Jump to content

2010.12.04 Fulham H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Står fortsatt på mitt og jeg mener jeg har rett :P

 

Og det er helt greit. Er lov å være uenig :) Igjen, beklager jeg at jeg brukte ordet tull når jeg svarte på ditt innlegg. Burde ha skrevet at jeg mente at du hadde feil :)

Link to comment
Share on other sites

Det har jeg alldeles ikke. Jeg står fortsatt på at Hulken sin påstand var feil.

Dette er pisspreik fra ende til annen. Du vil ikke finne mange innlegg fra meg, der jeg karakteriserer andres meninger som tull (ett ord jeg har beklaget i ettertid).

 

Du beskylder meg for å slenge mye dritt. Ta deg en titt i speilet. Du sitter der på din høye hest, og forlanger at alle som har vært kritiske til Wenger og spillerne skal be om unnskyldning dersom Arsenal har hatt en god kamp. Hvem F*** tror du at du er egentlig. I likhet med deg, har jeg ikke noe til overs for all kritikken som serveres her på forumet, men jeg sitter ikke her og krever at de som har kritisert spillere eller Wenger skal be om unnskyldning for det. Så før du beskylder andre for å ikke respektere folks meninger, bør du kanskje ta en titt på hvor lite respekt du selv viser folk her inne.

 

 

Here we go again, pisspreik...tullprat...beskyldninger fra ende til annen.

Jeg har ett råd til deg Kim; GET A LIFE

Jeg har aldri bedt noen om å be meg om unnskyldning, og forresten, Hulken sin påstand er fortsatt riktig.

Link to comment
Share on other sites

Blir jo feil å sammenligne kamper+mål mellom Nasri og Walcott. De har hatt forskjellige oppgaver, Walcott har vært en spiss og Nasri har stort sett spilt på midtbanen. Dessuten så er det vel en grunn til at Wenger ikke velger Walcott men Nasri..

 

Det er denne påstanden du forsvarer, Arshavin?

 

Jeg leser dine innlegg med stor interesse, og er veldig ofte enig med dine analyser.

 

At du kategorisk slår fast at Walcott har vært spiss?

 

At Nasri stort sett har spilt på midtbanen (implisitt sentralt)?

 

Dette hadde jeg ikke forventet at du kunne stå inne for. Da får vi være uenige denne gangen :-|

Link to comment
Share on other sites

Det er denne påstanden du forsvarer, Arshavin?

 

Jeg leser dine innlegg med stor interesse, og er veldig ofte enig med dine analyser.

 

At du kategorisk slår fast at Walcott har vært spiss?

 

At Nasri stort sett har spilt på midtbanen (implisitt sentralt)?

 

Dette hadde jeg ikke forventet at du kunne stå inne for. Da får vi være uenige denne gangen :-|

 

 

For det første mener jeg at disse to spillerne definitivt kan sammenlignes, her er vi ikke uenige RastaPinky, de spiller i samme posisjon per i dag og dermed kan og må de sammenlignes.

Utgangspunktet er derimot veldig forskjellig for disse to, Walcott er oppført som angrepsspiller på Arsenal.com og Nasri er oppført som midtbanespiller, dette stemmer ganske godt med hvordan jeg har lært å kjenne disse gutta.

Walcott er en gjennombruddsspiller mens Nasri er en oppbyggende spiller, Walcott opererer stort sett på den siste tredjedelen av banen og har sin styrke her mens Nasri veldig ofte går ned sentralt på midtbanen og starter et kombinasjonsspill som oftest fører til forsøk på å spille seg gjennom i midten av banen.

Begge er vanvittig gode fotballspillere som har hver sine styrker, derfor utfyller de hverandre perfekt på høyrekanten til Arsenal.

Når man imidlertid tar hensyn til utgangspunktet for disse spillerne mener jeg bestemt at Walcott burde scoret flere mål enn Nasri grunnet sin rolle i laget, det er forskjell på å være avslutter av angrepene og igangsetter av angrepene våre.

Derfor forventer jeg flere scoringer av den godeste Theo, det var vel det diskusjonen dreide seg om, men dette må selvfølgelig vurderes opp mot spilletid.

