Jump to content

08.04.12 Manchester City (H)


gunnersfan

Recommended Posts

Makan til dusteopplegg!

 

Atkinson kunne ha tatt en spansk en og hevdet at han ikke så episoden. Når han nå sier at han "så" episoden, for så og ikke foreta seg noe, setter han seg selv i et fordømt dårlig lys. Systemet fungerer til de grader ikke. FA sitter og ser på det hele. Rett og slett skammelig.

 

Merkelig at ikke klubbene foretar seg noe. Det har seg vel slik at de har noen arenaer for å lufte diverse meninger?

 

Når det gjelder Balotelli, så får vi håpe at Mancini holder ord. På den måten er vi kvitt denne hodeløse spilleren.

 

det mest utrolige er Atkinsons tilbakemelding her. Han drar jo sin egen status som dommer ned i søla med dette. For hvordan kan en dommer som påstår å ha sett denne episoden uten å ha foretatt seg noe som helst, ha noen som helst troverdighet som dommer etterpå? Han har jo vist en FULLSTENDIG mangel på forståelse for spillet og de retningslinjer som dommernehar blitt tildelt angående å slå ned på farlig spill. Etter dette burde jo Atkinson selv bli utestengt. Vi kan jo ikke ha dommere som ikke ivaretar spillernes sikkerhet bedre enn dette.

 

for øvrig er jeg enig i det du skriver om de andre aktørene, CG.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Snakket med en Citysupporter på jobb i dag, og ifølge noen artikler han hadde lest, så var det ikke Atkinson som har sett situasjonen, men fjerdedommeren. Hvor mye det ligger i dette, kan jeg ikke si noe om, da jeg ikke har lest noe tilsvarende selv. Men hvis dette skulle stemme, er det slik at dersom fjerdedommeren hadde informert Atkinson om situasjonen når det skjedde, så kunne Atkinson dømt utifra hva fjerdedommer har sett? Og hvis dette er tilfelle, så gjør det bare saken enda mer latterlig, da fjerdedommer hadde enda bedre innsyn i situasjonen enn Atkinson hadde

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...