Jump to content

18.02.12 Sunderland (B)


Umlaut

Recommended Posts

  • Replies 171
  • Created
  • Last Reply

Hvorfor må vi alltid prøve å spille oss ut når motstanderlaget presser såpass høyt slik som Sunderland så langt i dag og Milan sist? Vi har ikke spillerne til å spille som Barcelona!!! Jeg forlanger mer direkte kontringsspillestil!!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor må vi alltid prøve å spille oss ut når motstanderlaget presser såpass høyt slik som Sunderland så langt i dag og Milan sist? Vi har ikke spillerne til å spille som Barcelona!!! Jeg forlanger mer direkte kontringsspillestil!!

 

Wenger doesn't want to know.

Link to comment
Share on other sites

Synes det ser ut som turner er på ball jeg da. Vanskelig situasjon å dømme

 

BE

 

Var forøvrig ikke Turner heller, haha. Men, hvis Sunderland spilleren er på ballen så er det så lite at det nærmest ikke teller engang for ballen endrer ikke retning og alt han gjør er å hindre van Persie når han feller han.

 

Ellers typisk at Sunderland scorer nå. Så forbanna flott at det drittlaget der skal ha så forbanna medgang!

Link to comment
Share on other sites

Situasjonen er soleklar. Straffe. Dommer har vært bånn i botta.

Og der kom målet. Djourou er blitt verre enn Seb utrolig nok.

Dommer og ettersleng irriterer noe sinnsykt.

Fy faen så dårlige vi er blitt....

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Var forøvrig ikke Turner heller, haha. Men, hvis Sunderland spilleren er på ballen så er det så lite at det nærmest ikke teller engang for ballen endrer ikke retning og alt han gjør er å hindre van Persie når han feller han.

 

Ellers typisk at Sunderland scorer nå. Så forbanna flott at det drittlaget der skal ha så forbanna medgang!

 

Jeg skrev turner fordi du skrev turner :-)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig bit merke til hvor mye farligere Sunderland er med en gang de beveger seg opp mot målet vårt. Vi fremstår som meget meget tannløse kamp etter kamp..

 

 

Jeg skrev turner fordi du skrev turner :-)

 

BE

 

Skjønte det, bare lo litt av meg selv :P

Link to comment
Share on other sites

 

Var forøvrig ikke Turner heller, haha. Men, hvis Sunderland spilleren er på ballen så er det så lite at det nærmest ikke teller engang for ballen endrer ikke retning og alt han gjør er å hindre van Persie når han feller han.

 

Ellers typisk at Sunderland scorer nå. Så forbanna flott at det drittlaget der skal ha så forbanna medgang!

 

Medgang? De har jo vært best spør du meg, såvidt vi greier å komme inn på deres banehalvdel.. De presser i flertall og vi har ikke en fjerneste anelse på hva vi skal gjøre med det

Link to comment
Share on other sites

Èn ting som irriterer meg noe jævlig med midtbanen vår er at INGEN der inne har tempo og i er stand til å løpe fra en spiller eller to. De er alle så trege at de blir løpt opp og til og med løpt fra når motstanderne har ballen i beina..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...