Jeg har ingen formeninger om at Walcott er bedre egnet som spiss enn som høyreving, som spiss blir du markert ut mye tettere enn som høyreving og dette tror jeg passer Theo bedre, komme på gjennombruddsløp bakfra og være en viktig brikke i kontringsspillet til Arsenal er det jeg ønsker at Theo skal være, da får vi utnyttet hans ferdigheter maks.

I det hele tatt ønsker jeg spillere som er i stand til å score mål på banen for Arsenal nå fremover, dvs Fabregas, van Persie og Walcott, gjerne på bekostning av Wilshere, Rosicky og Arshavin.

Vi lider helt klart av at disse gutta ikke har spilt seg i form på det nåværende tidspunkt.

Dette er en nødvendighet for at vi skal kunne løfte pokalen i mai B)

Link to comment
Share on other sites

 

Det kan godt hende at du greier å skremme bort de yngste på forumet med din påståtte fotballforståelse arshavin, men vi som har levd litt lenger, gjennomskuer deg gang på gang.

 

Nå er ikke jeg blant de aller yngste, men jeg er overbevist om at en ikke behøver å være langt forbi ammestadiet for å gjennomskue den karen der

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldri bedt noen om å be meg om unnskyldning

 

Sier du det du, hvordan forklarer du da dette innlegget hentet fra kamptråden mot City?

 

Selvransakelsens tid er her, nå forlanger jeg herved flere beklagelser med STORE bokstaver av en hel rekke Arsenal-supportere her inne på gunners.no.

Vi kan starte med Fabianski, hvor mange har påstått at polakken ALDRI kommer til å bli en brukbar keeper her inne??????

Vi fortsetter med Denilson, noen som føler for å gi gutten en offentlig unnskyldning her inne????

Noen som noen gang har påstått at Arsenal er udugelige rent taktisk her inne??, nå er muligheten her for å be om unnskyldning for den uttalelsen til monsieur Wenger.

 

 

Mener du fortsatt at du aldri har bedt noen om å be om unnskyldning arshavin?

Link to comment
Share on other sites

Sier du det du, hvordan forklarer du da dette innlegget hentet fra kamptråden mot City?

Mener du fortsatt at du aldri har bedt noen om å be om unnskyldning arshavin?

 

 

Du må jo klare å lese hva som står, jeg anbefaler en unnskyldning TIL SPILLERNE og selvfølgelig ikke til meg, hvor sandblåst i bakhodet er det mulig å bli???????

 

Nå er ikke jeg blant de aller yngste, men jeg er overbevist om at en ikke behøver å være langt forbi ammestadiet for å gjennomskue den karen der

 

 

Jeg har prøvd å overse dine provokasjoner men nå er det faen meg nok drittprat her.

Hva mener du med å gjennomskue??

Hvis du vil ha en fotballfaglig diskusjon er jeg klar når som helst, jeg har ikke registrert noe innspill fra deg hvor du har gjennomskuet noe som helst, vennligst slutt med drittpraten og diskuter Arsenal heller.

Ser frem til å høre hvordan du gjennomskuer meg.

Link to comment
Share on other sites

For det første mener jeg at disse to spillerne definitivt kan sammenlignes, her er vi ikke uenige RastaPinky, de spiller i samme posisjon per i dag og dermed kan og må de sammenlignes.

Utgangspunktet er derimot veldig forskjellig for disse to, Walcott er oppført som angrepsspiller på Arsenal.com og Nasri er oppført som midtbanespiller, dette stemmer ganske godt med hvordan jeg har lært å kjenne disse gutta.

Walcott er en gjennombruddsspiller mens Nasri er en oppbyggende spiller, Walcott opererer stort sett på den siste tredjedelen av banen og har sin styrke her mens Nasri veldig ofte går ned sentralt på midtbanen og starter et kombinasjonsspill som oftest fører til forsøk på å spille seg gjennom i midten av banen.

Begge er vanvittig gode fotballspillere som har hver sine styrker, derfor utfyller de hverandre perfekt på høyrekanten til Arsenal.

