Jump to content

2011.04.20 | Tottenham B |


Gooner For Life

Recommended Posts

Tottenham - Arsenal

20 April 2011

White Hart Lane

20:45

 

Vel, da er der klart for et nytt North London derby, som skal bli enda tøffere enn tidligere. Arsenal er desperat på jakt etter poeng, etter flere kamper uten 3 poeng. Arsenal må og vinne om dem skal være med i tittelracet. Det er fortsatt sjanse om å vinne, men da skal resterende kamper vinnes, blant annet en kamp mot United. Det er nok den kampen der alt avgjøres en gang for alle, for jeg har tro på at Arsenal tar seg sammen og vinner kampene fram mot United kampen.

 

Tottenham er også på jakt etter poeng. Målet dems er nok mest sannsynlig å få 4. plassen slik at Champions League blir en realitet.

 

Når det gjelder skader, meldes det at Sagna skal være klar. Manuel Almunia og Denilson er også skadefrie igjen, men duoen kommer ikke til å bli inkludert i troppen i morgen kveld. Thomas Vermaelen, som er tilbake i full trening, kommer heller ikke til å delta mot erkerivalene.

Alex Song har slitt med kneet i det siste, men skal, i følge Wenger, mest sannsynlig være tilgjengelig mot naboene. Tror vi kanskje får se et ganske tilsvarende lag som vi alle vet var skandalekampen mot Liverpool.

 

Beklager en kamptråd som ikke er på høyde med de andre.

 

-GFL

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

Kamptråden er helt kurant, den! Viktigste er å få opp interessen og starte diskusjonene.

 

Med tanke på morgendagen gru-gleder jeg meg skikkelig. Tottenham er nærmest skadefrie såvel som oss, og optimismen er stor. Etter å ha browsa gjennom 5 sider av kamptråden på TottenhamsVenner, ser jeg at samtlige av forumistene der er sikre på seier. Håper på Song tilbake fra start, og ellers uendret lag fra Liverpool-kampen, med unntak av at jeg naturligvis vil ha Sagna tilbake inn for Eboue.

Link to comment
Share on other sites

med unntak av at jeg naturligvis vil ha Sagna tilbake inn for Eboue.

 

Sagna meldte på twitter i dag at han begynte å trene for fult med laget i dag, så får vi håpe han er klar til å stille til kamp.

Link to comment
Share on other sites

Må virkelig le av lederen av Tottenham supporterne. For en tragisk fyr som ofte disse Tottene er.

 

Som Arsenal supporteren sier "dette lukter litt av desperasjon" og jeg kan ikke hjelpe å føle hvor tragiske disse "diehard" Tottenham supporterne fremstår..

 

Sagna er visstnok klar til i morgen. Kilde: http://www.arsenal.com/news/news-archive/37871/injury-news

Link to comment
Share on other sites

Huff som jeg gruer meg til denne kampen. Synes vi har manglet guts og vilje de siste kampene. Tror vi kommer til å se et heltent Tottenham imorgen, og hvis vi ikke tar krigen blir det tap. Med seier imorgen er vi plutselig fult med i gullkampen igjen, taper vi så er sjansene minimale.

 

Tror på følgende lag:

Szczęsny

Sagna - Djourou - Koscielny - Gibbs

Song - Wilshere

Nasri - Fabregas - Arshavin

van Persie

 

Tips; 3-0, RvP x 3 :o

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har kasta vekk mange poeng i det siste og eg har på følelsen at det ikkje blir 3 poeng i morgon. Men sjølv med 1 poeng i kampen mot erkerivalen så kan det ende med seriegull med litt hell i dei siste kampane. Då bør sjølvsagt Manu tape mot oss og gi bort poeng mot Chelsea.

 

Fullt trøkk, ingen grunn til å gi opp.

