Jump to content

18.02.12 Sunderland (B)


Umlaut

Recommended Posts

Har ikke fulgt med hundre prosent, men jeg mener jeg kun har sett et(1!) bakromsløp med påfølgende pasning. Og det var da RvP sendte igjennom Gervinho på den ene sjansen i førsteomgangen. Men det eneste han kunne var å skyte, siden det sto tre angrepsspillere utenfor 16-meter og lurte på hva Gervinho kom til å gjøre... Det er i sånne situasjoner vi trenger minst to stk inne i boksen som kan enten plukke opp en retur, angripe og skape rom for Gervinho eller være klare for et innlegg. Det blir så fryktelig tafatt hele greia... Og nå er vi vel i den perioden hvor laget kollapser resten av sesongen...

 

Her er vi så uendelig langt bak Manchester United. Der vi har angrepspillere og midtbanespillere som lunter rundt på midtbanen og utenfor 16, så har United alltid spillere i fart inn mot boks med en gang en skuddmulighet eller innleggsmulighet byr seg. Og det sier seg jo selv at det blir mye mer mål ut av det.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 171
  • Created
  • Last Reply

Da var vi ute av alle cuper igjen... I flere år nå har vi hatt altfor få spillere som kan skape noe på egenhånd. Og når vår beste playmaker er forsvunnet står vi kun igjen med RvP. Gervinho kan, men produserer for sjelden. Walcott er for dårlig til å spille ving... Da ryker 4. plassen også, og vi står foran en ny spillerflukt til sommeren. RvP fortjener bedre medspillere enn dette. Wenger og styret(spesielt!) har virkelig en stor jobb foran seg. For å vinne noe, må man satse. Og om satsingen(ungdomssatsinga) ikke funker, må det gjøres endringer. Dette har ikke skjedd på lenge... Redd vi kommer til å bli en middelshavsfarer om det ikke snart skjer noe, faktisk er jeg nesten redd for at vi kommer til å sloss lenger ned om et par år om ikke noe snart skjer...

Link to comment
Share on other sites

Noen som skjønner hvorfor jeg spådde dette laget til en 7. plass? Klarer vi en 4. plass så er det seriøst et forbanna mirakel.

 

Når det gjelder FA cupen så taper vi mot Sunderland som ikke akkurat er et topplag, men vi må også innse at dette ei heller er et oppgjør mellom to topplag, men to middelhavsfarere.

Link to comment
Share on other sites

Og alle er bedre enn djorou... Og uansett hva folk synes om song, synes jeg han er en møkkamann. Ikke noe å bygge et lag i rundt.

 

Jeg synes det samme om Maradona, men det finnes folk som er uenige der også. Lurer på om det kun er jeg som tar feil?

 

 

Påstod aldri at han var det! Ikke ville jeg vi skulle hentet han heller, men det sier noe liksom

 

Brukte det bare som et referansepunkt slik at jeg kunne sammenligne hvor dårlig våre offensive midtbanespillere er.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...