Jump to content

16.01.2013 Swansea H (FA-cup-returkamp)


Pirès#7

Recommended Posts

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Synes Cazorla er for statisk. Skal ha ballen i beina hele tiden og han bruker alt for lang tid på ballen til tider. Glimtvis bra, men mye å forbedre. Innsatsen har vært god uten ball skal sies

Det skal sies at jeg kun har fått med meg 2. omgang, men syns han jobber bra. Bruker kanskje et touch for mye, men han har full kontroll! Hele laget jobber strålende nå! Kudos, det er nesten det viktigste for meg... Driter i om vi signerer ti middelmådige spillere, så lenge de jobber som noen guder så gjør de det bra.

Link to comment
Share on other sites

Er walcott verdt 100.000pund i uka?

Som andfje sier; sånn som markedet er blitt; ja. På en annen side er det synd at Theo Walcott skal bli den best betalte spilleren i Arsenal FC.

 

Han har vært elendig i kveld hvert fall.

 

Ekstraomganger er vel for øvrig det siste vi trenger.

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger en £20m-30m spiss! En som faktisk skyter på motsatt side av der keeperen står, når han er alene igjennom...

 

+1

 

Laget i dag har forøvrig vært noe av det bedre og mest balanserte vi har stilt med i år fra forsvaret og opp til midtbanen. Eneste som det mangler på er spissen(e).

Link to comment
Share on other sites

Ramsey inn ja.. hvorfor ikke Podolski? Skal man ha mål så lønner det seg å bytte ut en forsvarsspiller/midtbanespiller for en offensiv spiller/spiss. Istedet så ender det vel opp med at Wenger tar av enten Giroud eller Walcott hvis han bytter inn Podolski.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...