Jump to content

2012.09.28 Chelsea H


Maestro

Recommended Posts

Hvorfor har han da skrytt og skrytt de siste dagene da, hvis han ikke har tro på han?????

 

Det kalles pedagogikk.

 

Han vet like vel som oss andre at OM man fikk Arshavin opp på sitt normale nivå så kan han fortsatt være en viktig bidragsyter for oss. For å få det til er ros en viktig del av pakka. IMHO.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 226
  • Created
  • Last Reply

Drøyt hvor usynlig Podolski har vært de to siste kampene. Det jeg fryktet ved Podolski når det var snakk om at han ville spille mye på kanten..

 

Kjipt mtp. at han er en ufattelig god avslutter. Kommet til særdeles få avslutninger de siste 4 kampene..

Link to comment
Share on other sites

 

Det kalles pedagogikk.

 

Han vet like vel som oss andre at OM man fikk Arshavin opp på sitt normale nivå så kan han fortsatt være en viktig bidragsyter for oss. For å få det til er ros en viktig del av pakka. IMHO.

Jeg er lærer og vet veldig godt hva pedagogikk er. Jeg vet også at om pedagogikk "misbrukes", kan man gjøre stor skade...

Link to comment
Share on other sites

Pussig at han ikke haltet eller noe.

 

Syns aldri i verden Kos/Torres-situasjonen var straffe. Torres som kløner det til for seg selv.

 

Han haltet i etterkant frem til han ble byttet ut. Trolig la du ikke merke til det mtp. at han ikke akkurat bevegde seg så mye i ettertid.

 

Er aldri i livet en straffe. Hører folka i TV2 studio mener det er straffe, men det er jo hjernedøde tydeligvis.

Link to comment
Share on other sites

Kjære Hr. Alsaker, kan det være at du fremdeles nærer varme følelser for din favorittklubbs tidligere stjerne?

 

"Straffesituasjonen", Torres bøyer foten bakover og treffer Koscielnys bein og kommer litt ut av balanse. Klar straffe kan det virke ut fra sine kommentarer. For min del en ganske uskyldig situasjon.

 

Litt senere, Ramsey ligger og vrir seg i smerter. På reprisen så ser vi at Ramse går over ende, og Torres sine knotter "lander" (sikker uforskylt) på Ramseys fot. Din kommentar: Jeg tror at han (Ramsey) fikk en vri på foten (ikke ordrett fra meg, men i samme betydnig). Torres knotter ble ikke nevnt fra din side, Jeg klarte å få det med meg.

 

En nøytral kommentator fra TV2, jeg tviler egentlig. Mnn så er ikke jeg heller nøytral ;D

Link to comment
Share on other sites

En slik skade som Diaby fikk, går over fort. Men det er jo snakk om Diaby da...

 

Hofteskader kan ofte være langvarige. F.eks. var Afobe ute i nesten 6 måneder grunnet en hofteskade.

 

Når det også er snakk om Diaby så er det vel fort 18 måneder. :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...