Når man imidlertid tar hensyn til utgangspunktet for disse spillerne mener jeg bestemt at Walcott burde scoret flere mål enn Nasri grunnet sin rolle i laget, det er forskjell på å være avslutter av angrepene og igangsetter av angrepene våre.

Derfor forventer jeg flere scoringer av den godeste Theo, det var vel det diskusjonen dreide seg om, men dette må selvfølgelig vurderes opp mot spilletid.

Jeg har ingen formeninger om at Walcott er bedre egnet som spiss enn som høyreving, som spiss blir du markert ut mye tettere enn som høyreving og dette tror jeg passer Theo bedre, komme på gjennombruddsløp bakfra og være en viktig brikke i kontringsspillet til Arsenal er det jeg ønsker at Theo skal være, da får vi utnyttet hans ferdigheter maks.

I det hele tatt ønsker jeg spillere som er i stand til å score mål på banen for Arsenal nå fremover, dvs Fabregas, van Persie og Walcott, gjerne på bekostning av Wilshere, Rosicky og Arshavin.

Vi lider helt klart av at disse gutta ikke har spilt seg i form på det nåværende tidspunkt.

Dette er en nødvendighet for at vi skal kunne løfte pokalen i mai :P

 

Takk for at du svarte for meg :-| ser nå at jeg burde gått litt lengre inn i dybden, men det får så være B)

 

Edit: ser at folk begynner med personangrep her.. Kan dere heller ikke bidra med diskusjonen heri stedet for å bare prøve å snakke dritt om arshavin? herregud! blir kvalm..

Link to comment
Share on other sites

Du må jo klare å lese hva som står, jeg anbefaler en unnskyldning TIL SPILLERNE og selvfølgelig ikke til meg, hvor sandblåst i bakhodet er det mulig å bli???????

 

Jeg klarer helt fint å lese hva som står jeg, men det gjør tydeligvis ikke du. Siterer den første linjen i innlegget jeg hentet fra kamptråden mot City.

 

Selvransakelsens tid er her, nå forlanger jeg herved flere beklagelser med STORE bokstaver av en hel rekke Arsenal-supportere her inne på gunners.no.

 

For meg kommer det tydelig frem av denne setningen at du FORLANGER beklagelser. Sist jeg sjekket, er en beklagelse det samme som en unnskyldning.

 

Og jeg har heller ikke skrevet at du har krevd at folk skulle be om unnskyldning TIL DEG. Jeg bare stadfestet at du har krevd at folk skal komme med unnskyldninger for kritikken sin. Noe du nektet plent for, for så å bli avslørt. At du i en siste krampetrekning forsøker å vri på det jeg har skrevet, forandrer ikke det faktum at du har sittet på din høye hest og forlanget beklagelser fra supporterne her inne.

Link to comment
Share on other sites

For det første mener jeg at disse to spillerne definitivt kan sammenlignes, her er vi ikke uenige RastaPinky, de spiller i samme posisjon per i dag og dermed kan og må de sammenlignes.

 

Og her bekrefter du det jeg har påstått hele veien, at de er fullt ut sammenlignbare etter som de spiller i samme posisjon.

 

Jeg reagerte på påstanden om at de ikke kunne sammenlignes etter som den ene var spiss, og den andre var midtbanespiller, da dette i utgangspunktet blir uinteressant etter som de nettopp innehar samme posisjon. Faktisk er det jo nettopp det at de har forskjellige styrker/svakheter, og forskjellige måter å gjennomføre jobben sin, som gjør det viktig å faktisk sammenligne dem, for å se hvilke roller som tilfører Arsenal mest

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vel aldri sagt at spillerne ikke kan sammenlignes? Det jeg har sagt er at spillerne ikke kan sammenlignes med mål osv, da det er åpent for alle at Walcott er en mer offensiv spiller og jobben hans er å bøtte inn mål i forhold til Nasri som holder seg mer på midtbanen! Er det så vanskelig å forstå det?

 

Hvis Wenger sammenligner spillerne, ser han ikke på målraten til Nasri og Walcott, for så å sette han som har puttet flest mål automatisk utpå kampen? Han ser på andre ting spillerne har som oppgave, hvordan de gjør de osv..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vel aldri sagt at spillerne ikke kan sammenlignes? Det jeg har sagt er at spillerne ikke kan sammenlignes med mål osv, da det er åpent for alle at Walcott er en mer offensiv spiller og jobben hans er å bøtte inn mål i forhold til Nasri som holder seg mer på midtbanen! Er det så vanskelig å forstå det?

