Jump to content

2012.12.11 Bradford City B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply

Gervinho gjør i dag det jeg anser for å være noe av de aller, aller svakeste forestillingene av en Arsenalspiller siden jeg begynte å se fotball midt på 80-tallet. Er virkelig i klasse med Caballero, Stepanovs og Diawara.

 

Dårlig samhandling sier kommentator... Gervinho mangler det meste, og spesielt det som har med forståelse av spillet å gjøre. I tillegg til ballkontroll og avslutningsegenskaper da.

Link to comment
Share on other sites

Som regel så er ekstraomganger bare artig for da får jeg se Arsenal spille i 30 minutter ekstra, men nå for tiden så er det mer "huff.. 30 minutter med kjedelig selvpining ekstra". Trist, men ikke langt unna sannheten. Smerter å se den mangelen på kvalitet og innsats som man forventer av Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Mye har blitt sagt om mange i dag, og mye mer kan sikkert sies, men du verden...Gervinho tar kaka, fyren eier jo ikke noe som forsvarer en plass på banen. Makan til talentløs spiller har jeg nesten aldri sett. Kunne skrevet ei bok om hvor mye galt og hvor lite riktig han gjør...huffoghuff...blir det straffer er det kjørt...

 

 

Det Ox gjør der, jeg fatter bare ikke hvordan det er mulig, ikke bare han, men generelt når de slår slike innlegg helt upresset...fatter det bare ikke...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...