Jump to content

08.04.12 Manchester City (H)


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

City stiller vell så og si med sitt best mulige lag. Kan ikke være mange skader de har for øyeblikket. Stusser litt over at Gervinho ikke er å finne på benken en gang, virker som han har en skade. Positiv til Bønna i dag, typisk kamp for Benayoun til å skinne i, ellers som forventet.

 

COYG!

Link to comment
Share on other sites

Rosicky har vært mektig god så langt. Er en helt annen spiller når han ikke har Ramsey som blokkerer rommene han som regel løper i.

 

Edit: Der burde det vært mål.. ufattelig uflaks.

 

Song virker veldig tung i dag.

Link to comment
Share on other sites

Wenger burde virkelig vurdere å bytte ut Walcott i pausen tross at han har vært i meget god form i det siste. I dag sliter han med farta til Clichy og Chamberlain vil virkelig strekke Clichy til sitt ytterste med teknikken sin. Benayoun på motsatt side har vært god.

Link to comment
Share on other sites

Wenger burde virkelig vurdere å bytte ut Walcott i pausen tross at han har vært i meget god form i det siste. I dag sliter han med farta til Clichy og Chamberlain vil virkelig strekke Clichy til sitt ytterste med teknikken sin. Benayoun på motsatt side har vært god.

Walcott er ved siden av RvP en av få som kan score

Link to comment
Share on other sites

Arsenal styrer kampen. Rein uflaks hindret...eller Vermaelan da...for å score.

Det mest utrolige er vel at Balotelli er på banen ennå.

Kunne kanskje hatt 2 røde kort og 2 gule. Utrolig av dommeren.

Dette håper jeg vi tar i 2 omgang. Shitty er akkurat det...skitt,

Link to comment
Share on other sites

Blir rett og slett helvetes irritert på disse dommerne! Nå er det faen meg på tide å få inn noe kvalitet på den siden. Balotelli(beviser seg nok engang som en jævla idiot) kunne vært utvist 3-4 ganger. Snytt for straffe er vi også.. Mye uflaks!

Link to comment
Share on other sites

Kanskje vart vi snytt for ei straffe. Balotelli skulle ha hatt "dobbelt" rødt (direkte rødt + 2 gule). Men jeg vil ikke "pensjonere" dommeren for ikke å se grisetaklingen til Balotelli. Jeg såg selv ikke knottene før i reprisen, og jeg er sikker på at dommeren heller ikke såg det. Muligens dårlig plassert, men videodømming har vi ikke. Håper bare at Balotelli ikke ble skadet ved første omgangs slutt, for kommer han inn på etter pause tipper jeg at City raskt er nede i 10 mann. Selv om det ikke hjelper Arsenal, så vil vel "Videopanelet" til PL sørge for et par tre kampers karantene for Balotelli.

 

Arsenal soleklart best (utenfor Citys 16 meter), men vi har problemer innenfor 16 meteren og når Verm (utilsiktet) blir sisteskanse i City-forsvaret så står vi med en "Null".

Link to comment
Share on other sites

Venstre sida vår er sliten nå... Ut med Gibbs og Benayoun inn med Ox og Santos

 

Gibbs virker å ha en liten skade. Tror Santos og Ox hadde gitt oss litt friskhet og latt oss presse høyere samt gjort til at høyrekanten til City ble mindre effektiv.

Link to comment
Share on other sites

Dette er latterlig. Hvordan Vermaelen og Benayoun ikke scoret der er ufattelig.

 

Edit: Benayoun av og Ramsey inn. Wenger vil ikke vinne denne kampen. Chamberlain har spilt hvor mange kamper hele sesongen? Er ikke i nærheten av å være overbelastet og er by far vår største impactsub tilgjengelig.

Link to comment
Share on other sites

Greit resultat, i en kamp som burde vært vunnet med langt større margin. Walcott med en svak kamp og Song med en begredelig forestilling. Mister ballen gang på gang, og ser nærmest fraværende ut. Svært godt spill av forsvaret, og enda bedre av Tomas Og Mikel, som dominerer kampen totalt.

 

Ramsey blir jeg mer og mer usikker på...

Link to comment
Share on other sites

Deilig! Så fortjent så fortjent! Og selv med Balotelli på banen i altfor mange min mer enn han burde så fortjener vi virkelig 3 poeng i dag. Helt utrolig at vi ikke klarte å putte minst 2 til. Men seier er seier, og vi har fortsatt "the upper hand" i forhold til 3. plassen! COYG!!

Link to comment
Share on other sites

Der ser man hvorfor Ramsey er LANGT IFRA god nok!

Nei, fysj! Vermaelen bør bli solgt med engang. To tabber mot QPR og bommer på åpent mål i dag. Er LANGT IFRA god nok!

 

Hva med å holde med spillerne og telle de gangene de gjør noe positivt i stedet? Tror det vil overraske deg at Ramsey faktisk har vært en viktig spiller denne sesongen. Begynner å bli mektig lei hvordan du kaster deg over Ramsey hver gang han gjør en mindre god opptreden/situasjon.

 

Nok med det, nå skal jeg glede meg over at sjeikene ikke klarer ligagullet i år heller og at smaken av 3. plass nærmer seg godt og fort.

Link to comment
Share on other sites

Nei, fysj! Vermaelen bør bli solgt med engang. To tabber mot QPR og bommer på åpent mål i dag. Er LANGT IFRA god nok!

 

Hva med å holde med spillerne og telle de gangene de gjør noe positivt i stedet? Tror det vil overraske deg at Ramsey faktisk har vært en viktig spiller denne sesongen. Begynner å bli mektig lei hvordan du kaster deg over Ramsey hver gang han gjør en mindre god opptreden/situasjon.

 

Nok med det, nå skal jeg glede meg over at sjeikene ikke klarer ligagullet i år heller og at smaken av 3. plass nærmer seg godt og fort.

 

Syntes Ramsey har hatt en eneste god omgang hele denne sesongen her. Og det var mot Bolton i 3-1 seieren hjemme. Ellers har jeg syntes han har vært dårlig hver bidige gang i så og si hver kamp han har spilt. Er heller ikke uten grunn til at formen vår tok seg opp med en gang Ramsey forsvant vekk fra lagoppstillingen i en god periode.

 

Ramsey har ingen store styrker bortsett fra en god løpskapasitet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...