Jump to content

2012.09.28 Chelsea H


Maestro

Recommended Posts

  • Replies 226
  • Created
  • Last Reply

 

Ballen var på vei ut hvis man ser på kamerabildene (såfremt ikke ballen fikk en voldsom skru på slutten der). Det som derimot ødelegger er latterlig dårlig kommunikasjon fra Mannone til forsvaret som burde ha fått med seg at den ballen var på vei ut eller at han hadde full kontroll.

 

Temmelig irriterende at vi kun har 2 førstevalg ute på banen i form av de 5 førstevalgene i den bakre femmeren.

 

Slik jeg ser det ville ballen skrudd inn uansett.

Link to comment
Share on other sites

 

Slik jeg ser det ville ballen skrudd inn uansett.

 

Vi får bare bli uenige om den ville skrudd inn, men du er vel enig i at kommunikasjonen fra keeper til forsvaret var veldig dårlig?

 

Ellers tror jeg dette blir vårt første tap for sesongen dessverre..

Link to comment
Share on other sites

 

Han har vel ikke så mye mer å velge mellom

 

Kunne valgt Walcott fra start fremfor Ramsey. Kunne også spilt med sin beste tilgjengelige forsvarsfirer ved å ikke droppe Mertesacker. Kunne også tatt med Coquelin og Arshavin på benken.

 

Men, syntes ikke laguttaket til Wenger er så dårlig i dag minus Koscielny/Mertesacker avgjørelsen. Det som derimot slår meg er hvor energiløse og hvor svake vi fremstår.

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig Walcott får en sjanse på topp i neste kamp mot Olympicos. For i dag var ingen av våre fremste spillere virkelig truende.

 

Jeg tror ikke det er noen god løsning å rullere i hytt og vær på topp. Hvis Wenger mener Podolski, Giroud og Gervinho er aktuelle for midtplassen, synes jeg han skal holde seg til det foreløpig.

Link to comment
Share on other sites

 

Vi får bare bli uenige om den ville skrudd inn, men du er vel enig i at kommunikasjonen fra keeper til forsvaret var veldig dårlig?

 

Ellers tror jeg dette blir vårt første tap for sesongen dessverre..

Det er jeg helt enig i.

 

Ellers er det utrolig hvor tafatt dette er. Hvor er engesjementet? Jeg er ikke spesielt imponert over Chelsea, men heller veldig skuffet over Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg tror ikke det er noen god løsning å rullere i hytt og vær på topp. Hvis Wenger mener Podolski, Giroud og Gervinho er aktuelle for midtplassen, synes jeg han skal holde seg til det foreløpig.

 

Handler ikke om å rullere. Det handler om å finne det beste oppsettet. Pdd. så fungerer ikke Podolski - Gervinho - Ramsey noe særlig. Podolski - Giroud - Gervinho er hakket bedre, men Giroud scorer ikke noe særlig og Podolski virker å være utilpass på kanten i store deler av de fleste kampene.

Link to comment
Share on other sites

Hva faen markerer dommeren for der? Det vil se virkelig ikke..

 

Det eneste jeg kan se er at Gervinho er offside i det frisparket blir slått og han går i duell med Cech. Ellers er det ingenting annet noen kan blåse på der..

 

Ellers er nok dette vårt første tap så langt i sesongen. Latterlig svak prestasjon i dag fra laget. Helt tafatt..

Link to comment
Share on other sites

Taper vi i dag er det på grunn av det defensive rusket først og fremst, og jeg er redd mye av det er unødvendig skapt av laguttaket. Vi har byttet ut noe som fungerer i møte mot ett av de sterkeste offensive galleriene i europa. Dårlig dag å velge å være "snill" på AW.

 

I etterpåklokskapens lys er jeg jo helt enig, men jeg skjønner at han valgte de hurtigere føttene til Koscielny i akkurat denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...