Jump to content

2010.12.04 Fulham H


Mr Chapman

Recommended Posts

Eg har aldri hørt om kjegleflyttere som kaller seg for trener før... :P

 

 

 

He he, dette tror jeg ikke du har noe kunnskap om, glemte forresten å si at jeg har vært spillerutvikler til Kristiansunds største talenter i tillegg, intet mindre enn ti av disse guttene spiller for byens stolthet, KBK :P

Kommende sesong skal jeg jobbe som trenerkoordinator og spillerutvikler i min egen klubb.

Hva har du å vise til da om jeg tør spørre???

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

He he, dette tror jeg ikke du har noe kunnskap om, glemte forresten å si at jeg har vært spillerutvikler til Kristiansunds største talenter i tillegg, intet mindre enn ti av disse guttene spiller for byens stolthet, KBK :P

Kommende sesong skal jeg jobbe som trenerkoordinator og spillerutvikler i min egen klubb.

Hva har du å vise til da om jeg tør spørre???

 

Jeg har møtt Harald Martin Brattbakk på byen en lørdag for 2 år siden. Jeg fortalte han om mine meninger rundt spillestilen til det norske landslaget, og han var helt klokkeklar på at jeg burde blitt trener for laget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har møtt Harald Martin Brattbakk på byen en lørdag for 2 år siden. Jeg fortalte han om mine meninger rundt spillestilen til det norske landslaget, og han var helt klokkeklar på at jeg burde blitt trener for laget.

 

 

Pussig at du sa det, Harald "lett på tå" Martin har jeg faktisk spilt sammen med ;)

Link to comment
Share on other sites

He he, dette tror jeg ikke du har noe kunnskap om, glemte forresten å si at jeg har vært spillerutvikler til Kristiansunds største talenter i tillegg, intet mindre enn ti av disse guttene spiller for byens stolthet, KBK ;)

Kommende sesong skal jeg jobbe som trenerkoordinator og spillerutvikler i min egen klubb.

Hva har du å vise til da om jeg tør spørre???

Eg har tatt Luton til seriegull i CM ;)

Link to comment
Share on other sites

Å herregud, er du så gammal? Kjenner en god snekker - sinnsyk god på kister. PM for nummer ;)

 

 

Så gammel som Harald Martin mener du???

Han var en lovende guttespiller når jeg var godt etablert senior for å si det sånn, minst ti år eldre enn ham :P

Her snakker vi en voldsom rutinert mann skjønner du :D :D :D

 

Eg har tatt Luton til seriegull i CM ;)

 

 

Det er jo en stor prestasjon, skjønte egentlig at det var der du hadde din knowhow fra ;)

Link to comment
Share on other sites

Her er du dessverre på villspor. Det tror jeg også Pål kan bekrefte!

 

 

Oskar har da for helsike aldri spilt sammen med Harald Martin Brattbakk ;) , men en ting kan nok Oskar og jeg sammenlignes med og det er at begge er to godt voksne Gunners-supportere som bare blir mere og mere engasjert for hvert år som går ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...