Jump to content

2011.1.12 Ipswich B


gunnersfan

Recommended Posts

Kan fortelle deg hva som skjer denne sesongen:

 

Arsenal fucker til Liga-cup enten i semien neste runde eller finalen, tar ikke trofe.

 

Arsenal ryker ut med greie sifre mot Barca i CL

 

Man u vinner PL og i FA cup ryker vi enten nå mot Leeds eller når vi er kommet dit hvor vi kan se trofeet men fucker opp!

 

Kunstnerisk pessimisme dette her.

Håper så til de grader at din ironiske skuffelse slår feil.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Dessverre så ser det ut til at Arsenal ikke er interessert i å vinne kamper for tiden. Vi bytter og rullerer for å holde spillerne friske og klare til kamp, men sannheten er at de ser dødsslitne ut. Ekstremt dårlig bevelse gjør at vi knapt skaper sjanser mot et bunnlag fra championship. Er redd det er mange av spillerne i Arsenal som ikke møtte til denne kampen med riktig innstilling. Det er rart etter flausen mot Leeds.

Link to comment
Share on other sites

Er utrolig skuffet nå. Vi har alle tiders muligheter for å nærmest sikre oss en plass i finalen i Ligacupen, men så går spillerne utpå banen i kveld med en innstilling som overhodet ikke er akseptabel. Samtlige ( unntak) så ut til å gi en god faen i hva som skjedde. Dette var en virkelig deprimerende forestilling, og de to siste kampene mot Leeds og Ipswich har bare bevist hvor mye Nasri betyr for laget. Han er vår viktigste spiller by miles for øyeblikket.

Link to comment
Share on other sites

Ipswich er nærmere 3-0 enn vi er 1-1. Jeg gir oss 50/50 for å nå finalen.

 

Szczesny skal ha for redningen som holder oss inne, Djourou og til dels Koscielny skal ha for å rydde unna brukbart og til slutt skal Walcott ha for å forsøke. Forøvrig går det fra mørkt til kølsvart og i Danmark er det natt.

 

Det er det her også. Jeg tar en øl.

Er mørkare i både Russland og Marokko, enn det er i Danmark. Og det å falle av når det ikkje er press på ballførar, var vel det aller første me lærte som fotballspelarar. Tydelig at nokon har gløymt dette

Link to comment
Share on other sites

Kunstnerisk pessimisme dette her.

Håper så til de grader at din ironiske skuffelse slår feil.

 

Er bare forberede seg på det som er mest sannsynlig! Men håper like mye som deg at jeg tar feil og, pleier bare ikke gjøre det desverre.

 

Faktisk tatt meg selv i å være litt for opptimistisk i år, gjorde det siste Flamini sesongen og vi vet jo hvordan det gikk.

 

Arsenal spillere er de mentalt veikeste og sånn har det vært en stund no, desverre!

Link to comment
Share on other sites

Spennende at lille Gibbsy gjentatte ganger får ansvaret med å markere BEGGE

gorilla-stopperne til Ipswich!!

 

Snakk om å neglisjere defensive dødballer....

 

Det var ihvertfall INGEN tvil om hvilket lag som ville mest. Forblir det sånn, er det Ipswich som spiller finale. Basta bom.

Link to comment
Share on other sites

VI har ikke noen becker eller vinger som klarer å skape noe serlig avlene og ikke klarer noen å slå onkelige innlegg heller. Slik har det vært i mange år nå, Wenger har en spillestil som ikke passer mot lag som ligger med alle man i forsvar. Det meste skal prøves på og tråkkles gjennom mitten, det ringer ingen bjeller for Wenger fyren er blokka for plan B. PLuss han sparer spillere i alle kamper nå og det er for meg merkelig at Nasri som er PL beste spiller i Desember ikke for spille noen av de siste 2 kampene.