 

Selvfølgelig kan man sammenligne i forhold til hvor mange mål de scorer. Du sier at det er åpenbart for alle at Walcott som er en mer offensiv spiller, og har som jobb å bøtte inn mål. Likevel har han kun 2 mål mer enn Nasri. Hva forteller dette deg?

 

Ved å nettopp sammenligne sluttproduktet som disse to leverer (mål), er det ingen tvil i mine øyne om at Nasri er den av de to pr. dags dato som fortjener å få spille høyre kant for Arsenal. Jeg mener Walcott rett og slett ikke får ut sitt fulle potensiale ute på kanten. Til det har han desverre litt for begrensede ferdigheter. Walcott passer best inn som spiss i 442, hvor han får benyttet sine styrker i farten og avslutningene. Det hjelper desverre ikke at Walcott kan løpe fra alt og alle på kanten, så lenge det alt for ofte er alt for få spillere å slå innlegg på. Han ville kommet mye mer til sin rett, dersom han hadde hatt en posisjon mer sentralt i banen, hvor han kunne vært mer direkte i spillestilen sin

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig kan man sammenligne i forhold til hvor mange mål de scorer. Du sier at det er åpenbart for alle at Walcott som er en mer offensiv spiller, og har som jobb å bøtte inn mål. Likevel har han kun 2 mål mer enn Nasri. Hva forteller dette deg?

 

Vel, det sier bare hvordan Walcott har gjort det. Han har for det meste vært skadet og har ikke klart å komme tilbake til den formen han en gang hadde! Hadde han vært i form og gjort jobben sin skikkelig, er jeg ikke i tvil om at han hadde vært toppscoreren i PL nå..Nasri derimot som har vist lovende takter, har ikke klart det nettopp fordi han har andre ting å tenke på enn det Walcott har!

Link to comment
Share on other sites

Vel, det sier bare hvordan Walcott har gjort det. Han har for det meste vært skadet og har ikke klart å komme tilbake til den formen han en gang hadde! Hadde han vært i form og gjort jobben sin skikkelig, er jeg ikke i tvil om at han hadde vært toppscoreren i PL nå..Nasri derimot som har vist lovende takter, har ikke klart det nettopp fordi han har andre ting å tenke på enn det Walcott har!

 

Nasri har i mine øyne en meget god målrate sett utifra den rollen han har, så han beviser med denne statistikken at han har gjort en bedre jobb på kanten enn hva Walcott har.

 

Man kan selvfølgelig sette noe på kontoen for at Walcott har vært en del skadet, men det forklarer ikke alt. Denne statistikken bekrefter det jeg har ment lenge, at Walcott ikke benyttes riktig. Kvalitetene hans gjør seg best som spiss i 442. Her kan han benytte det han er god på, nemmelig fart og avslutningsegenskaper. Det krever mer enn bare fart for å være en god kantspiller. Nasri er ikke i nærheten av farten til Walcott, men han har alt det andre som Walcott ikke har. Selv om han ikke er like rask som Walcott, klarer han seg perfekt på kanten, rett og slett fordi at det er nesten umulig å ta fra han ballen.

 

Så utifra det statistikken viser, så er det ingen tvil for min del at Nasri er den vi bør starte med på høyre kanten. Og det er nettopp denne statistikken som er årsaken til at Nasri har fått så mye mer spilletid enn Walcott denne sesongen. Wenger er ekstremt opptatt av statistikk, noe som også er årsaken til at Arshavin får så mye spilletid. For til tross for at han har spillt elendig denne sesongen, har han en god statistikk når det kommer til mål og assists.

 

Som sagt, så er det nettopp ulikhetene ved disse to spillerne som gjør det viktig å faktisk sammenligne det de gjør på banen, og da også mål og assists. Rett og slett for å finne ut hvilke konstellasjoner som gir oss best mulig forutsetning for seier. Der har man også muligheten til å gå i dybden, og ta for seg enkeltkamper, for å kunne finne ut om det er noen av dem skiller seg ut i forhodl til spill mot enkelte motstandere osv.

