Jump to content

Luis Suarez


bergkampje

Recommended Posts

Det leggesinn en link om at suarez har skrevet ny kontrakt med Liverpool, for så å følge opp med et innlegg om at denne spilleren vil vi ikke ha i Arsenal.

 

Når jeg gikk inn på linken forventet jeg en sak hvor suarez var linket til oss.

 

 

Med andre ord... ???????

 

Nettopp.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Hmmmm...kanskje cluet her er IKKE å lese linken????

 

Cluet er vel neste gang at Caribo heller siterer et av innleggene hvor det faktisk er noen som ønsker seg han til Arsenal?

 

Jeg forstod hva han mente, men jeg syntes også at innlegget ble litt rart og ute av sammenheng mtp. at han linket til en artikkel om Suarez som signerte ny kontrakt for deretter å argumentere seg om at han ikke ville se han i Arsenal når ingen andre på en god stund har hintet frempå om noe.

Link to comment
Share on other sites

 

Cluet er vel neste gang at Caribo heller siterer et av innleggene hvor det faktisk er noen som ønsker seg han til Arsenal?

 

Jeg forstod hva han mente, men jeg syntes også at innlegget ble litt rart og ute av sammenheng mtp. at han linket til en artikkel om Suarez som signerte ny kontrakt for deretter å argumentere seg om at han ikke ville se han i Arsenal når ingen andre på en god stund har hintet frempå om noe.

 

Nettopp bortsett fra at det var Castor, ikke Caribo som startet (tull)ballet.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

som dere styrer på..hehe.

Aller først...Skjønner ikke helt hva denne tråden gjør under "Rykter" hvis det ikke er noen rykter. (på lenge)

 

Tanken med innlegget mitt er kort og greit som følger:

Nei, vil heller ikke ha Suarez til Arsenal og det hadde også vært ganske så usannsynlig siden han signerte ny kontrakt for LFC i høst. (Derfor linken)

Jeg fulgte jo egentlig bare på innleggene hvor elx og mmaelan kommenterte "Bytte mot Walcott" og "Nei, takk" bl.a.

 

Hadde det vært noe link på nye rykter ville jeg selvsagt lagt ut det i tillegg.

 

Men det var etter min mening ganske åpenbart at jeg bare hang på hva elx og mmaelan skrev her og derfor burde sitering være unødvendig hele tiden.

Som sagt...foreslår at tråden flyttes...(med mindre noen klarer å hoste opp et rykte om at Suarez skal til Arsenal) :dozing:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ryktes jo at Bayern München er veldig interessert i å hente ham til sommeren. Håper at de gjør det siden Liverpool vil slite med å få hentet inn en erstatter av samme kvalitet.

Litt spent på Bayern i sommer, regner med at Suarez kommer inn som en vingspiss, Ribery, Robben, Suarez og Shaqiri i konkurranse om to vingplasser, Müller, Bastian, Kroos, Gustavo, Martinez i kamp om tre sentrale plasser. Dersom han kommer inn som spiss må Mandzukic eller Gomez vike plass.. Bayern har et sykt lag for tiden

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Suarez fikk ti kamper av FA. Håper virkelig han blir solgt til en annen liga i sommmer, orker ikke fyren mer!

http://www.tv2.no/sp...en-4033522.html

 

Det var vel litt i drøyeste laget? Shawcross fikk vel 3 kamper for Ramsey-taklingen, og den er jo farligere mot en motspiller enn det biting er. Når Suarez i tillegg fikk 8 kamper for negrito, så blir det litt for dumt at

han straffes hardere enn de andre!

Link to comment
Share on other sites

En spiller som konstant er i kontroversielle situasjoner. Som regel grunnet at han selv er en komplett idiot. Sier seg selv at straffen hans for dette ville bli like lang eller lengre enn det ble for rasisme-saken.

 

10 kamper er greit.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...