Jump to content

2011.04.20 | Tottenham B |


Gooner For Life

Recommended Posts

‘Your keeper, what a cheeky ba*tard. When he came over to pick up his water bottle, he leant over, started kissing his badge at us and gave us the two finger sign’

 

Fra en Spurs fan, haha. Elsker Szczesny.

 

Spurs fanen syntes også det var artig mtp. at han også sa dette: ‘I love it though, it shows passion for the game and we need more of that from the players’

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

:(-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 23 2011, 10:51 AM) 222632[/snapback]

‘Your keeper, what a cheeky ba*tard. When he came over to pick up his water bottle, he leant over, started kissing his badge at us and gave us the two finger sign’

 

Fra en Spurs fan, haha. Elsker Szczesny.

 

Spurs fanen syntes også det var artig mtp. at han også sa dette: ‘I love it though, it shows passion for the game and we need more of that from the players’

 

Bra holdning av Szczesny :angry: Kan ikke si det samme om Song som smilte og "koste" seg med Gallas etter kampslutt.

Link to comment
Share on other sites

:( For å si det slik Man UTd slår Tottenknotten 10 av 9 ganger... mens vi nesten aldri klarer å slå dem lenger, greit vi er naboer.... men Westham og cheklsea slår Fulham 9 av 10 ganger så for mer virker det merekeling. av vi sliter voldsomt mot Tottenham vær eneste år et lag som. Man Utd slår også man City 8 av 10 ganger er bare arsenal som sliter voldsomt omot naboen av alle topplagene i PL.

Merkeig vi gang på gang ikke klarer å vinne enda vi ofte leder med 2-3 mål enda så enner det ofte med en U og det iriterer meg noe voldsomt. Wenger må virkelig få inn noen nye trener som kan lære spilleren mye mere metalt i slike kamper der det koker voldsomt og vi klarer ofte ikke holde på 2-3 mål ledese. Arsenal er ikke et lag som klarer å forsvare når vi leder med fklere mål. De har kosta oss PL gulle noe Chelsea og Man utd er eksperter på :angry:

Hva snakker du om?

 

Har Man Utd gått ubeseiret i 10 år i serien mot naborival City? Nei!

 

Har Arsenal gått ubeseiret i 10 år i serien mot naborival Tottenham? Ja! At vi har gått på 2 tap og 1 uavgjort de siste 3 kampene mot tottene er vel heller et unntak fra regelen. I tillegg har Tottenham fått stablet et godt lag på beina med en meget god manager i spissen. Vi kommer nok til å slite mer enn tidligere sesonger mot naboen vår i de kommende sesongene. Surt, men sant.

Link to comment
Share on other sites

:(--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 23 2011, 10:51 AM) 222632[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

‘Your keeper, what a cheeky ba*tard. When he came over to pick up his water bottle, he leant over, started kissing his badge at us and gave us the two finger sign’

 

Fra en Spurs fan, haha. Elsker Szczesny.

 

Spurs fanen syntes også det var artig mtp. at han også sa dette: ‘I love it though, it shows passion for the game and we need more of that from the players’

Bra holdning av Szczesny :angry: Kan ikke si det samme om Song som smilte og "koste" seg med Gallas etter kampslutt.

 

Har ingenting imot at spillerne er gode venner etter kampen er ferdig, men så lenge kampen er igang så skal det ikke være "fraternising with the enemy". Song har som mange andre i dette laget (egentlig alle bortsett fra Szczesny, Vermaelen, Wilshere og van Persie) denne faenskapen eller rett og slett viljen som skal til.

 

Det kvalmeste jeg har vært vitne til er Cesc som FØR kampen mot Barcelona stod og koste seg med Barcelona spillerene fremfor Arsenal spillerene.

Link to comment
Share on other sites

Det lover ikke godt at du kommer med spådommer om positive resultater. Så og si alt du har spådd denne sesongen har slått feil.

 

Se etter en gang til om jeg har spådd noe her, jeg prøver bare å forklare deg og andre her inne at dette IKKE er avgjort enda, en matte-lærer burde klare å se dette av seg selv...