 

Gjenværende kamper:

20. april: Tottenham - Arsenal

20. april: Chelsea - Birmingham

23. april: Manchester United - Everton

23. april: Chelsea - West Ham

24. april: Bolton - Arsenal

30. april: Chelsea - Tottenham

01. mai: Arsenal - Manchester United

08. mai: Manchester United - Chelsea

08. mai: Stoke - Arsenal

14. mai: Blackburn - Manchester United

15. mai: Arsenal - Aston Villa

15. mai: Chelsea - Newcastle

22. mai: Manchester United - Blackpool

22. mai: Fulham - Arsenal

22. mai: Everton - Chelsea

Link to comment
Share on other sites

Dessverre bommet jeg på utfallet i United kampen, det ble dessverre bare uavgjort. Jeg var faktisk ganske sikker på en Newcastle seier.

 

Uansett, vinner vi resten av kampene så går det sannsynligvis. Det er fakta med 6 kamper igjen, og det er strengt tatt ikke så halvgalt.

 

Jeg forlanger ikke seriegull vært år, ikke nå om dagen. Forutsetningene er ikke der. Det at vi kan kjempe om gull så og si hver sesong er for meg en kjempe prestasjon.

 

Jeg er meget spent på kampen imorgen, jeg tror gutta reiser seg.

Link to comment
Share on other sites

Vi har i kveld fått en ny bitteliten tauende å klamre oss fast i, og Arsene og gutta får en n'te sjanse til å kjempe seg inn igjen i dette. Jeg griper den begjærlig og mobiliserer håpet. Så får vi se hvor vi står på denne tiden i morgen.

 

 

Hmmm, det svinger kjapt i fotball...

Link to comment
Share on other sites

Vi har i kveld fått en ny bitteliten tauende å klamre oss fast i, og Arsene og gutta får en n'te sjanse til å kjempe seg inn igjen i dette. Jeg griper den begjærlig og mobiliserer håpet. Så får vi se hvor vi står på denne tiden i morgen.

 

Jepp, vi får håpe vi ikke sitter igjen med samme utfall som så mange ganger tidligere denne sesongen og tidligere år, hvor vi feiler når vi har muligheten. Vi har fått nok gavepakker fra United til at dette burde vært avgjort for lengst. Det er nå eller aldri. Har jeg troen? Nei. Har jeg håpet? Alltid

 

Nå har gutta en sjanse til å vise at de virkelig ønsker å vinne ligaen. Det må spilles som vi gjorde hjemme mot Chelsea. De må spille med hjertet utenpå drakta, og de må blø for klubben. Dette er slik jeg ser det siste sjanse denne sesongen

Link to comment
Share on other sites

Huff som jeg gruer meg til denne kampen. Synes vi har manglet guts og vilje de siste kampene. Tror vi kommer til å se et heltent Tottenham imorgen, og hvis vi ikke tar krigen blir det tap. Med seier imorgen er vi plutselig fult med i gullkampen igjen, taper vi så er sjansene minimale.

 

Tror på følgende lag:

Szczęsny

Sagna - Djourou - Koscielny - Gibbs

Song - Wilshere

Nasri - Fabregas - Arshavin

van Persie

 

Tips; 3-0, RvP x 3 ;)

Bytt Nasri med Walcott og Wilshere med Diaby, da er vi enige :)

Nasri og Wilshere har vært svake de siste kampene og trenger å benkes.

Link to comment
Share on other sites

Faen hvor jeg gruer meg til denne kampen, jeg mener seriegullet er tapt uansett, men Spurs skal slåes! Jeg var på 2 - 3 kampen på Emirates, og forventer revansj idag. Nå har gutta fått enda en liten gavepakke fra United, men vi har hatt som vane denne sesongen og feile de gangene United har feila. Håper på denne startoppstillingen;

 

Robin van Persie

 

Samir Nasri-Cesc Fabregas-Theo Walcott

Jack Wilshere-Alex Song

 

Gael Clichy-Laurent Koscielny-Johan Djourou-Bacary Sagna

Wojciech Szczesny

 

Mitt tips; 1 - 2

Link to comment
Share on other sites

Disse lagene drømmer jeg om starter i kveld. Enten 4-4-2 eller vår vanlige formasjon.

