Jump to content

2011.03.05 Sunderland H


Mr Chapman

Recommended Posts

90x45_100.gif

Arsenal v Sunderland

5. mars 2011, avspark 16:00

 

Jess, snart helg igjen og lørdag venter en tøff og meget viktig ligakamp mot Sunderland i Nord-London. United er inne i sin vanskeligste periode for sesongen og tirsdag ble det tap for Chelsea. Hvis vi beseirer Sunderland på Emirates, og Liverpool tar poeng fra Sir Alex' menn på søndag, så vil vi være helt oppe i nakken på dem.

 

Det blir dog vanskelig. RvP, Walcott, Cesc og Song er alle uaktuelle, mens Laurent Koscielny kan være tilgjengelig. Aaron Ramsey har returnert til klubben og denne gangen er det mulig waliseren får gjøre sitt comeback. Det blir neppe fra start, men hadde vært morsomt å få sett litt av Ramsey igjen.

 

Ettersom ligaen mest sannsynlig er vår største sjanse på et trofe denne sesongen, håper jeg Wenger bare kjører på med fullt lag, og glemme Barcelona-kampen fullstendig.

 

Szczesny

Sagna - Squillaci - Djourou - Clichy

Denilson - Diaby - Wilshere

Nasri - Bendtner - Arshavin

 

Sunderland har denne sesongen levert to meget imponerende kamper i London mot Chelsea og Tottenham, og jeg forventer at dette blir vanskelig.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Borte mot WBA kan Away Boyz synge "We are Top of the League !!

 

Vi tar oss av bortesvake S`land og på søndag fikser L`pool poendeling mot Manchester Cunts

 

Har du kikka i krystallkula? ;)

 

Måtte du berre få rett! Skal over på kampen og gler meg som ein liten unge på julafta! :-P

Link to comment
Share on other sites

Nå håper jeg gutta klarer å koble bort alt og konsentrere seg kun om denne kampen. 3 poeng kan føre oss 1 poeng bak Manure, som stiller svekket mot Pool på søndag.

Håper vi får se et heltent lag som klarer å kare med seg tre viktige poeng. S'land er harde å slå, selv om også de sliter med skader akkurat nå.

 

Håper på samme lag som i åpningsposten

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 4 2011, 05:06 PM) 219056[/snapback]

 

 

Men regner med at Ramsey sitter på benken og at enten Denilson eller Rosicky spiller istedet.

 

Rosicky er vel ute med en hjernerystelse? eller? Har lest det ett eller annet sted ;)

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Mar 4 2011, 05:06 PM) 219056[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Men regner med at Ramsey sitter på benken og at enten Denilson eller Rosicky spiller istedet.

Rosicky er vel ute med en hjernerystelse? eller? Har lest det ett eller annet sted ;)

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/r...face-sunderland

 

Det må tydeligvis ha vært en meget liten hjernerystelse eller så må Wenger rett og slett ha glemt Rosicky :D

Link to comment
Share on other sites

Synes Rosicky burde få sjansen her igjen. Han gjorde en fin kamp sist og viser god progresjon.. Hadde likt å sett oppstillingen til Stefan men tror dessverre Wenger benker Ramsey til fordel for Rosicky..

 

Nå gjelder det bare 3 poeng framover i alle PL-kampene. Klarer vi det tar vi gullet ;)

Link to comment
Share on other sites

Synes Rosicky burde få sjansen her igjen. Han gjorde en fin kamp sist og viser god progresjon.. Hadde likt å sett oppstillingen til Stefan men tror dessverre Wenger benker Ramsey til fordel for Rosicky..

 

Nå gjelder det bare 3 poeng framover i alle PL-kampene. Klarer vi det tar vi gullet :D

 

Syntes Rosicky var friskere enn i de tidligere kampene, men bortsett fra assisten til Chamakh så var det ikke akkurat imponerende av tsjekkeren. Mot Championship motstand så forventer man at en spiller av Rosicky's kaliber skal dominere mer enn hva han har gjorde (har gjort). Syntes rett og slett det ikke blir noe fremgang i Rosicky og det ender som regel med en dårlig pasning, balltap eller et håpløst skudd. Er helt utrolig hvor mye han har tapt seg siden han ankom klubben.

 

Men, som du sier så tror jeg Ramsey blir benket for enten Denilson eller Rosicky. Håper hvertfall han får 20-30 minutter i en kamp hvor vi leder komfortabelt ;)

Link to comment
Share on other sites

Har du kikka i krystallkula? ;)

 

Måtte du berre få rett! Skal over på kampen og gler meg som ein liten unge på julafta! :-P

 

Skjønner jeg godt:) En "comfy" 2-0 bør by på gode opplevelser og fin stemning. Nasri og Dansken blir maskeklasker`ne!

