pacman Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Og alle er bedre enn djorou... Og uansett hva folk synes om song, synes jeg han er en møkkamann. Ikke noe å bygge et lag i rundt. Enig med deg.. Ikke dårlig spiller, men gir vekk ballen for mye og er for treg.. Parker er flere hakk bedre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 anbefaler alle hver gang vi møtes på tv2. God kveld:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Jeg skylder ikke på Walcott, mente at det var et elendig taktisk grep av Wenger. Da er jeg hetl enig med deg Men alternativene var vel kanskje få... Chamakh da Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Stefan B da kan vi konkludere med at vi er enig;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Vårt første skudd forsøk i det 90 min Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Vårt første skudd forsøk i det 90 min Neida. Gervinho hadde et tidlig i kampen, men dette var vårt andre! Som om det ikke er nok med at det defensive stinker så stinker også det offensive. Helt latterlig hvordan dette laget har forfalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Neida. Gervinho hadde et tidlig i kampen, men dette var vårt andre! Som om det ikke er nok med at det defensive stinker så stinker også det offensive. Helt latterlig hvordan dette laget har forfalt. Streamet kampen idag, så må ha sett vekk akkurat da.. Anyway booring ville vært et kompliment når det kommer til dagens Arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniboy22 Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Få Wenger vekk fort som mulig, med han ved roret resten av sesongen tror jeg vi havner utenfor CL og EL plass Link to comment Share on other sites More sharing options...
RockyRocastle Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Med tap mot Spurs tror jeg faktisk Wenger må gå. Hvordan i helvete har vi havnet her!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Synd at ikkje Wenger fikk avslutte sin Arsenal karriere med eit FA cup trofe. Det hadde han virkelig fortjent etter alt han har gjort for klubben Arsenal. Blir spennande å sjå kven som blir etterfølgaren. Får håpe styret går for ein litt annan type på kort sikt som kan snu trenden. Takk for alt Arsene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjervell Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Ja, hva skal man si/skrive? Utrolig surt å tape 0-2 når motstanderen knapt har en sjanse (og ikke scorer noen måll selv), men det verste er å se hvor totalt impotente vi er framover. Alle skjønner at det ikke er lett å bryte ned Sunderland - som det er med ethvert O'Neill-lag - men kvaliteten i det vi viser offensivt er helt borti-natta. Som andre har vært inne på - jeg klarer liksom ikke å samle sammen til det store sinnet over dette. Det er mer resignasjon, noe som føles mye verre... Denne sesongen kommer ingenting gratis - det er åpenbart. Og vi topper en ufattelig uflaks med å hele tiden spille oss i vanskelige situasjoner. Da var det fjerdeplassen igjen. COME ON YOU GUNNERS!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkamp Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Med spilles som vises for tiden skal vi se langt etter fjerdeplassen. Hverken Milan eller Sunderland er superlag, men vi møter ikke opp. Vi er tannløse! Vi må få svar, er klubben fornøyd med EL til neste år? Hva er det som gjelder, hvor er de såkalte pengene til overganger? Jeg er lei meg og tror jeg kommer til å bare følge med sånn pøh om pøh resten av sesongen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Med tap mot Spurs tror jeg faktisk Wenger må gå. Hvordan i helvete har vi havnet her!? Høres skummelt ut, men hvor langt skal noen beskyttes? Styret i Arsenal og sportslig ansvarlige har aldri hørt om risiko. Man må våge, investere, for å få avkastning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Trist match. Trist uke. Løpt i senk, tap mot et bedre lag. Hvem skal ut? Ikke vet jeg. Men hvis det ikke skjer noen store endringer denne sommeren, skjønner jeg absolutt ingenting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Om Wenger får sparken om vi taper mot Tottenham, håper jeg vi taper!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjervell Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Om Wenger får sparken om vi taper mot Tottenham, håper jeg vi taper!! Deg om det - jeg tror ikke vi tar noen 4.-plass med Pat Rice bak roret... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Om Wenger får sparken om vi taper mot Tottenham, håper jeg vi taper!! Jeg mener at siste sjanse var kampen idag - kampen mot Tottenham kan ikke tapes, dermed kan man ikke gamble med en manager i den kampen... Men den er så nærme så å hente en ny vil ikke få noen effekt på treningsbanen uansett... Link to comment Share on other sites More sharing options...
janpersie Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Wenger ut eller Dein inn. Frykter at styret/eiere bestemmer mye av denne suppa her, og de virker mer opptatt av å leke butikk enn å drive en fotballklubb Link to comment Share on other sites More sharing options...
14Robinho Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Vi er ikke Arsenal mere,vi er i ferd med å bli en middelshavsfarer i Premier Leauge slik vi spiller! Vi styrer ikke kampene men vinner kampene ved tilfeldigheter de gangene vi vinner! Og denne sytingen og klagingen fra Wenger på hver eneste dommeravgjørelse skjemmer ut klubben vår! På tide med en oppvask,og da mener jeg ikke bare med grønnsåpe men med klor,plumbo og kausisk soda! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Det som er latterlig er at Tottenham denne sesongen fremstår som "The Arsenal" vi alle har ønsket å se de siste sesongene. Er vi for alvor i ferd med å bli lillebror i Nord-London? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Det som er latterlig er at Tottenham denne sesongen fremstår som "The Arsenal" vi alle har ønsket å se de siste sesongene. Er vi for alvor i ferd med å bli lillebror i Nord-London? Nei så absolutt ikke. En svale gjør ingen sommer. Vi har sunnere økonomi en halv gang så stor stsdion og flere tilhengere. Vi må bare ta non sjanser eller risiko som det heter i næringslivet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 The verdict: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Aol4RnjAKUe8dHp1SlhUSS1EbFhSRnlWYnhXekRmQUE&hl=no#gid=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Kjedligste er ikke å tape,men det er sutringa. Wenger som går til fjerdedommer, Wenger som slår ut med hendene. Vermaelen som skriker ut bare for at han blir taklet. Og alle spillerne som sitter igjen på gresset, slår armene ut og med sutrestemme forsøker snakke med dommeren. Dette er det verste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Enkle banale mekanismer. Follow your leader. Wenger etter kampen (intervju): http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/1561/11/wenger-praises-arsenal-players-after-%E2%80%98unlucky%E2%80%99-fa-cup-defeat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Wenger etter kampen (intervju): http://www.talksport...9-fa-cup-defeat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.