Jump to content

08.04.12 Manchester City (H)


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Noen kastet ei ølflaske ned fra tribunen bak målet. Szczesny plukket den opp og tok en sup:

 

Ap_RS6GCMAASDHd.jpg

 

 

Spenstig type..

 

Og det er slike ting som gjør at en prestasjon som tilsvarer en 6'er på en spillerbørs garderes opp til en 7'er, Zaldor! ;)

Link to comment
Share on other sites

Etter en kamp som dette som av de herligste seirene denne sesongen så er det spillere som

Song,Arteta,Rosicky og Sagna som jeg vil hylle spesielt.

Rosicky er blitt en totalt annen spiller etter han har spilt fast. Han har vel aldri vært bedre i Arsenal,

og jeg unner han dette.

Song...mye kan sies om han, men han er utvilsomt limet som holder midtbanen sammen.

For en mann av stål dette er. Song er en koloss på midtbanen.

Arteta er en never say die type. Han er tøff som faen og gir midtbanen vårs noe vi ikke har hatt

på lenge. En råhet og en tøffhet kombinert med lekre pasninger og skudd fra distanse som vi ikke har for

mye av.

Sagna....PL beste høyreback. Steve Coppell you don't know shit som kan si at Sagna og Vermaelan ikke er spesielt

gode forsvarsspillere. Bullshit. Sagna er en ypperlig tackler og kanskje vår beste defensive spiller sammen med Kos.

 

Å det er så deilig å se et møkkalag som Shutty bli avkledd på den måten igår.

Vi har ikke milliarder av kroner som Shitty,men vi har noe de aldri vil få...KLASSE.

Link to comment
Share on other sites

Sagna....PL beste høyreback. Steve Coppell you don't know shit som kan si at Sagna og Vermaelan ikke er spesielt

gode forsvarsspillere. Bullshit. Sagna er en ypperlig tackler og kanskje vår beste defensive spiller sammen med Kos.

 

Å det er så deilig å se et møkkalag som Shutty bli avkledd på den måten igår.

Vi har ikke milliarder av kroner som Shitty,men vi har noe de aldri vil få...KLASSE.

 

Arsenals defensive problemer har egentlig ikke så mye med individuelle ferdigheter eller mangelen på dette å gjøre. Sagna, Kos, Vermaelen er alle blant de beste forsvarsspillerne i PL individuelt. Problemene har vært og er organiseringen av forsvaret. Men det fungerer bedre nå enn på det verste for å si det sånn! ;)

 

for øvrig helt enig i det du og andre skriver om klasse. Naturligvis beklagelig at ManU får servert gullet, men Arsenal må tenke på seg selv og se fremover, og ikke minst klare tredjeplassen for å kvalifisere til CL og feire St.Totteringsday. Derfor var gårsdagens seier blant de aller viktigste denne sesongen. Liverpool-fansen lo av oss, og kalte oss nedrykkskandidater i begynnelsen av sesongen. Hvem kan le nå? Og hvem vet, med Citys nesten-kollaps, kanskje sølvet fortsatt er innen rekkevidde? ;)

Link to comment
Share on other sites

Og hvem vet, med Citys nesten-kollaps, kanskje sølvet fortsatt er innen rekkevidde? ;)

 

Det er bare sunt å ha noe å strekke seg etter. Se framover, ikke bakover! Så helt klart, nå bør man øyne sølvet, gi alt for å kapre 2. plassen!

Link to comment
Share on other sites

Noen kastet ei ølflaske ned fra tribunen bak målet. Szczesny plukket den opp og tok en sup:

 

Han latet visst bare som. :P Men det var jo en ren hån mot City og fansen deres i og med at dette var en flaske som ble kastet rett etter at Balotelli ble utvist. Derfor var det morsomt!

 

 

Det kan vel vanskeleg oppfattast på nokon annan måte, med mindre du antyder at eg, eller den som laga banneret, meiner at Arsenal ikkje har klasse og er ein tragisk unnskyldning av ein fotballklubb.

Det vil nok være å overdrive.......

 

Ja, det kunne være en overdreven kritikk av innkjøpspolitikken til Arsenal. Enkeltvis kan jo faktisk klassespillere kjøpes.

Link to comment
Share on other sites

Herlig seier igår! Fikk sett 1.Omgang og vi var uten tvil det beste laget. 2.Omgang fikk jeg dessverre ikke sett pga jobb, men deilig da liveoppdatering meldingen tikket inn med 1-0, Arteta. En sterk seier, en fortjent seier, vi er på 3.Plass igjen og må egentlig bare vinne de 6 siste kampene våre, da kan ingen ta fra oss den 3.plassen:P

 

Nå venter jeg bare på Robin-mål, hva skjer med måltørke om dagen? hehe

Link to comment
Share on other sites

Steve Coppell you don't know shit som kan si at Sagna og Vermaelan ikke er spesielt

gode forsvarsspillere. Bullshit.