 

Bare for å ha sagt det, så håper jeg av hele mitt hjerte at Walcott får vist hva han kan over lengre tid. Ingenting hadde vært bedre enn at han slår gjennom som ving i Arsenal. Nasri kan spille i flere posisjoner, så det ville bare styrket bredden vår. Men jeg er stygt redd for at Walcott aldri får ut sitt fulle potensiale. Walcott har imponert meg mye mer som spiss i 442 for England, enn han har som kant i 433 for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Siden denne tråden har utviklet seg til å handle om Nasri vs. Walcott, må jeg si at for meg handler det ikke om enten/eller. Jeg er en ukuelig optimist og har stor tro på at begge vil gi oss mange gode stunder.

 

For to år siden, da Nasri var like gammel som Walcott er nå, fikk han en høyprofilert overgang (£10M?) fra Frankrike til et av Europas topp-10 lag: Arsenal.

 

I sin første sesong (som 21-åring) fikk han spille mye på venstrekanten og gjorde en god figur, dog uten å få de store overskriftene.

 

To år senere ble han ikke med Frankrikes VM-tropp, men har gjort det meget godt i PL.

 

Hva med Walcott? Jeg leser til min forferdelse at folk her inne mener vi skal gi ham opp. At han ikke er god nok for Arsenal og at han heller aldri vil bli det. Han er nå 21 år. Er det noen som husker da han var 19? Eller 17? Da var han veldig veik. Et lite puff og han lå sprellende på grasset. Han utvikler seg hele tiden, folkens. Han har fått langt mer muskler, forbedret balanse og selvtillitt.

 

Hvordan er han om 2 år? Jeg tipper han er fantastisk god, forutsatt at han får spilletid og holder seg noenlunde skadefri.

Link to comment
Share on other sites

Hva med Walcott? Jeg leser til min forferdelse at folk her inne mener vi skal gi ham opp. At han ikke er god nok for Arsenal og at han heller aldri vil bli det. Han er nå 21 år. Er det noen som husker da han var 19? Eller 17? Da var han veldig veik. Et lite puff og han lå sprellende på grasset. Han utvikler seg hele tiden, folkens. Han har fått langt mer muskler, forbedret balanse og selvtillitt.

 

Hvordan er han om 2 år? Jeg tipper han er fantastisk god, forutsatt at han får spilletid og holder seg noenlunde skadefri.

 

Vi må for guds skyld ikke gi han opp. Mye kan skje de neste årene. Han har utvilsomt ett meget stort talent. Men jeg sitter med en følelse av at han aldri får ut potensialet sitt 100% som kantspiller. Men ingenting hadde gledet meg mer enn at han hadde motbevist dette.

 

Min skepsis til Walcott som kantspiller, er at han har begrensede ferdigheter når det kommer til teknikk. Det er ingen som tar han på fart. Men i de tilfellene når han kommer løpende mot etablert forsvar, får han ikke utnyttet denne farten på samme måte som når vi kontrer. Han har en lei tendens til å miste ballen når han ikke lenger kan forsere med fart. Han vil ikke trenge denne teknikken like mye som spiss, for da kan han benytte farten til å gå på løp i bakrom, og bli servert perfekte pasninger fra våre eminente playmakere. Og når han blir spilt gjennom, kan han benytte sine gode avslutteregenskaper. Jeg er overbevist om at Walcott kan putte minst 20-30 mål hver sesong som spiss i 442.

Link to comment
Share on other sites

Mange gode poenger i denne debatten mellom Nasri og Walcott, jeg vil føye til noen faktorer som kan påvirke stats og hvordan de ulike spillerene kommer i sin rett på høyre kant.

 

Nasri skaper mye med sin utrolige evne til å føre ball, gå på vegg, og bruke sin kreativitet, mens Walcott sjelden blir spilt igjennom i bakrom med sin fart som er hans styrke.

De har to helt forskjellige utgangspunkt, og jeg vil påstå at Arsenal sitt spill absolutt gir Nasri en større mulighet til å blomste med sine kvaliteter som spiller. Han blir mer brukt, i de ferdighetene han innehar.