 

:D

 

Gooood tur !!

Link to comment
Share on other sites

Kjedelig med usikker Cesc før returoppgjøret mot Barca, men er enig med Wenger. Her må en tenke på alle fronter. Spar Cesc i helgen, for å se om han er klar til uken. Nasri bør blomstre igjen, sammen med Bentner. Van Persi er for mye skadet.

Link to comment
Share on other sites

Alle som kan regne klarer vel å se viktigheten av dagens kamp, vi bør sette litt nerver i utd-gjengen nå og være i angrepsposisjon når tingene drar seg til.

Jeg håper virkelig at Diaby klarer å prestere en storkamp i dag i Cescs fravær, hadde også vært viktig å fått Ramsey tilbake på banen uti 2.omg.

Håper også at både Szczesny og Koscielny er klar til å revansjere seg fra CC-finalen, det vil også være avgjørende for vårt forsøk på å bli seriemester.

Jeg regner med at vi er såpass profesjonelle at vi ikke lar kampen mot barca påvirke vår konsentrasjon inn mot dagens kamp, da er vi dømt til nedtur.

 

Mitt lag:

 

S Z C Z E S N Y

Sagna-Djorou-Koscielny-Clichy

Denilson-Wilshere

Nasri-Diaby-Arshavin

Bendtner

 

Mitt tips: 2-1

Link to comment
Share on other sites

Håper på en fin opplevelse foran skjermen idag.

Virker som gutta er litt på hugget og er lystne på

å vise at de kan vinne noe.

Tenker dette kan bli en bra ettermiddag med en sulten danske,

en brilliant franskmann og en hissig russer som gir oss noen mål.

Link to comment
Share on other sites

Laget ble vel som de fleste forventet. Hvis Diaby ikke har dagen er jeg redd det blir litt knapt med kreativitet i midtbaneleddet mot et Sunderland som sikkert kommer til å ligge tett. Morsomt å se Ramsey på benken, håper han får vise seg frem i noen minutter idag, og at han får den hyllesten han fortjener! ManU har gidd oss lillefingeren, la oss ta hele armen!! 2-0

Link to comment
Share on other sites

Nå har virkelig Diaby og Denilson en sjanse til å vise seg frem. I dag er det kun full pupp som gjelder, og da holder det ikke med å jogge tilbake i forsvar som brassen pleier gjøre!

 

Enig. I dag må de prestere!

 

Blir spennende med Wilshere i den offensive midtbanerollen (som jeg regner med at han skal bekle).

 

COME ON YOU GUNNERS!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Mine spådommer:

 

Dette er dagen for å komme på offensiven med hensyn til målforskjell.

Dette må være tidenes mest optimistiske uttalelse. Med alle fraværene vi har i dag, så skal vi være veldig glade om vi vinner 1-0.

 

hittil har kampen vært svak. Wilshere er som vanlig et lyspunkt, mens flere andre skuffer.

 

40 minutter spilt nå, men det nærmeste vi har hatt er et par dårlige skudd midt på keeper. Ser ikke så lyst ut dette. Er glad vi ikke spiller mot et lag som tør å angripe...

Link to comment
Share on other sites

Dette var en begredelig 1. omgang. Greit vi mangler spillere, men Sunderland har tapt 4 kamper på rad og moralen deres må være ganske langt nede. Denilson burde ikke komme ut til 2. omgang, han har vært helt forferdelig!

Satser på at Rosicky kommer inn for Denilson og Wilshere går ned i Denilson's posisjon.

Link to comment
Share on other sites

Sirup-duoen med Diaby og Denilson, spesielt sistnevnte, må få fart på beina. Litt mer engergisk som Johaug i Kollen i dag. Virker som det er noe dødt over hele laget denne ettermiddagen, så håper Wenger gir dem en bøtte med kjeft som fører til seier i andre omgang.

Link to comment
Share on other sites

Litt slapp holdning så langt. Noen fine angrep, men stort sett går det tregt. Midtbanen fungerer overhode ikke sammen. Ingen finner plassene sine og alle går i samme rom. Lite motsatte bevegelser og da er det lett for forsvaret.

Denilson må nok ut om ikke lenge, det blir for statisk slik det er nå og han har ikke hatt sin beste dag så langt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...