Jump to content

2011.03.05 Sunderland H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Veldig skuffende!

Viser igjen at vi svikter når det gjelder som mest.. Taper Manure poeng klarer ikke vi å levere å ta inn på etter det. Skjer altfor ofte desverre.

 

Wenger starter med våre to dårligste midtbanespillere i Diaby og Denilson og det blir ikke noe fart på laget før de går ut. Vi kan ikke bruke dem hvis de ikke presterer bedre enn det der. Håpløst.

Syns kanskje Ramsey burde fått sluppet til noen minutter i dag.

Mye av vårt spill preget av pasninger for mye på tvers, slurv og en fin dose uflaks på et par sjanser. Keeper'n til S'land hadde også selvfølgelig en maks. dag.

Syns også dommertrioen er svak som ikke viser ut Bramble i duellen med Arshavin. Russeren blir vel også avblåst for en feilaktig offside.

 

BALLE!! :D

Link to comment
Share on other sites

Veldig skuffa, disse kampene kommer for tett. Cl til uka spenner gutta for mye. De vet at de må vinne, men har ikke evnene. Mangler nesten et helt lag. Vi er ikke heldige med dommerene i denne kampen. Utrolig mange forskjeelser som gikk igjennom for sunderland. Vi burde hatt straffe og gjennomløpet til Arshavin var onside.. Det blir tøfft på mot Barca til uka...

Link to comment
Share on other sites

Dette lå vel litt i kortene.

 

Vi hadde ingen flyt, ingen tur, ingen avgjørelser som går vår vei og motstander har en keeper som blir BB, da blir det vanskelig.

 

Våre 11-12 beste kan kjempe om ligagull, men uten Fabregas, Song, Van Perise og Walcott som har vært sentrallinjen framover blir det vanskelig.

 

La oss håpe Liverpool kan gjøre oss en tjeneste imorgen.

 

Vi har uansett fremdeles kontroll på fjerdeplassen.

Link to comment
Share on other sites

Dommeren gir Sunderland/United mye hjelp, men vi setter faen ikke sjansen våre heller.. Jeg har sagt det etter flere kamper iår av ren frustrasjon, men nå er jeg 100% sikker, ligagullet er tapt, jeg skifter ikke mening uansett om United mister poeng eller ikke imorgen.

 

Proud to be a Gooner..

Link to comment
Share on other sites

Universet vil det ikke.

Gud er en rød djevel.

 

Utrolig frustrerende og skuffende.

Men synes allikevel gutta gjør en god innsats i andre omgang. Viser igjen hvor avhengig vi er av RvP og CF i kamper som står og vipper.

 

Er tre poeng opp. United kan for gi bort poeng i morgen, og vi kan slå dem på emirates. Det er fremdeles håp

Link to comment
Share on other sites

taper poeng fordi ein "blind" linjemann hverken ser at Arshavin får to armer i ryggen rett før han skal avslutte åleine med keeper, eller at han er onside når han runder keeper og triller ballen i mål. legg til heading i tverrliggar, avslutninger rett på keeper i staden for til ei av sidene og man får eit vanvittig frustrerande 0-0.

at Wenger lar både Diaby og Denilson komme på bana etter pause er til å verte forbanna av. :D

Link to comment
Share on other sites

Nå er det ikke lenge til vi blir fortalt at vi ikke skal fordele skyld. Så pass på at dere ikke kritiserer Denilson for mye folkens. Vi blir sikkert også oppfordret til å skryte av innsatsen til Sunderland og av Wenger som aldri gjør feilvalg. Dommeren har også 100% skyld regner jeg med.

 

Personlig er jeg langt fra overrasket over at dette skjer. Etter den nitriste avslutningen av kampen på Wenbley så lå det vel i kortene at dette blir noen veldig tunge uker for oss Arsenalfans. Mitt tips er at vi ryker på hodet ut av både Cl og FA-cup i nærmeste framtid, mens det i PL kommer til å se meget mørkt ut etter tap borte mot WBA.

 

Wenger og Arsenal har seg selv å takke.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det ikke lenge til vi blir fortalt at vi ikke skal fordele skyld. Så pass på at dere ikke kritiserer Denilson for mye folkens. Vi blir sikkert også oppfordret til å skryte av innsatsen til Sunderland og av Wenger som aldri gjør feilvalg. Dommeren har også 100% skyld regner jeg med.

 

Personlig er jeg langt fra overrasket over at dette skjer. Etter den nitriste avslutningen av kampen på Wenbley så lå det vel i kortene at dette blir noen veldig tunge uker for oss Arsenalfans. Mitt tips er at vi ryker på hodet ut av både Cl og FA-cup i nærmeste framtid, mens det i PL kommer til å se meget mørkt ut etter tap borte mot WBA.

 

Wenger og Arsenal har seg selv å takke.

