Jump to content

2010.12.04 Fulham H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Nasri sin kneskade har hvertfall blusset opp igjen og vi har allerede brukt opp alle byttene våre. Håper virkelig ikke at det blir noe større omfang av denne skaden da.

 

Nå ligger også van Persie nede, men det er nok etter en hånd i ansiktet så det skal nok gå bra :D

 

Edit: Walcott har forøvrig var veldig svak de få gangene han har hatt ballen, men i hans forsvar har vi også vært temmelig svake etter at han kom inn.

Link to comment
Share on other sites

Jadda!! Opp på 1. plass! Back where we belong!! Selv om Manure har en hengekamp, kan vi klare å holde på denne plassen om vi vinner neste mandag!! Da må alle være på topp, både når gjelder konsentrasjon og arbeidsvilje!! Nasri er virkelig en magiker av rang!

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 4 2010, 05:41 PM) 211250[/snapback]

Nasri sin kneskade har hvertfall blusset opp igjen og vi har allerede brukt opp alle byttene våre. Håper virkelig ikke at det blir noe større omfang av denne skaden da.

 

Nå ligger også van Persie nede, men det er nok etter en hånd i ansiktet så det skal nok gå bra :D

 

Edit: Walcott har forøvrig var veldig svak de få gangene han har hatt ballen, men i hans forsvar har vi også vært temmelig svake etter at han kom inn.

 

Han holdt seg jo til hofta/skinka, så noe kneskade så det absolutt ikke ut som.

Link to comment
Share on other sites

DJourou kommer inn og viser, slik formens hans er for dagen,, at han bør være førstevalget i forsvar nå som Vermaelen er borte. Nasri fantastisk, håper virkelig at skadet han pådro seg i løpet av kampen IKKE holder han ute mot Man U!!! RvP løper seg tom i løpet av de første 15 min ser det ut som. Likevel et bra innhopp og en livsviktig assist. Walcott mer skuffende. Ellers er det mye bra defensiv jobbing på midten som jeg likte. Offensivt var ikke midten så bra. Arshavin veldig enten/eller. Clichy bryter bra mange ganger, men må komme tettere opp i spillerne sine.

 

En viktig seier der vi gjorde det for vanskelig for oss selv. Nasri dagens mann, men DJ får også et par klapp på skulderen for et knallgodt innhopp. Vi var helt tydelig nervøse fra og med målet til Fulham. Det liker jeg dårligm men jeg tror og håper at dette vil bedre seg med en god form på hjemmebane. Top of the League. Måtte vi være det etter neste runde også :D

Link to comment
Share on other sites

Vel, vel, vel. Det hangler og går. Det skal være sikkert og visst. Nervene ligger tjukt utenpå både hjemmepublikum og -spillere. Men i dag holdt det helt inn - og nå hangler vi rundt på toppen av tabellen. Da skal man kanskje ikke klage..

 

Banens beste må bli Nasri etter to kanonskåringer. Sagna og Djourou hakk i hæl.

Link to comment
Share on other sites

DJourou kommer inn og viser, slik formens hans er for dagen,, at han bør være førstevalget i forsvar nå som Vermaelen er borte. Nasri fantastisk, håper virkelig at skadet han pådro seg i løpet av kampen holder han ute mot Man U!!! RvP løper seg tom i løpet av de første 15 min ser det ut som. Likevel et bra innhopp og en livsviktig assist. Walcott mer skuffende. Ellers er det mye bra defensiv jobbing på midten som jeg likte. Offensivt var ikke midten så bra. Arshavin veldig enten/eller. Clichy bryter bra mange ganger, men må komme tettere opp i spillerne sine.

 

En viktig seier der vi gjorde det for vanskelig for oss selv. Nasri dagens mann, men DJ får også et par klapp på skulderen for et knallgodt innhopp. Vi var helt tydelig nervøse fra og med målet til Fulham. Det liker jeg dårligm men jeg tror og håper at dette vil bedre seg med en god form på hjemmebane. Top of the League. Måtte vi være det etter neste runde også :D

 

Du håper Nasri blir ute mot ManU ja? :)

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig herlig å høre hvor engasjerte publikumet var i dag! Er det pga at de mindre gode supporte ikke gidder å dra på kampene nå som formen ikke er så bra og dermed frigjør plass til de mer støttende supporterne?

 

Litt off-topic, men skremmende å se at City faktisk bare er 3 poeng bak oss til tross for at de egentlig ikke har vært noe særlig gode.

