Jump to content

2011.04.20 | Tottenham B |


Gooner For Life

Recommended Posts

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

Tre timer igjen på jobb før jeg setter kursen mot WHL. Herregud så nervøs jeg er! Vi har sagt dette mange ganger, men det er først i kveld det virkelig gjelder: Dette er vår siste sjanse til å melde oss på i tittelkampen. Poengtap her og vi må konsentrere oss om å berge medalje istedet. Psykologisk sett burde en borteseier mot naborivalen gi spillerne ny giv, selv om jeg aldri greier å stole på denne Wenger-generasjonen. Men det som er klinkende klart er vi som supportere har ligget nede og blitt sparket i to måneder nå og et godt resultat på WHL vil gi oss en etterlengtet opptur og en karamell å suge på. Det trenger vi virkelig!

 

Velger å ikke komme med noen spådom. Helt umulig å forutse noe som helst i Nord London-derby. Det eneste som er sikkert er at jeg kommer til å være stemmeløs im morgen....

Link to comment
Share on other sites

Tre timer igjen på jobb før jeg setter kursen mot WHL. Herregud så nervøs jeg er! Vi har sagt dette mange ganger, men det er først i kveld det virkelig gjelder: Dette er vår siste sjanse til å melde oss på i tittelkampen. Poengtap her og vi må konsentrere oss om å berge medalje istedet. Psykologisk sett burde en borteseier mot naborivalen gi spillerne ny giv, selv om jeg aldri greier å stole på denne Wenger-generasjonen. Men det som er klinkende klart er vi som supportere har ligget nede og blitt sparket i to måneder nå og et godt resultat på WHL vil gi oss en etterlengtet opptur og en karamell å suge på. Det trenger vi virkelig!

 

Velger å ikke komme med noen spådom. Helt umulig å forutse noe som helst i Nord London-derby. Det eneste som er sikkert er at jeg kommer til å være stemmeløs im morgen....

 

 

Du kan bare gå rett hjem Magnus, har solgt billetten din for en utgått togbillett.

Link to comment
Share on other sites

Årets viktigste kamp står for tur. Vinn eller forsvinn. Enten er vi i himmelen eller så er vi i helvete. Håper på førstnevnte men er redd for at det blir sistnevnte. Igjennom de siste sesongene har vi ikke klart det når det gjelder så mest, så hvorfor skal vi klare det idag? Mange (inkl. spillere + manager) sier at vi har blitt eldre, mer modne og er sultne på pokaler.. Prestasjonene og innsatsen på banen har dessverre ikke holdt standaren en seriemester bør ha. Vi har et like bra om ikke bedre lag enn Man. Utd på papiret, men mangler altså det de har får å ta seriegullet i år, det mentale spekteret!

 

Hvor blir det av pollene (H,U,B ) i kamptrådene for tiden? :)

Link to comment
Share on other sites

Eg trur dette blir laget:

Szczesny, Sagna, Koscielny, Djourou, Clichy, Song, Wilshere, Fabregas, Walcott, Nasri, Van Persie.

 

Er mest usikker på våre defensive kvalitetar, med forsvaret til the unbeaten 49 ville me ha henta inn 3 poeng i denne kampen på grunn av stålkontroll bakover. Framover bør me vere gode nok til å putte eit mål eller to, om det held er eg meir usikker på. Me har ikkje imponert i det siste, men dette er dagen for å glede oss med eit godt resultat.

 

Godt resultat=3 poeng

Link to comment
Share on other sites

Nå må det pokker meg komme en opptur vi selv står bak. Det er litt ironisk at de største oppturene vi har hatt i 2011 er det Manchester United som har stått for

 

............

Føler meg ikke sikker på det,det er jo ikke noe som helst siden 2005 som tilsier at vi vinner viktige kamper. Dette laget har en egen evne til å kollapse verre en man klarer å drømme i sine verste mareritt. Håpet er der til de har brent den matematiske sjansen de har til å vinne PL 2010/2011. Om det skjer er det bare å finne frem motorsaga og skjære vekk daukjøttet,og hente inn nye folk og ideer.

Link to comment
Share on other sites

Det med TV2Sumo kan noen andre svare deg på, men om du ikke bor langt oppi skogen og har dårlig internett, så får du faktisk meeget gode streams om du går på de rette sidene og har de rette programmene.

 

Program som er gull verdt når du skal kjøre stream:

-SopCast

-Veetle

 

Sider der du finner de beste streamene:

www.myp2p.eu (Meget god side, med mye streams)

www.veetle.com (Bra side, men også uryddig når det gjelder kanaler. Søk litt og plutselig finner du en med god kvalitet

www.atdhe.net (Brukbar, men er kun 2 kanaler å velge mellom.)

 

http://marcovermars.weebly.com/streams-til-kamper.html

 

Den siste er meget bra den også, du finner flere av de beste sidene der, og da er det bare å trykke på en link.

Håper dette var til hjelp :)

Link to comment
Share on other sites

Det med TV2Sumo kan noen andre svare deg på, men om du ikke bor langt oppi skogen og har dårlig internett, så får du faktisk meeget gode streams om du går på de rette sidene og har de rette programmene.

 

Program som er gull verdt når du skal kjøre stream:

-SopCast

-Veetle

 

Sider der du finner de beste streamene:

www.myp2p.eu (Meget god side, med mye streams)

www.veetle.com (Bra side, men også uryddig når det gjelder kanaler. Søk litt og plutselig finner du en med god kvalitet

www.atdhe.net (Brukbar, men er kun 2 kanaler å velge mellom.)

 

http://marcovermars.weebly.com/streams-til-kamper.html

 

Den siste er meget bra den også, du finner flere av de beste sidene der, og da er det bare å trykke på en link.

Håper dette var til hjelp :)

 

Kan spesielt anbefale www.myp2p.eu, så finner du kanalene "YES" eller "Fox". Velg en stream der med sopcast og tre stjerner ved "your rating". De funkar alltid bra:)

 

God kamp!

Link to comment
Share on other sites

Jepp, vi får håpe vi ikke sitter igjen med samme utfall som så mange ganger tidligere denne sesongen og tidligere år, hvor vi feiler når vi har muligheten. Vi har fått nok gavepakker fra United til at dette burde vært avgjort for lengst. Det er nå eller aldri. Har jeg troen? Nei. Har jeg håpet? Alltid

 

Nå har gutta en sjanse til å vise at de virkelig ønsker å vinne ligaen. Det må spilles som vi gjorde hjemme mot Chelsea. De må spille med hjertet utenpå drakta, og de må blø for klubben. Dette er slik jeg ser det siste sjanse denne sesongen

 

Det håpet er betraktelig redusert for min del dessverre. Hver gang de har en sjanse til å ta innpå har de omtrent feilet. Men uansett dette blir det siste halmstrået tenker jeg.

For siste gang denne sesongen krysser jeg alt jeg har,og håper at denne gangen

gjør gutta en kjempekamp og viser hva de er laget av.

La oss håper på en endelig opptur for oss Goonere. :)

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange ganger har vi spilt under press denne sesongen (og tidligere år, for en saks skyld) - og sviktet? Aldri i verden om vi vinner denne.

 

Skepsisen er du ikke alene om....det kan bli nervepirrende dette.

Link to comment
Share on other sites

Skepsisen er du ikke alene om....det kan bli nervepirrende dette.

Det VIL bli nervepirrende.. Det kommer til å bli ulidelig - og som vi har sagt mange ganger før - hvis det finnes en måte å gjøre jobben ENDA litt vanskeligere på - så gjør Arsenal det...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...