 

Jeg mener bestemt at Theo burde bli omskolert som spiss i et 4-4-2 system, for som ving vil han dessverre bli veldig variabel. Ofte blir det stor fart langs kanten, før det stopper opp i et dårlig innlegg eller innkast. Han kommer desverre sjelden på skrå inn fra kanten pga spillestilen, og da mener jeg vi misbruker et stort talent som vi kunne ha tjent på å bruke på en annen posisjon. Sier ikke at han aldri spiller bra, for han har absolutt hatt noen store kamper i Arsenal-drakta som kantspiller.

 

Er veldig enig med Kim, når det gjelder teknikken til Theo. Den er ikke god nok, til å bekle denne rollen i laget slik vi legger opp spillet. Vi er ikke lenger et typisk kontringslag, og da må man ha spillere i denne posisjonen som har et større register på teknikk og kreativitet.

 

Men; jeg tror Theo kunne blitt en meget stor spiss, med en makker som Chamakh.

 

Han får stor hjelp av en spiller som jobber og sliter i stopperene, noe som kan føre til rommet Theo trenger.

Chamakh har stor hodestyrke, som gjør at han kan stusse videre til Theo.

 

Med Nasri, Fab, og en motivert Arshavin i leddet bak, så kan det være mange som kan legge en pasning som Walcott kan jobbe rettvendt mot mål på. For en drøm dette kunne blitt......

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurer på om det kanskje kunne være lurt å "omskolere" Walcott til venstreving?

 

Da vil han få mer muligheter til å gå på skrå løp i bakrom, trekke innover i banen og kanskje få brukt skuddfoten sin mer effektivt? Ser for meg at det kunne fungert i den formasjonen vi bruker nå, siden Vela jo uansett ikke får sjansen til fordel for Arshavin som altfor sjeldent viser hvilke kvaliteter han innehar.

Link to comment
Share on other sites

Jeg klarer helt fint å lese hva som står jeg, men det gjør tydeligvis ikke du. Siterer den første linjen i innlegget jeg hentet fra kamptråden mot City.

For meg kommer det tydelig frem av denne setningen at du FORLANGER beklagelser. Sist jeg sjekket, er en beklagelse det samme som en unnskyldning.

 

Og jeg har heller ikke skrevet at du har krevd at folk skulle be om unnskyldning TIL DEG. Jeg bare stadfestet at du har krevd at folk skal komme med unnskyldninger for kritikken sin. Noe du nektet plent for, for så å bli avslørt. At du i en siste krampetrekning forsøker å vri på det jeg har skrevet, forandrer ikke det faktum at du har sittet på din høye hest og forlanget beklagelser fra supporterne her inne.

 

 

Gidder ikke å krangle om hvem som kan lese best av oss to, jeg har bedt hudfletterne om å beklage overfor de som blir hudflettet når det viser seg at hudfletterne har tatt feil, eks Fabianski, Song, Wenger osv

Dette gjør jeg pga at jeg har forhåpninger om at det skal bli litt mindre populært å slakte spillerne og manageren vår etter en dårlig kamp, det har til tider gått helt av hengslene her inne synes jeg.

Hvor har det blitt av stoltheten av å være supporter til verdens i særklasse beste klubb???

Du kan gjerne kalle det for å sitte på min høye hest og forlange beklagelser, grunnen til at jeg gjør det er iallefall veldig tydelig, jeg synes det er uverdig å ordlegge seg slik om våre spillere og klubb.

Jeg registrerer ellers at du og jeg stort sett har sammenfallende meninger om div saker rundt Arsenal men opplever deg som i overkant arrogant i noen av innleggene dine, noe som lett resulterer i krangling etterhvert, og det ikke bare med meg.

Når det er sagt må jeg vel innrømme at jeg til tider kan være vel tydelig også :P

Uansett blir dette mitt siste innlegg i persondiskusjonen mellom deg og meg, nå skal det diskuteres Arsenal fremover, jeg tror fortsatt dette kan bli en fantastisk sesong.