 

hadde egentlig bestemt meg for å være mer positiv mtå diaby og denilson, men jeg klarer forbannet ikke å se noe positivt med disse to. greit at de er backup, men de holder fan ikke mål. nivået på de som skal være backup på arsenal, må være høyere enn det disse to klarer å prestere. for meg holder det ikke at diaby gjorde 2 svært gode kamper sist sesong.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det ikke lenge til vi blir fortalt at vi ikke skal fordele skyld. Så pass på at dere ikke kritiserer Denilson for mye folkens. Vi blir sikkert også oppfordret til å skryte av innsatsen til Sunderland og av Wenger som aldri gjør feilvalg. Dommeren har også 100% skyld regner jeg med.

 

 

Såså... Ingen her som hevder noe annet enn at Denilson hadde en stinker i kveld. Men derfra til å de karakteristikkene som blir servert her inne er et stykke..

 

Hør - jeg VET at dette altid kommer, og jeg VET at jeg ikke bør hisse meg opp over det. I kveld kom det imidlertid på toppen av skuffelsen over resultatet.

 

Ang. Wenger og skyld: Jeg ble overraska over at Wenger kjører den midtbanetrioen han gjør. Med mindre Rosicky hadde kjenning med smellen på onsdag, var det en feilvurdering å ikke kjøre Diaby-Wilshere-Rosicky, IMHO. Denilson er en bra spiller på sitt beste og sammen med de rette medspillerne, i kveld fungerte verken han eller Diaby, og det var der vi tapte de to poengene. Så jeg er med på å gi Wenger en del av skylda i kveld.

Link to comment
Share on other sites

Hva er det egentlig Denilson er god på? Han jogger jo faen meg hele tiden.. Jeg så spesielt mest på han i dag og det eneste han gjør er å slå kortpasninger som er umulig å bomme på, selv om det hender han gjør det noen ganger.. Dessuten er han også veldig opptatt av å spille bak hele tiden og gjør ikke en dritt fremover... Wolfsburg ga en del penger i januar, selg han og vi får sikkert en bedre spiller for halvparten av pengene!

 

Edit: Dagens lyspunkter var bare Wilshere, Szszesny og Chamakh.

Link to comment
Share on other sites

Skuffande at Denilson (og forsåvidt Diaby) fekk starte 2. omgang. Spesielt Denilson var heilt ute av kampen allerede i starten av 1. omgang. Wenger viser at han kun opererer etter et visst mønster; ALDRI bytte før det har gått minst 60 minutt (veldig ofte i det 70. min) og tilpasser dermed ikkje taktikk underveis I kampen. Diaby holder altfor lenge på ball og spinner rundt sin egen akse både to og tre ganger før han finner det for godt å slå støttepasning. Endringer her skulle komt i pausen!

 

Dommertrioen gjør igjen skjebnesvangre feil i Arsenals disfavør, men vi skulle klart å avgjøre dette sjølv tidlegare, men Sunderland springer seg i hjel og forsvarer seg godt. Vi køyrer på med dårlege innlegg fra Clichy og Sagna, og igjen viser vi skuddvegring.

 

Koscielnys stadige løp framover minte veldig om Vermaelen i hans debutsesong, håper på å se meir av dette.

 

Skal vi holde motet oppe mtp våre nedturer dei siste kampane er vi nesten avhengige av at liverpool tar alle poenga mot United i morgon. Da MÅ vi slå United på Emirates!

GO GUNNERS!!

Link to comment
Share on other sites

Dommertrioen imponerer ingen, men Arsenal er heller ikke gode nok. Etter en svak førsteomgang, så må jeg innrømme at kamp og resultat ble som forventet. At vi nok en gang skal slitte mot en dårligere lag på hjemmebane, begynner å bli en vane.

 

Mange av spillerne skuffer stort i dag. Skulle tro at noen av disse ville vise at de kjemper om en plass i førsteelveren.

 

Vi kommer ikke akkurat styrket ut av kampen om ligamesterskapet.

Link to comment
Share on other sites

Skuffende. Savner det kreative i spillet vårt.

Lite framdrift,lite tempo og savner guts i laget.

Uten Van Persie,Fabregas og Walcott virker dette

laget veldig forutsigbart.

Og hvorfor kan vi ikke kjøre begge spissene på

topp i en 4-4-2 når vi presser mål.

De berømmelige 2 DD våre var langt under pari idag dessverre

og sinker spillet vanvittig.

Det lukter dessverre ikke PL gull av dagens forestilling og

en uhyre svak dommer gjør egentlig bare ting verre for oss.

 

Nå er vi avhengig i hjelp fra Chelsea og Pool.

Spørsmålet er om dette laget har den rette mentaliteten til f.eks å slå United.

Håpet er der fortsatt,men litt mindre enn før kamp.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor har vi ikke bedre spillere enn det vi har? Jeg er sikker på alle her inne klarer å ramse opp 50 midtbanespillere som er bedre enn Denilson, og 30 spisser som er bedre enn Bendtner!

Jovisst har andre lag gråstein, som Manu med Gibson, men ikke folk med så mye tillit som Arsene gir våre gråstein...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...