 

Må bare si at jeg ELSKER tankgangen din, arshavin! Jeg er også evig optimist og liker å se at jeg ikke er den eneste som tror at vi kan ta igjen United (og Chelsea). MEN, selv jeg, må nok bite i meg at det er tapt dersom vi ikke får de 3 poengene fra Reebok. Så lenge vi vinner neste kamp nå, så tror jeg at spenningen kommer til å leve til siste slutt!

Attituden mot Spurs minte om et lag i gullstrid.

 

Gleder meg som en unge til takeoff fra Stavanger, retning balløya, neste lørdags kveld!

 

 

Helt enig med deg i at vi MÅ vinne mot bolton, hvis ikke er sølv det beste vi kan håpe på, ellers skal det vel ikke mye til å se at både Arsenal og chelsky har muligheten til å slå dagens manu-lag.

Ha en fantastisk tur til London, jeg hadde det selv rett før påske og så dramaet mot pool, alltid en opplevelse til tross for en vanvittig avslutning, kampen mot manu blir en absolutt høydare, lykke til!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Se etter en gang til om jeg har spådd noe her, jeg prøver bare å forklare deg og andre her inne at dette IKKE er avgjort enda, en matte-lærer burde klare å se dette av seg selv...

 

Er det ikke avgjort ennå? Trodde PL var ferdig jeg. Tusen takk for svært nyttig informasjon.

 

Håper du har spådommer ang avslutningen av sesongen, er svært interessert i å vite hvordan det kommer til å gå.

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke avgjort ennå? Trodde PL var ferdig jeg. Tusen takk for svært nyttig informasjon.

 

Håper du har spådommer ang avslutningen av sesongen, er svært interessert i å vite hvordan det kommer til å gå.

 

 

Merkelig innlegg, hva ønsker du egentlig å komme frem til?

At du synes jeg er en idiot og at jeg synes du er en idiot har vel alle allerede oppfattet?

Link to comment
Share on other sites

Merkelig innlegg, hva ønsker du egentlig å komme frem til?

At du synes jeg er en idiot og at jeg synes du er en idiot har vel alle allerede oppfattet?

 

Da tar "alle" feil. Utrolig nok så synes jeg ikke du er en idiot, selv om du noen ganger oppfører deg som en.

Hadde ingen mål for "diskusjonen" vår. Det som hendte var at jeg kom over innlegget ditt hvor du er svært positiv til Arsenals sjanser for å vinne ligaen. Det fikk meg til å tenke på alle spådommer du har hatt tidligere i sesongen som har vært way off, og det skremte meg litt. Som deg så har faktisk jeg også et håp om at Arsenal skal klare det.

Link to comment
Share on other sites

Nok et maksimalt tåpelig innlegg, du har en gjennomført idiotisk tankegang som går ut på at man kan ha håp om at Arsenal skal klare det men man skal for Guds skyld aldri si at man tror på det og ihvertfall ikke være positiv til våre sjanser, man kan jo bli tatt på det senere...

Hvis du ikke har noe mål med det du skriver så bør du egentlig bare drite i å spre din eder og galle her inne, poenget mitt er at det virker som du koser deg over at spådommene mine ikke har slått til.

Bli voksen og bevis at du ikke er en idiot!!!

 

PS Det bør være betenkelig at slike individer som BE gir deg støtte, et menneske av siste sort etter min mening.

 

Hvem som helst andre kan si at det er håp, bare ikke du. Når det er du som sier det så er det stor sjanse for at det ikke stemmer, og at Arsenal ryker på en smell.

Man blir ikke beroliget av at verdens dårligste tipper satser penger på at laget du holder med skal vinne. Jeg koser meg absolutt ikke over at dine spådommer har vært elendige. Det viser at du ikke har peiling overhodet, selv med din fantastiske cv, men betyr samtidig at Arsenal ikke har gjort det optimalt. Du må være svært selvopptatt for å tro at jeg håper Arsenal taper for å bevise at du tar feil.

 

Personangrepet ditt på BE er lavmål.

