Umlaut Posted February 18, 2012 Author Report Share Posted February 18, 2012 Satan så nervøst vi åpner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Hvorfor må vi alltid prøve å spille oss ut når motstanderlaget presser såpass høyt slik som Sunderland så langt i dag og Milan sist? Vi har ikke spillerne til å spille som Barcelona!!! Jeg forlanger mer direkte kontringsspillestil!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Hvorfor må vi alltid prøve å spille oss ut når motstanderlaget presser såpass høyt slik som Sunderland så langt i dag og Milan sist? Vi har ikke spillerne til å spille som Barcelona!!! Jeg forlanger mer direkte kontringsspillestil!! Wenger doesn't want to know. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Så jævlig stygt Sunderland spiller i dag! Massevis av etterslengere og knotter i nesten hver jævla takling! Vår mest kreative spiller sender en knallpasning til van Persie som blir felt. Snytt for straffe der... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Straffe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
14Robinho Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 ¨Har ikke vært noe å sagt på om det der ble straffe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Turner var jo ikke i nærheten av ball så min konklusjon er at vi ble snytt for nok en soleklar straffe. En skam at Howard Webb regnes som Englands "beste"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Turner var jo ikke i nærheten av ball så min konklusjon er at vi ble snytt for nok en soleklar straffe. En skam at Howard Webb regnes som Englands "beste"! Synes det ser ut som turner er på ball jeg da. Vanskelig situasjon å dømme BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Forsvaret vårt er altså helt ute å kjører. 1-0 der ja...Dritt altså. Men sånn går det jo når man spiller med så elendige spillere som Djourou i forsvar, har ikke ord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Synes det ser ut som turner er på ball jeg da. Vanskelig situasjon å dømme BE Var forøvrig ikke Turner heller, haha. Men, hvis Sunderland spilleren er på ballen så er det så lite at det nærmest ikke teller engang for ballen endrer ikke retning og alt han gjør er å hindre van Persie når han feller han. Ellers typisk at Sunderland scorer nå. Så forbanna flott at det drittlaget der skal ha så forbanna medgang! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Situasjonen er soleklar. Straffe. Dommer har vært bånn i botta. Og der kom målet. Djourou er blitt verre enn Seb utrolig nok. Dommer og ettersleng irriterer noe sinnsykt. Fy faen så dårlige vi er blitt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
janpersie Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Herregud...Djourou og Squillaci som stopperpar er infarktfremkallende! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Ikkje lett å vinne kamper med Djouro og Schillaci på bana. Dette blir tøft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Djorou hat om mulig blitt enda dårligere siden onsdag. Møkkaspiller uten sidestykke. Er keeperplassen egentlig fabianskis beste posisjon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Var forøvrig ikke Turner heller, haha. Men, hvis Sunderland spilleren er på ballen så er det så lite at det nærmest ikke teller engang for ballen endrer ikke retning og alt han gjør er å hindre van Persie når han feller han. Ellers typisk at Sunderland scorer nå. Så forbanna flott at det drittlaget der skal ha så forbanna medgang! Jeg skrev turner fordi du skrev turner :-) BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Forøvrig bit merke til hvor mye farligere Sunderland er med en gang de beveger seg opp mot målet vårt. Vi fremstår som meget meget tannløse kamp etter kamp.. Jeg skrev turner fordi du skrev turner :-) BE Skjønte det, bare lo litt av meg selv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Må vell kunne si at det var selvmål av Squatt, eller? Virket som den ballen hadde gått utfor om det ikke var for kløna vår. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Djourou er i begivenhetenes sentrum nok en gang. Ellers stinker dette lang vei. Dette blir tøft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredriktc Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Kunne betalt for at Djourou og Squillaci dro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Så langt følges manus perfekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Nå har vi ingen Henry å sette innpå heller. Da blir det vell Chamakh? O'yeah! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Var forøvrig ikke Turner heller, haha. Men, hvis Sunderland spilleren er på ballen så er det så lite at det nærmest ikke teller engang for ballen endrer ikke retning og alt han gjør er å hindre van Persie når han feller han. Ellers typisk at Sunderland scorer nå. Så forbanna flott at det drittlaget der skal ha så forbanna medgang! Medgang? De har jo vært best spør du meg, såvidt vi greier å komme inn på deres banehalvdel.. De presser i flertall og vi har ikke en fjerneste anelse på hva vi skal gjøre med det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Èn ting som irriterer meg noe jævlig med midtbanen vår er at INGEN der inne har tempo og i er stand til å løpe fra en spiller eller to. De er alle så trege at de blir løpt opp og til og med løpt fra når motstanderne har ballen i beina.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Om aw er stolt over dette tannløse og ufarlige laget, ja da bør han skaffe seg en assistent som er i stand til å se hva som foregår. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Om aw er stolt over dette tannløse og ufarlige laget, ja da bør han skaffe seg en assistent som er i stand til å se hva som foregår. Ville ikke hjulpet. Ifølge tidligere rapporter hører han ikke på sin nummer 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.