 

Wilshere er droppet i begge lagoppstillingene mine fordi han har virket veldig sliten i det siste og selv om vi har hatt få kamper de siste ukene er han tydelig preget av alle kampene han har spilt hittil i sesongen. Dog burde han være den første som kommer innpå hvis Cesc/Diaby/Song gjør det dårlig.

 

4-4-2 med Fabregas - Diaby sentralt på midten. Walcott på topp, men hvis Arshavin har en dårlig dag på jobben kan han flyttes ned på høyre og Chamakh kan komme inn på topp.

130327798520655.jpg

4-2-3-1 med Fabregas dypt og Diaby i en mer fremskutt rolle.

1303278087708527.jpg

Link to comment
Share on other sites

Et utrolig herlig utgangspunkt for kampen. Tottenham må vinne for å henge med i kampen om plass i mesterligaen. Arsenal må vinne for å henge med i kampen om gullet. Sannsynligvis kan begge lag tape det de vil vinne med et dårlig resultat!

 

Her blir det nerve fra første sekund!

 

Jeg tror ingenting, men forventer en ting. Dersom vi spiller uavgjort eller taper, vil jeg ikke ha syting fra enkelte Arsenal-spillere (les: Fabregas). Da ønsker jeg ham på hodet ut av klubben, og noen penger inn. I år har han ikke vært på høyden, og jeg hadde ikke blitt overrasket om Wenger tok "en Ferguson".

 

Vi har et godt nok lag til å vinne serien, - det handler mer om å få erfaring. Da misser vi ikke slik vi har gjort flere ganger dette året. Så jeg er vel en av de få som er fornøyd med stallen. Synes faktisk ikke vi trenger en eneste forsterkning til neste år!

 

Og, - en 2. plass i serien er glimrende!

 

For meg handler dette altså om pluss, pluss, pluss... og ikke at vi kan miste eller tape. Vi har hatt en bra sesong uansett!

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært utrolig fint om en eller annen hadde giddet og sende måloppdateringer. Jeg MÅ på hytta idag, og er dessverre ingen sted kampen vises, alle de andre kompisene mine er også borte så ingen av de som kan oppdatere meg. Så hadde bare vært utrolig fint hvis noen hadde tatt seg bryet :) Gidder noen og sende en PM hvis de kan gjøre det?

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært utrolig fint om en eller annen hadde giddet og sende måloppdateringer til nummeret ********. Jeg MÅ på hytta idag, og er dessverre ingen sted kampen vises, alle de andre kompisene mine er også borte så ingen av de som kan oppdatere meg. Så hadde bare vært utrolig fint hvis noen hadde tatt seg bryet :) ********!

Vær forsiktig med å legge ut mobilnr på offentlige fora... Vet aldri hvem som kan finne på å ta i bruk det nr for kødd da... Du burde slette det her og heller få de som evt kan gi deg mål oppdat. til å få det over PM...

Link to comment
Share on other sites

Vær forsiktig med å legge ut mobilnr på offentlige fora... Vet aldri hvem som kan finne på å ta i bruk det nr for kødd da... Du burde slette det her og heller få de som evt kan gi deg mål oppdat. til å få det over PM...

 

Burde tenkt på det, men har gjort det nå!

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært utrolig fint om en eller annen hadde giddet og sende måloppdateringer. Jeg MÅ på hytta idag, og er dessverre ingen sted kampen vises, alle de andre kompisene mine er også borte så ingen av de som kan oppdatere meg. Så hadde bare vært utrolig fint hvis noen hadde tatt seg bryet :) Gidder noen og sende en PM hvis de kan gjøre det?

 

Kommer heeelt ann på hvordan kampen utvikler seg det. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...