Jump to content

2012.6.3 AC Milan (H)


bjornage

Recommended Posts

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Det viktigste i kveld er ikke å gå videre, det er å beholde momentumet vi tross alt har (burde ha) videre inn mot Newcastle og resten av PL sesongen.

Et greit utgangspunkt egentlig.

Men setter pris på Weneger har avansement som et mål.

Mye kan skje. Vi kan få et par raske mål og plutselig er det nerve i matchen. Der har Milan mest å tape på uro. Milan kan få en spiller utvist.

Det viktigste er ikke å slippe inn et mål.

Link to comment
Share on other sites

Tror nok Milan greit kontroller seg videre til avansement. De har kvalitet nok til å parkere bussen hvis det begynner å se farlig ut - og de har også noen dødelige kontringsspillere i Zlatan, Robinho og El Shaaraway (de som ikke er kjent med han enda har mye å glede seg til) som fort kan gjøre kvelden sur for oss. Likevel tror jeg at vi vinner og spiller en bra kamp.

Link to comment
Share on other sites

Subs: Fabianski - Djourou - Jenkinson - Miquel - Ozyakup - Park - Chamakh

 

Her var det ikke mange jokere. Så dette må antagelig avgjøres i løpet av 90 minutter.

 

5-0 - det er ikke helt enkelt å tro på. Samtidig skal det ikke mer enn en 2-0 ledelse til før det er en viss nerve tilbake i kampen. Wenger gjør i alle fall et forsøk. Bra!

Link to comment
Share on other sites

Personlig er det defensivt jeg bekymrer meg for. Det fantastiske stopperparet Koscielny/Vermaelen har blitt revet i stykker utallige ganger de siste kampene. Klarer ikke å se at vi skal holde clean sheet i kveld.

 

Er heller ikke overbevist av den kombinasjonen, men Mertesacker er ute og Djourou småsuspekt. Squillaci nevner jeg ikke en gang (ikke Wenger heller). Så dette er det vi har. Nøkkelen blir igjen midtbanen. Klarer Song/Rosicky å vinne duellkrigen, og ikke minst det største spørsmålet - klarer Chamberlain å ta rotta på van Bommel?

Link to comment
Share on other sites

Enhver rasjonell person vil så absolutt ikke engang vurdere å sette penger på Arsenal i dag, men med Wengers positive tone og at gutta har gjort det meget godt de siste kampene, Van Persie i mega form. Hvorfor ikke?

 

Som Graeme Souness sier på SkySports "Its not impossible!"

Link to comment
Share on other sites

Litt deilig og ikke være nervøs før en sluttspillkamp i champions leauge...bare alt å vinne...ingenting å tape...hadde dog ønsket vi hadde 4 å gå på...menmen, he scores when he wants...håper han er hypp på et hat trick eller to...

Link to comment
Share on other sites

Litt deilig og ikke være nervøs før en sluttspillkamp i champions leauge...bare alt å vinne...ingenting å tape...hadde dog ønsket vi hadde 4 å gå på...menmen, he scores when he wants...håper han er hypp på et hat trick eller to...

 

To hadde vært veldig greit i dag. Viaplay er oppe å går, så et mirakel er allerede oppfylt. Nå trenger vi bare et noe større mirakel for å ta oss videre!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...