Link to comment
Share on other sites

Siden denne tråden har utviklet seg til å handle om Nasri vs. Walcott, må jeg si at for meg handler det ikke om enten/eller. Jeg er en ukuelig optimist og har stor tro på at begge vil gi oss mange gode stunder.

 

For to år siden, da Nasri var like gammel som Walcott er nå, fikk han en høyprofilert overgang (£10M?) fra Frankrike til et av Europas topp-10 lag: Arsenal.

 

I sin første sesong (som 21-åring) fikk han spille mye på venstrekanten og gjorde en god figur, dog uten å få de store overskriftene.

 

To år senere ble han ikke med Frankrikes VM-tropp, men har gjort det meget godt i PL.

 

Hva med Walcott? Jeg leser til min forferdelse at folk her inne mener vi skal gi ham opp. At han ikke er god nok for Arsenal og at han heller aldri vil bli det. Han er nå 21 år. Er det noen som husker da han var 19? Eller 17? Da var han veldig veik. Et lite puff og han lå sprellende på grasset. Han utvikler seg hele tiden, folkens. Han har fått langt mer muskler, forbedret balanse og selvtillitt.

 

Hvordan er han om 2 år? Jeg tipper han er fantastisk god, forutsatt at han får spilletid og holder seg noenlunde skadefri.

 

 

Dette er noe av det samme som jeg har prøvd å uttrykke gang på gang, veldig enig m.a.o.

Ønsker ikke å påstå at Walcott ikke kan bli en god spiss, det er egentlig en spennende tanke men for meg har han også alle muligheter for å bli en verdensklasse ving, sesongstarten viste noe av potensialt hans men som du skriver, gutten er bare 21 år, det er veldig lett å glemme dette.

Det er veldig marginalt om han lykkes eller mislykkes til tider, mye av dette handler om timing i bevegelsene sine inn i bakrom, når han har rytmen inne og Fabregas spiller sentralt kommer selvtilliten krypende og dermed sitter touchene på ballen mye bedre og Walcott fremstår som en helt annen spiller enn han har gjort i noen kamper nå.

For min del har jeg veldig stor tålmodighet når det gjelder Theo, jeg tror vi trenger både han, van Persie og Fabregas på banen fremover og i form hvis vi skal løfte sølvtøy i været utover våren.

Førstkommende lørdag hjemme mot stoke håper jeg på at alle disse tre starter og at Wenger gir dem tillit fremover slik at formen og selvtilliten kan sakte men sikkert komme tilbake, da tror jeg samtlige lag skal få slite bigtime :P

Må skynde meg å legge til at jeg selvfølgelig også ønsker Nasri på banen fra start selvfølgelig, det kunne vært veldig interessant å sett hvordan Theo hadde taklet en venstreving-rolle...

Link to comment
Share on other sites

Uansett blir dette mitt siste innlegg i persondiskusjonen mellom deg og meg, nå skal det diskuteres Arsenal fremover, jeg tror fortsatt dette kan bli en fantastisk sesong.

 

Enig med deg i denne. Vi legger denne død, og fortsetter å diskutere det som virkelig betyr noe, nemmelig Arsenal :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvd å overse dine provokasjoner men nå er det faen meg nok drittprat her.

Hva mener du med å gjennomskue??

Hvis du vil ha en fotballfaglig diskusjon er jeg klar når som helst, jeg har ikke registrert noe innspill fra deg hvor du har gjennomskuet noe som helst, vennligst slutt med drittpraten og diskuter Arsenal heller.

Ser frem til å høre hvordan du gjennomskuer meg.

 

Slapp nå av da.. Se deg selv litt i speilet. Du håner andre forumisters meninger, kaller dem for "sandblåste i bakhodet" og ber dem skaffe seg et liv. Ergo burde ikke DU bli sint som en lemmen over en liten kommentar satt på spissen.

 

Jeg liker engasjementet ditt og delvis optimismen din, men jeg reagerer av og til litt på noe av det du skriver (bla. det jeg nevner ovenfor) Jeg gjennomskuer, som Kim sa, at du langt ifra har så mye peiling som det du liker å tro. Og legg merke til : Det er nokså mange som reagerer på innleggene/holdningene dine.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...