Jump to content

2010.30.11 Wigan H


Mikl02

Recommended Posts

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Noen som fikk med seg hvor mange sjanser vi slapp til mot oss i dag???

På min hakkete stream ble det en stor smultring, vanskelig å gjøre det bedre enn det :)

Taktisk fullkomment!!!!

Takk Wenger.

 

Coaching i verdensklasse!!

 

Men i motsetning til meg køddet du kanskje ikke? :)

Link to comment
Share on other sites

Coaching i verdensklasse!!

 

Men i motsetning til meg køddet du kanskje ikke? :)

 

 

Mulig du er håpløs når det gjelder fotball, jeg er det iallefall ikke, Wenger overbeviser gang på gang for dem som evner å se :)

Birmingham, Ipswich, West Ham og Arsenal videre til semifinale, dette kan gå riktig ille...

Link to comment
Share on other sites

Mulig du er håpløs når det gjelder fotball, jeg er det iallefall ikke, Wenger overbeviser gang på gang for dem som evner å se :)

Birmingham, Ipswich, West Ham og Arsenal videre til semifinale, dette kan gå riktig ille...

 

Gjorde den lille kommentaren meg til håpløs når det kommer til fotball ? Festlig!

 

 

"Wenger overbeviser gang på gang for dem som evner å se?". Mener du Wengers taktiske disposisjoner her arshavin?

Link to comment
Share on other sites

Gjorde den lille kommentaren meg til håpløs når det kommer til fotball ? Festlig!

"Wenger overbeviser gang på gang for dem som evner å se?". Mener du Wengers taktiske disposisjoner her arshavin?

 

 

Jeg påsto ikke at du er håpløs når det kommer til fotball, jeg kan ikke påstå noe jeg ikke vet, kjenner deg jo overhodet ikke, derfor var det nok ikke sååååå festlig.

Hvis du derimot ikke evner å lese og forstå Wengers taktikk kan jeg vel ikke akkurat kalle deg genial når det kommer til fotball B)

Men kanskje du er en av dem som elsker å være taktiker og påpeke alle feil som blir gjort med vårt lag??

Jeg synes det er vanvittig morsomt at en gjeng med hobby-taktikere i Norge fremelsker seg selv såpass at de faktisk hevder Wenger er svak taktisk og at de samme hobby-taktikerne vet bedre :P

Samtidig beveger Arsenal seg mot en fantastisk sesong som sannsynligvis ender med flere enn et trofe.

De gærne har det godt :)

 

Jeg påsto ikke at du er håpløs når det kommer til fotball, jeg kan ikke påstå noe jeg ikke vet, kjenner deg jo overhodet ikke, derfor var det nok ikke sååååå festlig.

Hvis du derimot ikke evner å lese og forstå Wengers taktikk kan jeg vel ikke akkurat kalle deg genial når det kommer til fotball :P

Men kanskje du er en av dem som elsker å være taktiker og påpeke alle feil som blir gjort med vårt lag??

Jeg synes det er vanvittig morsomt at en gjeng med hobby-taktikere i Norge fremelsker seg selv såpass at de faktisk hevder Wenger er svak taktisk og at de samme hobby-taktikerne vet bedre :P

Samtidig beveger Arsenal seg mot en fantastisk sesong som sannsynligvis ender med flere enn et trofe.

De gærne har det godt :)

 

 

Da ble det Ipswich i semifinalen og det er dermed umulig å unngå en gedigen skuffelse hvis vi ikke skulle spille finalen på Wembley i februar.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du derimot ikke evner å lese og forstå Wengers taktikk kan jeg vel ikke akkurat kalle deg genial når det kommer til fotball B)

 

Det må være deilig å være deg, som evner å se hvilken briljant taktiker Wenger er, samt å lese og forstå den !?

 

 

Men kanskje du er en av dem som elsker å være taktiker og påpeke alle feil som blir gjort med vårt lag??

