Jump to content

21.12.11 Aston Villa (B)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Ett ønske til neste kamp: Miquel på venstre, Koscielny på høyre, Mertesacker og Vermaelen i midten...

Benayoun starter til fordel for Ramsey

 

Støtter denne. Kan også være på tide med en pust i bakken for en av vingene våre som har spilt mye denne høsten; Rosicky kan erstatte Ramsey og Benayoun på kant.

 

Gud hvor deilig det er med 3 poeng i en kamp hvor noen av spillerne leverer på reserveliganivå!

Link to comment
Share on other sites

Vel - hva skal man si? Fryktelig dårlig kamp i kveld - altfor mange spillere med en off-dag. Heldigvis er Villa enda dårligere og vi kan ta med oss tre VELDIG viktige poeng hjem.

 

Jeg velger å være positiv og si at "gode lag vinner på dårlige dager" :D

 

Men tross alt noen som gjorde seg fortjent til å ikle seg drakta i dag. Sczeczsny er solid, Koscielny veldig god bak der. Vermaelen løser venstrebacken OK (minus for baklengsmålet...), og Arteta er solid på midten. vP gjør også manns jobb og får godkjent av meg. Resten (muligens unntatt Mertesacker) må spørre seg selv hva som egentlig gikk galt...

Link to comment
Share on other sites

Herlig med 3 poeng! Det er slike kamper vi pleier å tape eller spille uavgjort, men jaggu skal Yossi redde oss!

Hva i helvete var taklingen av Hutton for noe? Syke tottenhambøg! Godt dommeren så dette her og straffet han, for slike ting blir sjelden straffet på med rødt.

 

Who are ya? Who are ya? Who are ya?

Link to comment
Share on other sites

Deilig at vi vinner på en veldig dårlig dag,vi spilte langt under hva vi bør forvente av vårt lag.Vi sliter med skader og karantene i dag,og det var veldig merkbart i kveld,men blir viktig å få tilbake Song.Jeg tror og håper at vi får med oss 6 poeng til i 2011 :proud: Regner med at Wenger skjønner at vi trenger forsterkninger i jan 2012

Link to comment
Share on other sites

KOSCIELNY - PURE CLASS. Nuff said. Resten av kampen og laget vært svært middelmådig.

 

Men hvem bryr seg... tre poeng er tre poeng, deilig, og god jul!!!

KOSCIELNY - potentially pure class. Gjør det aller meste veldig bra, men er fortsatt dårlig på å plassere seg i forhold til resten av forsvaret. Det har hjulpet at Per har kommet inn og fortalt han hvor han skal befinne seg. Retter opp mye med god fart og solide taklinger.

Link to comment
Share on other sites

Har aldri sagt at han er vår dårligste spiller. Men har derimot sagt at han svinger for mye i prestasjonene til at jeg kan si meg fornøyd med han som eneste brukbare dm. Men, eier du Arsenal kanskje? "Vår" ... viste ikke at du hadde eierandeler i favorittklubben vår :P

Link to comment
Share on other sites

Utrolig deilig med tre mindre fortjente poeng. Jeg hadde sett for meg mer trøkk og innsats i laget, men når tenåringene skal spille på bekostning av rutinerte herremenn som Rosicky og Benayoun så vil man snuble i blant. Heldigvis kom de to nevnte herremenn inn og reddet kvelden. Det lugger offensivt om dagen, og det er tydelig at vingene våre savner den gode støtten fra Santos og Sagna/Jenkinson. De blir isolerte og pakket inn, og da blir det veldig forutsigbart. Når midtbanen har målvegring så blir det igjen RvP som må tre frem.

 

I neste kamp vil jeg se Rosicky/Arshavin/Bønna i Ramsey sin posisjon, for i den siste tiden har han vært veldig svak.

 

Men i kveld heves glassene, for vi har tatt tre nye poeng og RvP er historisk :)

 

Edit: Må berømme Mertesacker som begynner å ligne den stopperen jeg har drømt om.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde aldri trodd at jøden skulle redde oss..

 

Hvor er den gode og gamle Frimpong fra forrige pre-season? Han er en vandrende katastrofe i dag og det er synd. Etter skaden har han aldri vært der oppe!

 

"Gode og gamle"? Frimpong viste gode takter i preaseson forrige sesong og mot City i Carling Cupen, men bortsett fra det har han aldri vært eksepsjonell.

Link to comment
Share on other sites

YESS(I) BØNNA !

 

Vil ikke si vi er heldige, men det er fordømt godt å vinne på en middels dag!

 

De fleste klarte seg bra idag, men merker at tilstedeværelsen til fantastiske Song skal bli godt å få tilbake! Greit nok at ikke Frimpomg gjør en kjempekamp, men hadde forventet langt bedre innstilling.

Link to comment
Share on other sites

Elendig kamp fra vår side, men fantastisk herlig seier uansett! Viktig når Pool røyk på en smell idag, og at enten Spurs eller Chelsea mister poeng imorgen, om ikke begge. Koscielny og Mertesacker gjør begge en god kamp, syns Mertesacker har vært meget positiv i det siste. Lugger offensivt, men det er lov å ha en dårlig dag, det som er viktig da er at vi tar 3 poeng som vi gjør idag. Herlig at den mest utenkelige av alle kanskje, Yossi, putter på corner!

 

Proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil oppfordre de som sitter framfor pc'n under Arsenal kamp, klare til å skrive om hvor møkkaspiller Frimpong er, eller hvor elendig kjøp "treige" Wenger har gjort i Mertesacker, til å skru av pc'n under Arsenal kamper og heller følge med på laget vi elsker. Vis spillerne og støtteapparatet litt mer respekt!

Møkkaspilleren Frimpong spilte sin tredje PL kamp fra start idag, ja han spilte en dårlig kamp, men forventes det en ny Song allerede?

Mertesacker har vært veldig god de siste kampene, og var idag kanskje BB.

"Treige" Wenger har kanskje vært Arsenals viktigste person i moderne historie!

Jeg skjønner at det forekommer frustrasjon i kampens hete, men mitt tips er å heller prøve å følge med på samtlige 90 minutter framfor å komme med usaklig kritikk av våre spillere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner at det forekommer frustrasjon i kampens hete, men mitt tips er å heller prøve å følge med på samtlige 90 minutter framfor å komme med usaklig kritikk av våre spillere.

 

Problemet med kamptråder i nøtteskall. Det er da dumskapen kommer frem.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...