Wenger har tatt lett på Leeds og Ipswich siden Van Persie også blir vilt i begge kampene, Wenger lærer aldri av sine. Begyner å bli komisk og flaut når vi ikke klarer å skore 1 spille mål en gang mot 2 lag Arsenal burde ha få problemer med å slå. Ja uflaks er 1 ting men over 2 kamper er det ikke uflaks lengere det er de spillere som ikke er goe nok i øyblikke. CHelsea vant 7-0 mot Ipswich, så det er ingen unnskylding det er skamelig dårlig og flaut, Wenger ossen unnskylding har du denne gangen???????????

Link to comment
Share on other sites

Er bare forberede seg på det som er mest sannsynlig! Men håper like mye som deg at jeg tar feil og, pleier bare ikke gjøre det desverre.

 

Faktisk tatt meg selv i å være litt for opptimistisk i år, gjorde det siste Flamini sesongen og vi vet jo hvordan det gikk.

 

Arsenal spillere er de mentalt veikeste og sånn har det vært en stund no, desverre!

 

Rart det der. man får høre at man skal ha en optimistisk innstilling til livet og så videre.

Men paradokset er jo at optimisme er grunnlag for skuffelse, mens pessimsise er et godt utgangspunkt for glede og moro.

Men tror vi er et topplag og griner oss videre, på tross av alt, i begge cupene.

Link to comment
Share on other sites

Kunstnerisk pessimisme dette her.

Håper så til de grader at din ironiske skuffelse slår feil.

 

For å være helt ærlig høres det ut som et ganske troverdig tips, og jeg er ingen pessimist av natur - for å si det mildt. Akkurat nå kvir jeg meg til å høre den mannen jeg har sånn repekt for igjen beskrive noe jeg ikke kjenner igjen.

Link to comment
Share on other sites

Tidlegare år har Wengemann sendt unggutane på bana i ligacupen. Kanskje har dei høgare motivasjon for å spele desse kampane. Sjølv "verdensstjerner" kan bli slått av championshiplag dersom dei slepp seg ned til 85% innsats og motivasjon.

 

Men no BØR fara vere over ift. undervurdering av championshiplag (eller overvurdering av seg sjølve).

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger innstillingen og vinnerviljen de har i Blackpool som senket Liverpool igjen og ligger nr. 9 i PL. :blink: Det er imponerende!

 

Er spent på hva Wenger har å si etter denne kampen. Regner med det er samme greia som etter tidligere tap..

Link to comment
Share on other sites

Tidlegare år har Wengemann sendt unggutane på bana i ligacupen. Kanskje har dei høgare motivasjon for å spele desse kampane. Sjølv "verdensstjerner" kan bli slått av championshiplag dersom dei slepp seg ned til 85% innsats og motivasjon.

 

Men no BØR fara vere over ift. undervurdering av championshiplag (eller overvurdering av seg sjølve).

Jeg er mest redd for at vi skal være for redde for å tape.

Redselen for tap er en stor trussel mot prestasjoner.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå kvir jeg med til å høre den mannen jeg har sånn repekt for igjen beskrive noe jeg ikke kjenner igjen.

 

Du er ikke alene. Det han sier utad er forhåpentligvis ikke det samme som han sier innad, men hvem vet? En begynner å lure......

 

VILT tips : "We were not decisive enough"

Link to comment
Share on other sites

Du er ikke alene. Det han sier utad er forhåpentligvis ikke det samme som han sier innad, men hvem vet? En begynner å lure......

 

VILT tips : "We were not decisive enough"

 

.... it was a very difficult game. Ipswich defended really well. It was a difficult pitch. I did see the offside that wasn't given. Overall it is very easy to forget how young this team is. osv..

 

Heldigvis er vi ikke Liverpool. Wenger trenger ihvertfall ikke forklare sine egne at han ikke er Messias. Stakkars Dalglish!

Link to comment
Share on other sites

Med kampprogrammet framover er det ikke umulig at det blir et lignende lag som spiller returoppgjøret på Emirates. Muligens et enda svakere lag (på papiret).

 

I mine øyne bør faktisk denne cupen prioriteres enda høyere i øyeblikket. Et trofè her kan være starten på noe stort.

Link to comment
Share on other sites

"With playing so many games, you could see tonight we had no spark."

"Ipswich were sharper than us and we made a defensive mistake which they took advantage of.