 

Som den voksne av oss to vil jeg nå si at jeg takker for meg for denne gang.

Fortsatt god påske og lykke til med Arsenal i kveld!

Link to comment
Share on other sites

Har nå endelig våget å se kampen i opptak siden onsdag. Og for en utrolig artig kamp det var med mye flott spill og Arsenal hadde et par spillere i førsteomgangen som var meget meget gode. Synd at det endte uavgjort, men tatt i betraktning hvordan andreomgangen utartet seg var dette et rettferdig resultat.

 

Vil bare legge inn et par ting jeg la merke til:

 

Fabregas spiller klart best og har en langt større innflytelse i måten Arsenal spiller og bygger opp spillet fra bunnen av når han spiller dypt.

 

Song er fortsatt ikke "låst" til DM-rollen og lider av det. Enten det er Wenger som tillater det eller om Song ikke følger Wenger's instrukser så får vi ikke det beste ut av Song.

 

Walcott er farlig hver eneste gang han beveger seg sentralt og får ballen i bakrom eller i beina.

 

Van Persie og Walcott har en meget meget god forståelse av spillet til hverandre. Walcott med nok en assist til van Persie og det var centimetere unna av at van Persie ikke fikk en målgivende når han spilte Walcott flott igjennom i førsteomgangen.

Link to comment
Share on other sites

Hvem som helst andre kan si at det er håp, bare ikke du. Når det er du som sier det så er det stor sjanse for at det ikke stemmer, og at Arsenal ryker på en smell.

Man blir ikke beroliget av at verdens dårligste tipper satser penger på at laget du holder med skal vinne. Jeg koser meg absolutt ikke over at dine spådommer har vært elendige. Det viser at du ikke har peiling overhodet, selv med din fantastiske cv, men betyr samtidig at Arsenal ikke har gjort det optimalt. Du må være svært selvopptatt for å tro at jeg håper Arsenal taper for å bevise at du tar feil.

 

Personangrepet ditt på BE er lavmål.

 

Som den voksne av oss to vil jeg nå si at jeg takker for meg for denne gang.

Fortsatt god påske og lykke til med Arsenal i kveld!

 

 

I og med at jeg skal være din trenerkoordinator denne sesongen avstår jeg fra å kommentere pisspratet ditt ytterligere, vi får plukke av deg din negativitet i løpet av sesongen.

Lykke til med kampen, dette er siste sjansen denne sesongen, vinner vi i kveld skal du se at mine antagelser atter en gang går i oppfyllelse, de pleier jo som kjent det :P

Link to comment
Share on other sites

I og med at jeg skal være din trenerkoordinator denne sesongen avstår jeg fra å kommentere pisspratet ditt ytterligere, vi får plukke av deg din negativitet i løpet av sesongen.

Lykke til med kampen, dette er siste sjansen denne sesongen, vinner vi i kveld skal du se at mine antagelser atter en gang går i oppfyllelse, de pleier jo som kjent det :P

 

*Host kremt*

Link to comment
Share on other sites

I og med at jeg skal være din trenerkoordinator denne sesongen avstår jeg fra å kommentere pisspratet ditt ytterligere, vi får plukke av deg din negativitet i løpet av sesongen.

Lykke til med kampen, dette er siste sjansen denne sesongen, vinner vi i kveld skal du se at mine antagelser atter en gang går i oppfyllelse, de pleier jo som kjent det ;)

Har de så unge trenerkoordinatorer da, eller er du mot all formodning voksen... <_<

 

Dessuten du som tror både på nissen og wenger, tror du fortsatt vi vinner ligacupen denne sesongen?

Kanskje var B`ham dopet, og resultatene av testen ikke foreligger pt. :D

Link to comment
Share on other sites

Har de så unge trenerkoordinatorer da, eller er du mot all formodning voksen... :D

 

Dessuten du som tror både på nissen og wenger, tror du fortsatt vi vinner ligacupen denne sesongen?

Kanskje var B`ham dopet, og resultatene av testen ikke foreligger pt. ;)

 

 

Helt tydelig hvem som er dopet her, herregud for en nisse <_<

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...