Jump to content

23.11.11 Borussia Dortmund (H)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Synes også Santos begynner og vise takter. Han er ihvertfall sykt god oppover på banen og god med ballen-

 

Santos er kanskje ikke noe særlig bedre enn Clichy på det defensive (dog føler jeg meg faktisk tryggere med Santos enn Clichy), men det han bidrar med offensivt gjør at han er verdt den risikoen!

 

Forøvrig atter en gang: Hvem andre enn Robin van Persie?!

Link to comment
Share on other sites

For en perfekt Champions League kveld. En sterk seier over Dortmund, samt Marseille tap i Hellas betyr at Arsenal er gruppevinnere allerede en kamp før slutt. Nydelig. Hadde faktisk ikke tro på det når jeg så hvilken gruppe vi havnet i. At Chelski også tapte gjør bare dagen enda bedre.

 

Hadde jo vært ganske morsomt om Arsenal endte opp som det eneste laget i Champions Leagues utslagsrunder, selv om det hadde gitt de andre engelske lagene en ganske stor fordel i Premier League.

Link to comment
Share on other sites

Lite skår i gleden på slutten der, men ellers flott seier. Ble tatt litt på senga i 1. omgang da Dortmund kjørte høyt press på ballfører og var virkelig aggressive og arbeidsvillige. Forbedret seg utover omgangen, og i 2. omgang ledet Arsenal valsen. Muligens litt heldige med de to tidlige skadene til Dortmund? Likefullt irrelevant og ubetydelig. Song noterer seg for sitt sjette målpoeng for sesongen, noe som må sies å være imponerende med tanke på all drittjobben han gjør bakover. Ellers gjorde forsåvidt hele laget en god kamp med kollektiv jobbing og stor innsats. Synes spesielt Ramsey gjorde en god kamp på midten. Van Persie gidder jeg ikke nevne en gang, mannen er en gud.

Link to comment
Share on other sites

Vi er allerede gruppevinnere og det eneste britiske laget som imponerer i CL.

Begge underskuddsbedriftene taper og viser heldigvis at det er ikke bare hjelper

å kjøpe opp spillere.

Dette var nok en kveld med god arbeidsinnsats av laget og vi er blitt et lag som det

er vanskelig å slå etterhvert.

Vi er bra defensivt og med en ryggrad med Vermaelan-Song og RvP er vi utrolig

bra.

Nå syns jeg RvP bør score minst 3 på lørdag. Er på tide å sette litt krav til han nå :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tenker følgende i kveld:

 

- Van Persie er den store forskjellen mellom lagene. Men banens gigant er Song. Kjempematch helt frem til balltapet sekunder før slutt.

- Benayoun er frisk og kan neppe være langt unna startelleveren. Gervinho ser ut til å være vaksinert mot å score.

- Forsvaret ser solid ut.

- Arbeidsmoralen er upåklagelig.

- Spillerne smiler i flokk når vi scorer. God stemning (hvis det er lov å si). Godt tegn!

- Dortmund kommer sterkere tilbake. Uheldige i kveld, tross alt.

- Det snur fort i fotball. Veldig fort. At Arsenal er videre, samtidig som alle de andre engelske står i fare for å ryke ut, er nesten ikke til å tro - sesongåpningen tatt i betraktning. Arsene knows?

Link to comment
Share on other sites

Måtte slippe inn. Synd det måtte være Song som gjorde glippen. Ellers hadde det vært en perfekt kamp fra Song

Banen beste på tross av at han rotet det til ved målet i mot.

Står fram gang på gang som vår viktigste spiller sammen med en notorisk målskårer.

Jeg er meget fornøyd, vi har mer å gå på.

Vi er snart den eneste trusselen til de to spanske storlagene.

I øyeblikket er vi Englands beste lag.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Regner med at Szcezny gir Song og Djourou en solid bøtte kjeft. Rote bort nullen på sånt tull...

 

 

Når de først rota som de gjorde mot slutten, må jeg si at reaksjonene til Vermaelen og Szcezny gleder meg. Begge var rasende - som de bør være.

Link to comment
Share on other sites

Banen beste på tross av at han rotet det til ved målet i mot.

Står fram gang på gang som vår viktigste spiller sammen med en notorisk målskårer.

Jeg er meget fornøyd, vi har mer å gå på.

Vi er snart den eneste trusselen til de to spanske storlagene.

I øyeblikket er vi Englands beste lag.

Helt enig!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...