Jump to content

2012.12.11 Bradford City B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply

Szczesny er nære nesten samtlige straffer og redder attpåtil et par. Allikevel er det bare ungguttene Wilshere og Chamberlain som klarer å putte sine respektive straffespark.

 

Rett og slett skammelig. Hva faen er det egentlig spillerene våre bedriver tiden sin på på treningsfeltet?

Link to comment
Share on other sites

Det verste, er at det er fullt fortjent! Skam deg Wenger! Måtte han lære av sine største brølere, og dermed aldri hente inn flere afrikanske spillere! Chamakh og Gervinho hadde aldri klart å spille seg inn på laget til Bradford. Møkkaspillere som desverre klarer å få plass på det som for øyeblikket er et møkkalag med en svært så sta og tåpelig manager.

 

Godt gjort å ta alle afrikanske spillere under en kam.

Skam deg.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jamie Sanderson ‏@YoungGunsBlog

A new low for Arsenal. Defeat at League Two Bradford. Not beaten by quality - worse. Beaten by more fight and spirit. Unacceptable.

Ja, det er kanskje Wenger sin jobb å motivere spillerne, men han kan ikke spille kampen for de. Spillerne viste latterlige, og skamfulle holdninger i dag. Nesten alle burde straffes med ett års lønnstrekk.

 

Lurer på hva som foregår i garderoben nå. Wenger har all grunn til å være skuffet.

Link to comment
Share on other sites

Skremmende sant fra Jamie Sanderson:

A new low for Arsenal. Defeat at League Two Bradford. Not beaten by quality - worse. Beaten by more fight and spirit. Unacceptable.

 

Arsenal is not about glorious football or unbeaten runs. Basics is spirit, fight and pride to wear the shirt. Not much on show.

Link to comment
Share on other sites

Er ingen unnskyldninger for dette. Man kan i etterpåklokskapens navn si han burde stilt med reservelag, men når dette er nivået vi har for tiden er det like greit å få det frem i lyset (selv om det var rimelig klart fra før av). Pinlig, flaut og en følelse av at dette er starten på slutten

Link to comment
Share on other sites

Hadde jeg vært Wenger hadde jeg vært så sinnsykt skuffa og gjort, som Wilshere sier: Trukket dem i lønn. Det er faen ikke akseptabelt det vi nettopp var vitne til. Jeg er så forbanna. Det at vi taper på straffer driter jeg i, det lå i kortene når Chamakh tar straffe nummer to og Cazorla tar en av de verste straffene jeg har sett. Vi holder på å tape, deservedly so, etter ordinær tid. Og vi klarer ikke skape mange feite sjanser i ekstraomgangene. MOT BRADFORD! JEG SKAMMER MEG.

 

Wenger ut? Ja. Men mange av spillerne bør bli benket herfra til helvete til neste kamp. Jeg vil heller se folk som har lyst til å vinne.

Link to comment
Share on other sites

Godt gjort å ta alle afrikanske spillere under en kam.

Skam deg.

 

BE

 

Har ikke vært særlig heldig med de siste spillerne hentet derifra Arsenal da. Ade og Toure gjorde vel sine saker bra, men Gervinho og Chamakh er rett og slett søppelspillere. Skam meg? Ja, skam meg da. Spiller vel liten rolle, når man har så mange Arsenalspillere og en manager som gjør enda større skam på seg ;) Enn om Wenger hadde hentet inn de spillerne fra det kontinentet, som man visste presterte. Etoó, Essien og Drogba f.eks.? Var ikke ment å skjære alle afrikanske spillere under Gervinhos kam. Tenkte vel stort sett bare på de Wenger har hentet inn de siste årene, og de han sikkert har i kikkerten i dag. Sikkert mange spillere der, med like dårlige avslutningsegenskaper som Gervinho og Chamakh.

Link to comment
Share on other sites

Syns Wilshere var vår bestemann. Den eneste som virkelig prøvde og viste at han ville vinne. Syns resten var utter shit, og det hele toppa seg med en ræva Chamakh og en Chambo som ikke klarte å slå ett dugelig innlegg.

Tor nok du bør se over en gang til. Wilshere var i peioder svak i dag, og den på midtbanen som bidro mest var helt klart Coquelin så lenge han fikk spille. Cazorla spilte seg opp i andre omgang og skapte litt da, men mest av alt virket han frustrert over medspillerne sine. Ekstremt svak innsats av hele laget, og nå må de snart skjønne at for å vinne fotballkamper så må man stå på å jobbe og løpe gjennom 90 minutter. Alftof dårlig tempo, for få initativ og en uendelig rekke med pasninger på tvers og bakover. Elendig. Bryr meg egentlig ikke då må mye om straffesparkene da det er mye tilfeldigheter som spiller inn der, men ekstremt skuffet over at vi nok en gang skaper så lite og ikke makter å sette motstanderen under noe skikkelig press.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo et b-lag vi stiller, bare så synd vi har solgt a-laget de siste sesongene...

 

Av dagens spillere er det vel toppen tre-fire av de som spilte kampen jeg ville sagt var gode nok for et lag med trofeambisjoner, Wilshere, Santi, Sagna og muligens Rosciky...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...