Internettansvarlig Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 Hei folkens! Driver nå å tester ut en chat-funksjon her på forumet. Den ligger på menylinjen under navnet "Chat". Legger dette ut i en testperiode og vil etter dette ta en dialog med de andre moderatorene om vi skal fortsette. Samtidig ønsker vi også tilbakemelding fra dere på hvordan dette fungerer. Tenker vertfall det kan være et nyttig verktøy for diskusjon under kampene, men samtidig må vi passe på at det ikke overtar for de gode innleggene som er her på forumet. Bruk denne tråden til debatt, så oppsummerer vi etter sesongslutt på hvordan dette har fungert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 Sikkert jeg som er en idiot, men jeg finner ingen chat ( og skjønner egentlig ikke hvor jeg skal lete) BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 Dette er direktelinken til chatten: http://gunners.ipbhost.com/index.php?/chat/ Det skal være en knapp i menyen rett under banneret som fører til chatten. Er det flere som ikke får den opp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 Jeg får den ikke opp. Knappen altså. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 Den funker fint fra min Windowstelefon, men så funker alt på Windowstelefoner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 Dette er direktelinken til chatten: http://gunners.ipbhost.com/index.php?/chat/ Det skal være en knapp i menyen rett under banneret som fører til chatten. Er det flere som ikke får den opp? funker tydeligvis ikke på iphone og ipad BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 funker tydeligvis ikke på iphone og ipad BE Fordi Steve Jobs er død. Kjøp produkter med android istedet Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 Jeg fant den, men så lenge jeg var alene der inne var det ikke spesielt spennende. Litt morbid var det Castor, men etter en dag da alt har gått til h... for meg så lo jeg faktisk godt av din lille kommentar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted April 14, 2012 Author Report Share Posted April 14, 2012 Får dere det opp i menyen med vanlig PC, MAC - IE, FF, Chrome eller Opera? En må forøvrig være logget inn for å se knappen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 Pc Link to comment Share on other sites More sharing options...
nihilisten Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 Ingen knapp på mac med google chrome, i alle fall. Men direktelinken funka fint! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted April 14, 2012 Author Report Share Posted April 14, 2012 Problemet med at "Chat" ikke kom opp på menylinjen skal nå være løst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 Det er det. Virker også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 Sikkert bra om det hadde funka - får bare "you have been kicked from the chatroom" ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 Sikkert bra om det hadde funka - får bare "you have been kicked from the chatroom" ... Jeg kommer inn. Du må oppføre deg i chatrommet, Orakelet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 Sikkert bra om det hadde funka - får bare "you have been kicked from the chatroom" ... Tipper de sensurerer bedrevitere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Tipper de sensurerer bedrevitere Da er det mange fra dette forumet som blir kastet ut før Orakelet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Da er det mange fra dette forumet som blir kastet ut før Orakelet Jepp, jeg tror vi to fort hadde blitt kastet ut da ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted April 15, 2012 Author Report Share Posted April 15, 2012 En blir kastet ut etter 30 minutter inaktivitet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted April 15, 2012 Report Share Posted April 15, 2012 Jeg blir kastet ut uniddelbart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted April 15, 2012 Author Report Share Posted April 15, 2012 Noen andre som sliter med dette problemet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted April 18, 2012 Report Share Posted April 18, 2012 Det er vel bare jeg som blir sensurert da... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 18, 2012 Report Share Posted April 18, 2012 Det er vel bare jeg som blir sensurert da... Det later som om det faktisk.. så du var innom på mandag før du ble kastet ut umiddelbart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted April 18, 2012 Report Share Posted April 18, 2012 At orakelet blir kastet ut heletiden er synd. Bortsett fra det vil jeg si at chatten var en suksess. Hyggelig å chatte med fellow gooners under kamp BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted April 19, 2012 Report Share Posted April 19, 2012 Jeg kan jo forstå det... En person med min enorme kunnskap og ekstreme intelligens kan skremme andre fra å være til stede... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.