 

EDIT:

Du håper Nasri blir ute mot ManU ja? :D

 

 

Fikset nå :)

Link to comment
Share on other sites

Uff og uff, dette var svakt...vi tapte duell etter duell, gang på gang, etter målet til fulham presterte vi rett og slett dårlig :)

Jeg satt her og skrek at det ikke går an å vinne kamper hvis man ikke vinner dueller, men så gikk det altså an likevel, Song hadde en svart dag på jobb, Wilshere var desverre tilbake til juniornivå i dag, Rosicky sliter med stabiliteten og etter kjempekampen mot villa var han i dag impotent igjen, mannen lukter ikke akkurat mål.

Det ble bedre med van Persie på banen dog, men Walcott var også langt under pari når han kom inn, stort sett var dette en av sesongens dårligste kamper og hvis man kikker bak resultatet var denne kampen langt svakere enn f.eks kampen mot spudz.

Slik er fotball, vi har en magiker på laget og det var altså nok til å gå til topps i PL, artig å se at mine spådommer ang chelsky slår til 100%, de virker punktert, men vi må vel regne med at russerne kommer tilbake og vil være med i toppen til slutt, regner dog ikke med at det laget blir mester.

Synes Clichy, Sagna og selvfølgelig Nasri presterer i superklassen i dag og "at the end of the day" er det vel resultatene som teller i fotball :wub:

Ellers må man vel hive seg på gratulasjonsbølgen til Ole Erik, på tide å bli rette ektefolk nå, håper vinen smakte bra, du har bætterde fått dæ ei nydelig kone :D

Link to comment
Share on other sites

Merkelig å sitte og være misfornøyd med laget når vi akkurat har gått topp of the leauge.

 

Men dagens kamp er Arsenal i ett nøtteskall, var vel Steve Bould som sa at det ikke er The Arsenal way hvis vi ikke gjør det vanskelig for oss selv. Det var dagens kamp ett stort bevis på. Helt utrolig at vi i kamp etter kamp etter kamp skal gjøre det så nervepirrende for oss. Men hey, det er vel det som kan kjennetegne ett mesterlag, å vinne på dårlige dager mener jeg...

 

Uansett, sa før kampen at jeg bare håper vi vinner, og det fikk jeg. Må kanskje begynne å si at jeg håper vi vinner med 5 og champagnefotball :D

 

Deilig å se tottene og chelski ryke på slutten mens vi avgjør...må jo være en av de beste helgene for vår del på ganske så lenge.

 

MOM uten tvil Nasri, that goes without saying...

 

Ellers en slett kamp av flere, men noen som vet hva som skjer angående skaden til Kosci? For meg er han ett 3-4 valg, men ønsker han selvsagt skadefri.

 

Ok start etter black november,(resultatmessig det er) la oss bare feie over Partizan til onsdag for så og vise oss fra vår beste side på trafford neste helg...

 

COME ON GUNNERS!

Link to comment
Share on other sites

That sums it up, sa han kjekt og grep etter pilleglasset.

 

PS. Gratulerer så mye til AnabOle som jeg har forstått har et hektisk program i dag. Heretter er det "Siv knows" som gjelder. :)

 

Man må på det hjerteligste gratulere både brudgom, brud og Oskar, den potensielle bestefar! :D

Link to comment
Share on other sites

Har ikke fått sett episoden nok ganger, men er det flere enn meg som synes det så ut som at van Persie var i offside i forkant av målet?

 

Dommeren burde nok ha blåst etter kollisjonen til Kosci, så det går vel opp i opp ;)

Link to comment
Share on other sites

Etter den skuffende Tottenhamkampen gav meg selv en kortvarig "utestengelse" fra forumet, den minst like skuffende Bragakampen forlenget denne. Jobben hindret meg i å se Villakampen så jeg holdt meg forsatt borte fra forumet ;)

 

I dag var jeg derimot klar på Emirates, og selv om jeg ikke hadde kledt meg godt nok så var det to ting som varmet. Kaffien rett før dommeren blåste kampen i gang, og mye av Arsenals spill.

Helt fornøgd er jeg ikke, som Legend14 skriver over så gjør ikke Arsenal det helt lett for seg selv. I den siste tiden så kan det virke som vår vanskeligste motstander er Arsenal selv. I dag var vi overlegne i spill, men lager altfor få mål ut i fra våre sjanser, og jeg må dessverre innrømme at der jeg satt på center upper east så satt jeg bare og ventet på 2-2 målet mot slutten.

 

Men tross alt er jeg selvsagt egentlig ganske fornøyd her tilbake på hotellet. Nasri var suveren med sine finter/driblinger ved sine mål. Jeg har tidligere kommet med noen skeptiske ytringer vedrørende Djouru sine evner, men jeg må "spise" mine ord, for idag var J.D STOR og hadde fantastisk kontroll der bak.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...