 

"We were certainly not sharp enough to win the game tonight and the good thing is we play at home in the second leg and that we can make a difference.

 

"I still feel confident, of course, and we will not always be as lacking creativity as we were tonight.

 

"We had a lot of the ball but didn't create many chances.

 

"Ipswich defended well and we were caught on the counter-attack, which they looked for."

Link to comment
Share on other sites

Med kampprogrammet framover er det ikke umulig at det blir et lignende lag som spiller returoppgjøret på Emirates. Muligens et enda svakere lag (på papiret).

 

I mine øyne bør faktisk denne cupen prioriteres enda høyere i øyeblikket. Et trofè her kan være starten på noe stort.

 

Kan da ikke bli svakere, Wenger sparte halve 1 laget, Nasri og Van Persie burde spille retur kampen.

 

Kansje putte inn begge backen våres også så vi for kjørt over Ipswich og heller bytte ut spillere.

 

Gibbs og Eboue er ikke goe nok for øyeblikke.

Link to comment
Share on other sites

Med kampprogrammet framover er det ikke umulig at det blir et lignende lag som spiller returoppgjøret på Emirates. Muligens et enda svakere lag (på papiret).

 

I mine øyne bør faktisk denne cupen prioriteres enda høyere i øyeblikket. Et trofè her kan være starten på noe stort.

Kampprogrammet består av bortekamper mot Leeds og West Ham, samt hjemmekamper mot Ipswich, Wigan og evt Huddersfield. Det er mange kamper, men det er mot lag som vi SKAL slå uansett. Men da må motivasjonen OPP!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ian Holloway: "My boys keep going and keep going". Åpenbart noe å lære her. Jeg tror nå at det er mest Ian selv sin fortjeneste som PL's mest karismatiske manager.

 

Etter at kontrakten med Emirates har løpt ut (hvis den noen gang gjør det), er det slett ikke unaturlig å ta i bruk navnet Holloway Stadium. Say no more...

Link to comment
Share on other sites

Ian Holloway: "My boys keep going and keep going". Åpenbart noe å lære her. Jeg tror nå at det er mest Ian selv sin fortjeneste som PL's mest karismatiske manager.

 

Etter at kontrakten med Emirates har løpt ut (hvis den noen gang gjør det), er det slett ikke unaturlig å ta i bruk navnet Holloway Stadium. Say no more...

 

Har jævli sansen for Holloway selv. Tror han er en motivator av de skjeldne. Og Blackpool spiller faktisk fotball også. Hadde Blackpool kampen på tv i dag med Arsenal på stream, og selv når de leder så prøver de faktisk å spille fotball på slutten av kampen. En herlig fyr og et morsomt fotballag å følge. Håper Blackpool holder seg i Premier League og at Holloway forblir i jobben der et par år til...

Link to comment
Share on other sites

"With playing so many games, you could see tonight we had no spark."

"Ipswich were sharper than us and we made a defensive mistake which they took advantage of.

 

"We were certainly not sharp enough to win the game tonight and the good thing is we play at home in the second leg and that we can make a difference.

 

"I still feel confident, of course, and we will not always be as lacking creativity as we were tonight.

 

"We had a lot of the ball but didn't create many chances.

 

"Ipswich defended well and we were caught on the counter-attack, which they looked for."

 

Vel, har hørt det værre. Han er enig med meg i at dette er elendig fra nesten hver krik og krok, men ordet fatigue kom også opp (på Arsenal.com). Denne gjengen har i gjennomsnitt startet en kamp hver 10. dag siden 1. desember. De mest belastede spillerene er oppe i en kamp pr. uke. Jeg vet ikke helt? Jeg er usikker på om jeg tror på det, men jeg er redd for at de tror på det selv. Som jeg har sagt en del ganger, det virker mange ganger som om de rett og slett ikke har mentale forutsetninger for å ta skrittet fra also rans til winners og hvor pokker kommer denne psyken fra? Denne defensive avventende mentaliteten. Gi gass for svarte.

 

Når det er sagt, jeg både tror og forventer at de tar seg til finalen og jeg håper de vinner den.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...