 

Man kan tenke seg hva som må til for å komme på tv som ekspert. For all del, Coppell har bøttevis med erfaring og kunnskap etter sine mange år i fotballen, men hva er poenget med å hente inn en ekspert fra england som bare babler i vei om de samme problemene som alle andre "eksperter" har mast om i årevis. Phil Thompson har i det minste skikkelig utstråling og humor, Coppell sitter der bare og leser fra manuset sitt om dårlige keepere og stoppere. Ikke sterke nok spillere. De savner Cesc og Nasri. For mye fintspill og for lite trøkk. Jeg gjesper meg i hjel. Lett den verste gjesten de har hatt i studio siden Andy Cole, og han var forferdelig! Jeg kan forstå at de velger "trygge argumenter" som å kritisere keeper og forsvarere, men den som mener Sagna er en dårlig høyreback bør få sjekket promillen sin...

 

Men men, det er ikke noe å bry seg om nå. Jeg storkoser meg alltid når Arsenal får de ellers storkjeftede ekspertene til å holde kjeft.

Link to comment
Share on other sites

Herlig seier igår! Fikk sett 1.Omgang og vi var uten tvil det beste laget. 2.Omgang fikk jeg dessverre ikke sett pga jobb, men deilig da liveoppdatering meldingen tikket inn med 1-0, Arteta. En sterk seier, en fortjent seier, vi er på 3.Plass igjen og må egentlig bare vinne de 6 siste kampene våre, da kan ingen ta fra oss den 3.plassen:P

 

Nå venter jeg bare på Robin-mål, hva skjer med måltørke om dagen? hehe

 

Ikke rart han har måltørke så uflaks som han har om dagen, tenker da på når Vermaelen ''redder'' på strek, og Villa spilleren som også reddet på streken :P

Link to comment
Share on other sites

 

Ikke rart han har måltørke så uflaks som han har om dagen, tenker da på når Vermaelen ''redder'' på strek, og Villa spilleren som også reddet på streken :P

 

Samt at han traff stolpen både i går og mot Everton. Det er rimelig å kalle det uflaks.

Link to comment
Share on other sites

 

Samt at han traff stolpen både i går og mot Everton. Det er rimelig å kalle det uflaks.

 

Aye. Van Persie er den spilleren i Premier League som har truffet stolpen nest-mest (etter ekle Suarez) uten at det har blitt mål. 7 ganger på van Persie og 8 på Donkeyboy.

Link to comment
Share on other sites

 

Aye. Van Persie er den spilleren i Premier League som har truffet stolpen nest-mest (etter ekle Suarez) uten at det har blitt mål. 7 ganger på van Persie og 8 på Donkeyboy.

 

Oioi! Har du link til denne faktaen? Vil gjerne kunne bruke den mot ekle Liverpoolfans som mener Suarez hadde scoret like mye mål som Persie om stengene telte mål. :)

Link to comment
Share on other sites

 

Oioi! Har du link til denne faktaen? Vil gjerne kunne bruke den mot ekle Liverpoolfans som mener Suarez hadde scoret like mye mål som Persie om stengene telte mål. :)

 

OptaJoe

7 - Robin van Persie has hit the woodwork seven times in the PL this season, only Luis Suárez (8) has done so more often. Thud.

 

Van Persie virker nærmest alltid å ha rundt 6-10 stolpeskudd i løpet av en sesong, men husker han i 08/09 tok helt av og stod med 15 stolpe/tverrligger skudd i Premier League alene. Det var drøyt :P

Link to comment
Share on other sites

Det blir CL neste år. Kun Chelseaseier i CL kan gjøre noe med det (hvis Arsenal blir nr.4 da). Ser man på kampprogrammet, er det soleklart vi og Tottenham som har greiest program igjen. Chelsea har veldig tøft, og det ville være en skandale om de passerte Arsenal. Newcastle har også et for tøft program igjen. Tottenham har noe lettere enn Arsenal, men med 2 poeng og litt målforskjell å gå på, bør det gå.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det kunne være en overdreven kritikk av innkjøpspolitikken til Arsenal. Enkeltvis kan jo faktisk klassespillere kjøpes.

