Jump to content

2010.30.11 Wigan H


Mikl02

Recommended Posts

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Grei omgang, Wigan har ikke mye å by på. Gi Vela mer tid, føler på meg at han skal score. Har også lyst til å se Håvard istedet for Eboue, og jeg har også lyst til å se Arshavin leke seg litt utover i kampen. Keep it up, guns!

Link to comment
Share on other sites

Grei omgang, Wigan har ikke mye å by på. Gi Vela mer tid, føler på meg at han skal score. Har også lyst til å se Håvard istedet for Eboue, og jeg har også lyst til å se Arshavin leke seg litt utover i kampen. Keep it up, guns!

 

Ser gjerne Eboué ut for Nordtveit og Arshavin/Rosicky inn for Bendtner med van Persie sentralt

Link to comment
Share on other sites

Ser gjerne Eboué ut for Nordtveit og Arshavin/Rosicky inn for Bendtner med van Persie sentralt

 

E to the nig! Jeg vil dog ikke se Rosicky på kanten, vil ha han sentralt. Han er genial på sitt beste.

 

EDIT: Så at Rosicky ikke en gang var med i troppen ;)

Link to comment
Share on other sites

van Persie burde hatt 3 assists, så han viser lovende takter. Ellers er Wilshere flink til å finne åpninger. Grei kontroll defensivt. Snytt for ett straffesspark, den andre situasjonen noe usikker. Ellers en ganske rolig omgang med slapt press. Satser på spilletid for JET og Nordtveit i andre.

Link to comment
Share on other sites

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Nov 30 2010, 09:28 PM) 210931[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

På nivå med Diawara og Caballero? Hva har du røyka? Målet er ikke tomt så hvordan du kan oppfatte det som verdens største bom er for meg en gåte. Bendtner sin miss var langt langt verre.

Forøvrig ble vi snytt for en straffe etter en vanvittig klar hands av Figueroa som skulle hatt sitt andre gule for kvelden også.

 

Edit: En soleklar hands til der som det ikke ble blåst på. Dog skal det sies at McArthur ikke har noen fornemmelse om hva som skjer der..

røyka? forbanna idiot! kjempetufs! hvem i helvette har sagt verdens største bom? kjempeidiot!

vela har en omgang som er på nivå med arsenals aller svakeste spisser de siste 10 årene. husker mange kamper, der jeffers snublet rundt på dette viset. flere perfekte gjennomspill, og vår lille meksikaner får problemer med å holde seg på beina så snart ballen nærmer seg.

 

Thats the way to support your team......

Link to comment
Share on other sites

Hammers-scumchester utd 2-0 til pause ;)

En kontrollert andre omgang er det vi trenger nå, lokk ut wigan og kontre inn et par mål til så skal ikke jeg syte det grann ;)

Synes van Persie viser klasse etterhvert når han hæler igjennom Vela på slutten her, meksikaneren trenger tillit nå så kommer nok målene etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

Thats the way to support your team......

 

Vela beveger seg i det minste såpass at han kommer seg i posisjoner og skal ha for det selv om han ikke får det helt til. Lurer vel kanskje litt mer på et par andre der fremme.

 

Forøvrig runget "one Carlos Vela" fra tribunene. Ikke fordi han var fantastisk, men fordi han i det minste forsøkte.

Link to comment
Share on other sites

Thats the way to support your team......

 

klarer godt å holde med laget jeg har vært supporter av i 25 år selv om jeg ikke ser det helt store potensialet i spillere som vela og denilson. skulle så fryktelig gjerne heller sett noen av de andre ungguttene som virkelig har noe å tilføre arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Vela beveger seg i det minste såpass at han kommer seg i posisjoner og skal ha for det selv om han ikke får det helt til. Lurer vel kanskje litt mer på et par andre der fremme.

 

Forøvrig runget "one Carlos Vela" fra tribunene. Ikke fordi han var fantastisk, men fordi han i det minste forsøkte.

Og det er sånn det skal være! Det er unge spillere, eneste måten de kan bli bedre på er å prøve. Hva er da det beste for både supporter og spiller når en spiller prøver? Totalslakt for at det var små marginer som gjorde at det ikke gikk? Eller support for at han prøver??

 

Edit:

Og der er det 2-0 Bendtner etter en perfekt crosser fra Vela...

Link to comment
Share on other sites

nydelig innlegg av den lille meksikaner. men nå var det bare akkurat at keeperen klarte å komme seg unna avslutningen fra den ajax-aktuelle spissen bendtner.

 

ed:van persie spiller en god kamp, og det ser ut til at wilshere er tilbake i den formen han var før det røde kortet

Link to comment
Share on other sites

Nå skal det ikke mye til før vi vinner hele greia, sjøl med et mannskap som i dag. Godt jobba, både Arsenal og West Ham!

 

selv om det bare er mikke mus-cupen, håper jeg at wenger nå går for å hente pokalen. om det er pokal da... mener å huske at de i 93 bare fikk diplom.

Link to comment
Share on other sites

Nå skal det ikke mye til før vi vinner hele greia, sjøl med et mannskap som i dag. Godt jobba, både Arsenal og West Ham!

Kun én gang tidligere har Wenger hatt så lett vei mot ligacuptrofeet (herfra), og da baiset de på leggen og tapte mot Boro, så viktig at man tar motstanderne seriøst uansett hvem det er...

Men det ser veldig lovende ut med tanke på å innkassere et meget etterlengtet trofé

Link to comment
Share on other sites

Kontrollert seier. MIdtstopperparet gode. Gibbs veldig god. Eboue anonym pluss noe surr. WIlshere knallgod. Denilson gjorde jobben sin. RvP noe anonym, men bra i det mest han foretar seg. Bendtner åpner svakt, men spiller seg opp. Vela med mange fine pasninger og skal ha skryt for å komme seg i scoringsposisjon, men klarte ikke å få ballen over streken. Walcott full av energi. Man ser helt tydelig at han har blitt sterkere, for han vinner flere kroppsdueller med ballen i beina. Ville helt tydelig ha et mål, men fikk det ikke. Likevel er god kamp av unggutten. Eastmond gjør et godt innhopp. Nasri likeså. JET ble kun løpende i mellom og ubrukt.

 

Nå som Man U er ute bør vi klare å komme oss til finalen. Over to kamper bør vi vinne semi-finalen uavhenig av hvem vi møter i finalen!

Link to comment
Share on other sites

Vi har et veldig voksent mannskap nå, kun to mann som spilte mot villa fra start av, nå handler det om stabilitet fremover så blir det akkurat som jeg har trodd hele sesongen, 3 pokaler uti mai ;)

Jeg kan ikke bli annet enn storligen imponert over Koscielny, fy faen for en stopper vi har fått oss her, han minner så jævlig om en Tony Adams med fart og teknikk at det er helt sjukt, STOR FREMTID her, Gibbs blir bedre og bedre, enig med dem som mener at det ikke er noe selvfølge at Clichy starter fremover og det sier mye om Gibbs for tiden, Denilson er veldig trygg med ball og løper opp flere overganger, hvis det er noen som ikke har fått øynene opp for hvor viktig denne mannen er for oss, VÅKNE OPP - NÅ, van Persie kan bli en joker utover i sesongen, men per i dag er Arshavin, Chamakh og Nasri et soleklart førstevalg etter min mening.

Synd med scumchester, hadde vært deilig å banket dem grundig i finalen men vi får heller maltraktere dem om to uker ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...