Jump to content

2012.6.3 AC Milan (H)


bjornage

Recommended Posts

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Gary Neville any day. Er faktisk ikke så galen 'pundit'.

 

COME ON ARSENAL!

 

Gary Neville liker jeg langt langt bedre som pundit enn som spiller for å si det sånn. Har rimelig fort kommet opp til å bli blant de aller beste punditsene i England og en veldig god kommentator.

 

Ellers er dette bare helt fantastisk. Ufattelig viktig at vi klarer å kontrollere spillet i andreomgang og få et par mål til. Håper virkelig Song roer seg ned litt og ligger dypere for jeg må si jeg misliker at han presser opp mens Chamberlain må holde igjen. Og når vi er innom Chamberlain: Rett og slett fantastisk. Er en grunn til at jeg har ønsket å se han sentralt og i kveld er han rett og slett strålende. Ble litt redd for at det ikke skulle bli straffe med en gang selv om den var soleklar, men heldigvis gjorde dommeren bak målet det rette.

 

Ellers Rosicky: Hva skal man si? Mannen viser sin beste form for oss og har virkelig fått en ny vår. En helt strålende avslutning på 2-0. Bare sentrer den inn i hjørnet. Fantastisk!

 

Dette klarer vi! C'mon you gunners!

Link to comment
Share on other sites

Nå må vi ikke gå med alle mann i angrep hele tiden! 1 mål bak og vi er nesten like langt...

 

Enig. Hadde AC Milan scoret på den kjempesjansen mot slutten ville stemninga i garderoben vært en helt annen! Nå må vi være litt mer forsiktig. Ta sjansene, kjør på, men spill fornuftig. Og ta vare på de gratismulighetene som skulle komme, for Milanforsvaret er nervøse som faen akkurat nå!

Link to comment
Share on other sites

Vel, vel, vel. Ballen er fortsatt rund. En perfekt førsteomgang, men hvor mye krutt har vi brent? Andreomgangen kan komme til å bli ganske annerledes.

 

Gary Neville var en ufyselig fotballspiller. Men som kommentator er han god. "Milan's left back is all over the place. Get the ball out there, Arsenal!" Minuttet efter skaffer Oxlade straffespark nettopp i duell mot venstrebacken. For øvrig er mantraet hans: Defend, defend, sjansene vil komme! Og han har igjen helt rett. Avansementet står nå og faller med tålmodighet, smartness og antagelig en dose flaks.

 

Come on!

Link to comment
Share on other sites

Nervøs, det er sinntilstanden min nå.

 

Vi kommer vel opp i 5-0, for så å få en tullete straffe mot oss i sluttminuttet. Det hadde vel vært typisk!

 

 

PS! Szczesny redder selvsagt denne hypotetiske straffen :shifty:

Link to comment
Share on other sites

 

Enig. Hadde AC Milan scoret på den kjempesjansen mot slutten ville stemninga i garderoben vært en helt annen! Nå må vi være litt mer forsiktig. Ta sjansene, kjør på, men spill fornuftig. Og ta vare på de gratismulighetene som skulle komme, for Milanforsvaret er nervøse som faen akkurat nå!

 

Szczesny skal ha litt skryt for å komme ut super kjapt der og gjøre vinkelen til gutten med masse A-er i navnet sitt veldig liten. Meget bra keeperspill av polakken vår.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk 1. omgang!

Vi er nok nødt til å disponere kreftene litt for å holde 90 minutter for her var det fullt kjør!

Milan er tannløse og en venstreback som umulig kan få spille hele kampen. Han var utrolig dårlig! hehe.

VI må bare ikke la de senke tempo og få spille ball. De scoret nesten rett før pause der og de kommer nok til å få sjanser til slutt.

 

Song virker litt tung i draget, men antar han spiller seg opp som vanlig i 2.omgang. Gibbs og Gervinho litt utafor, men det kommer seg forhåpeligvis.

 

Come on Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Nervøs, det er sinntilstanden min nå.

 

Vi kommer vel opp i 5-0, for så å få en tullete straffe mot oss i sluttminuttet. Det hadde vel vært typisk!

 

 

PS! Szczesny redder selvsagt denne hypotetiske straffen :shifty:

Æren er i alle fall opprettet. Jeg kan leve med en 5-1 seier

Link to comment
Share on other sites

Håper strengt tatt at vi stiller med et tilnærmet "ligacup-lag" i denne kampen. Hvor dumt det eventuelt måtte høres ut, så har vi viktigere kamper foran oss.

 

Kjenner at jeg gjorde en aldri så liten feilvurdering....

 

Lysbakken x 10

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...