 

 

tumblr_m26418umaI1qfzwmwo1_1280.png?AWSAccessKeyId=AKIAI6WLSGT7Y3ET7ADQ&Expires=1334089792&Signature=gY2dqwi5Kg7JRB8TQxMaXrVhaTQ%3D

 

Du må være rimeleg aleine om å tolke det på denne måten. Eg trur ikkje nokon som var til stades på Emirates var særleg i tvil om kven denne bodskapen var retta mot. Og ja, Man. City må være det beste dømet på at klassespelarar kan kjøpast. Men som klubb, og som t.d. Balotelli, er dei så langt ifrå å ha klasse som det er mogleg.

Link to comment
Share on other sites

 

Man kan tenke seg hva som må til for å komme på tv som ekspert. For all del, Coppell har bøttevis med erfaring og kunnskap etter sine mange år i fotballen, men hva er poenget med å hente inn en ekspert fra england som bare babler i vei om de samme problemene som alle andre "eksperter" har mast om i årevis. Phil Thompson har i det minste skikkelig utstråling og humor, Coppell sitter der bare og leser fra manuset sitt om dårlige keepere og stoppere. Ikke sterke nok spillere. De savner Cesc og Nasri. For mye fintspill og for lite trøkk. Jeg gjesper meg i hjel. Lett den verste gjesten de har hatt i studio siden Andy Cole, og han var forferdelig! Jeg kan forstå at de velger "trygge argumenter" som å kritisere keeper og forsvarere, men den som mener Sagna er en dårlig høyreback bør få sjekket promillen sin...

 

Men men, det er ikke noe å bry seg om nå. Jeg storkoser meg alltid når Arsenal får de ellers storkjeftede ekspertene til å holde kjeft.

Henning Berg som sidekommentator mot Arsenal var likevel den verste av alle. Liker ikke Phil Thompson spesielt godt heller, men han er en "ekspert" som virkelig "føler" og lever med fotballen og er engasjert noe som er langt tydeligere enn en Coppell som sikkert likte summen han ble tilbudt, for det er tydelig at han ikke har sett et Arsenal som har en Sagna som er bedre fremover enn bakover..

Link to comment
Share on other sites

Du må være rimeleg aleine om å tolke det på denne måten. Eg trur ikkje nokon som var til stades på Emirates var særleg i tvil om kven denne bodskapen var retta mot. Og ja, Man. City må være det beste dømet på at klassespelarar kan kjøpast. Men som klubb, og som t.d. Balotelli, er dei så langt ifrå å ha klasse som det er mogleg.

 

Jeg mente for din del og ikke de som hadde banneret. Jeg så det også og syntes det var fint, men det er mange her som dønn alvorlig mener at det er rett av Arsenal å ble opp det som finnes av penger.

Link to comment
Share on other sites

... Eller ikke. I følge SkySports slipper han straff for taklingen siden dommeren visstnok "så" hendelsen. FA fortsetter sin overbevisende dag, etter at Shaun Derry sitt røde kort ikke ble slettet. Heia FA!

Reaksjonen (eller mangelen på sådan) var vel som forventet i Balotelli-saken, men at de unnlater å omgjøre kortet til Derry er en skandale

Link to comment
Share on other sites

Reaksjonen (eller mangelen på sådan) var vel som forventet i Balotelli-saken, men at de unnlater å omgjøre kortet til Derry er en skandale

 

Den eneste måten å få til noe drastisk er hvis klubbene selv gjør opprør mot systemet. Det er noe så absurd feil med dagens fotball at jeg nærmest ikke klarer å se en vanlig fotballkamp uten en bitter ettersmak i magen. Det er ikke bare Premier League som det er store problemer med (men, de har en god del å lære av Tyskland, Spania og Italia når det kommer til retrospektiv dømming), men også UEFA og FIFA.

 

At klubbene finner seg i dette sesong på sesong gjør bare at karene som sitter og trekker i trådene i FA, UEFA og FIFA fortsetter i samme stil. Korrupsjon og inkompetanse. Det mest tragiske av alle tilfeller er at Sepp Blatter har vært president i FIFA i en årrekke og til tross for utallige tilståelser og rapporter på korrupsjon fortsetter han fortsatt å være president i fotballens største organ. Rett og slett tragisk.

Link to comment
Share on other sites

Makan til dusteopplegg!

 

Atkinson kunne ha tatt en spansk en og hevdet at han ikke så episoden. Når han nå sier at han "så" episoden, for så og ikke foreta seg noe, setter han seg selv i et fordømt dårlig lys. Systemet fungerer til de grader ikke. FA sitter og ser på det hele. Rett og slett skammelig.

 

Merkelig at ikke klubbene foretar seg noe. Det har seg vel slik at de har noen arenaer for å lufte diverse meninger?

 

Når det gjelder Balotelli, så får vi håpe at Mancini holder ord. På den måten er vi kvitt denne hodeløse spilleren.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...