Jump to content

18.02.12 Sunderland (B)


Umlaut

Recommended Posts

Og alle er bedre enn djorou... Og uansett hva folk synes om song, synes jeg han er en møkkamann. Ikke noe å bygge et lag i rundt.

 

Enig med deg.. Ikke dårlig spiller, men gir vekk ballen for mye og er for treg.. Parker er flere hakk bedre

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 171
  • Created
  • Last Reply

Vårt første skudd forsøk i det 90 min

 

Neida. Gervinho hadde et tidlig i kampen, men dette var vårt andre! Som om det ikke er nok med at det defensive stinker så stinker også det offensive. Helt latterlig hvordan dette laget har forfalt.

Link to comment
Share on other sites

 

Neida. Gervinho hadde et tidlig i kampen, men dette var vårt andre! Som om det ikke er nok med at det defensive stinker så stinker også det offensive. Helt latterlig hvordan dette laget har forfalt.

 

Streamet kampen idag, så må ha sett vekk akkurat da.. Anyway booring ville vært et kompliment når det kommer til dagens Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Synd at ikkje Wenger fikk avslutte sin Arsenal karriere med eit FA cup trofe. Det hadde han virkelig fortjent etter alt han har gjort for klubben Arsenal. Blir spennande å sjå kven som blir etterfølgaren. Får håpe styret går for ein litt annan type på kort sikt som kan snu trenden.

 

Takk for alt Arsene.

Link to comment
Share on other sites

Ja, hva skal man si/skrive?

 

Utrolig surt å tape 0-2 når motstanderen knapt har en sjanse (og ikke scorer noen måll selv), men det verste er å se hvor totalt impotente vi er framover. Alle skjønner at det ikke er lett å bryte ned Sunderland - som det er med ethvert O'Neill-lag - men kvaliteten i det vi viser offensivt er helt borti-natta.

 

Som andre har vært inne på - jeg klarer liksom ikke å samle sammen til det store sinnet over dette. Det er mer resignasjon, noe som føles mye verre...

 

Denne sesongen kommer ingenting gratis - det er åpenbart. Og vi topper en ufattelig uflaks med å hele tiden spille oss i vanskelige situasjoner.

 

Da var det fjerdeplassen igjen. COME ON YOU GUNNERS!!!!

Link to comment
Share on other sites

Med spilles som vises for tiden skal vi se langt etter fjerdeplassen. Hverken Milan eller Sunderland er superlag, men vi møter ikke opp. Vi er tannløse! Vi må få svar, er klubben fornøyd med EL til neste år? Hva er det som gjelder, hvor er de såkalte pengene til overganger? Jeg er lei meg og tror jeg kommer til å bare følge med sånn pøh om pøh resten av sesongen...

Link to comment
Share on other sites

Om Wenger får sparken om vi taper mot Tottenham, håper jeg vi taper!!

 

Jeg mener at siste sjanse var kampen idag - kampen mot Tottenham kan ikke tapes, dermed kan man ikke gamble med en manager i den kampen... Men den er så nærme så å hente en ny vil ikke få noen effekt på treningsbanen uansett...

Link to comment
Share on other sites

Vi er ikke Arsenal mere,vi er i ferd med å bli en middelshavsfarer i Premier Leauge slik vi spiller! Vi styrer ikke kampene men vinner kampene ved tilfeldigheter de gangene vi vinner! Og denne sytingen og klagingen fra Wenger på hver eneste dommeravgjørelse skjemmer ut klubben vår! På tide med en oppvask,og da mener jeg ikke bare med grønnsåpe men med klor,plumbo og kausisk soda!

Link to comment
Share on other sites

Det som er latterlig er at Tottenham denne sesongen fremstår som "The Arsenal" vi alle har ønsket å se de siste sesongene. Er vi for alvor i ferd med å bli lillebror i Nord-London?

Nei så absolutt ikke.

En svale gjør ingen sommer. Vi har sunnere økonomi en halv gang så stor stsdion og flere tilhengere.

Vi må bare ta non sjanser eller risiko som det heter i næringslivet.

Link to comment
Share on other sites

Kjedligste er ikke å tape,men det er sutringa.

 

Wenger som går til fjerdedommer, Wenger som slår ut med hendene.

Vermaelen som skriker ut bare for at han blir taklet.

Og alle spillerne som sitter igjen på gresset, slår armene ut og med sutrestemme forsøker snakke med dommeren.

Dette er det verste.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...