on other sites

Diaby er skadetplaget som fy. Allikevel starter han 2 kamper på 3-4 dager?

 

Ellers et spennende lag. Wilshere tar trolig den offensive midtbanerollen mens Cazorla flyttes ut på kant. Synd bare at Giroud starter på topp og ikke Podolski. Rart at Chamberlain ikke får sjansen.

Link to comment
Share on other sites

Spennende lagoppstilling. Gleder meg til kampen nå. Med Cazorla og Walcott på kantene bør jo kvaliteten på innleggene bli bra. Dessuten vil Wilshere som den offensive av de sentrale gi oss mer punch defensivt og mere gjennombruddskraft framover

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...