Jeg synes det er vanvittig morsomt at en gjeng med hobby-taktikere i Norge fremelsker seg selv såpass at de faktisk hevder Wenger er svak taktisk og at de samme hobby-taktikerne vet bedre :P

 

Ved å stille spørmålstegn til at kampen igår skinnte taktisk fullkommenhet fra Wengers sin side, ja da blir jeg automatisk sett på som en "taktisk-bedre-viter" av deg. Og jeg synes du har for vane å nærmest gjøre narr av forumister her inne som stiller spørsmål/drøfter bl.a taktikk.

 

Det syns jeg du skal slutte med, for husk : Det er du, og bare du, som kan forstå og lese taktikken til Wenger. Det er du som evner å se hvilken taktikk-trollmann han er! Ikke forvent at alle er like smarte som deg arshavin!

 

Samtidig beveger Arsenal seg mot en fantastisk sesong som sannsynligvis ender med flere enn et trofe.

De gærne har det godt :)

 

Javisst! :) We`re all nuts !

Link to comment
Share on other sites

Det må være deilig å være deg, som evner å se hvilken briljant taktiker Wenger er, samt å lese og forstå den !?

Ved å stille spørmålstegn til at kampen igår skinnte taktisk fullkommenhet fra Wengers sin side, ja da blir jeg automatisk sett på som en "taktisk-bedre-viter" av deg. Og jeg synes du har for vane å nærmest gjøre narr av forumister her inne som stiller spørsmål/drøfter bl.a taktikk.

 

Det syns jeg du skal slutte med, for husk : Det er du, og bare du, som kan forstå og lese taktikken til Wenger. Det er du som evner å se hvilken taktikk-trollmann han er! Ikke forvent at alle er like smarte som deg arshavin!

Javisst! :) We`re all nuts !

 

Hadde dette vært på facebook hadde jeg trykt "like" :)

Link to comment
Share on other sites

Det må være deilig å være deg, som evner å se hvilken briljant taktiker Wenger er, samt å lese og forstå den !?

Ved å stille spørmålstegn til at kampen igår skinnte taktisk fullkommenhet fra Wengers sin side, ja da blir jeg automatisk sett på som en "taktisk-bedre-viter" av deg. Og jeg synes du har for vane å nærmest gjøre narr av forumister her inne som stiller spørsmål/drøfter bl.a taktikk.

 

Det syns jeg du skal slutte med, for husk : Det er du, og bare du, som kan forstå og lese taktikken til Wenger. Det er du som evner å se hvilken taktikk-trollmann han er! Ikke forvent at alle er like smarte som deg arshavin!

Javisst! :) We`re all nuts !

 

 

Heldigvis er det ikke slik som du påstår, langt ifra alle her inne er på bærtur, jeg aner at flere og flere skjønner at en manager som har vunnet såpass mye som AW har umulig kan være svak taktisk, og ikke bare det; jeg garanterer at også du, om enn noe motstridig, blir tvunget til å innse at dette er saken etterhvert, håper du ikke blir sistemann her inne til å innrømme dette da :)

Forøvrig trenger man ikke være Einstein for å lese og forstå hva Wenger gjør taktisk, som forøvrig også fører til at vi kommer til å vinne flere trofeer denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Det må være deilig å være deg, som evner å se hvilken briljant taktiker Wenger er, samt å lese og forstå den !?

Ved å stille spørmålstegn til at kampen igår skinnte taktisk fullkommenhet fra Wengers sin side, ja da blir jeg automatisk sett på som en "taktisk-bedre-viter" av deg. Og jeg synes du har for vane å nærmest gjøre narr av forumister her inne som stiller spørsmål/drøfter bl.a taktikk.

 

Det syns jeg du skal slutte med, for husk : Det er du, og bare du, som kan forstå og lese taktikken til Wenger. Det er du som evner å se hvilken taktikk-trollmann han er! Ikke forvent at alle er like smarte som deg arshavin!

Javisst! :) We`re all nuts !

Spot on, inner tier og amen to that!

Link to comment
Share on other sites

Det må være deilig å være deg, som evner å se hvilken briljant taktiker Wenger er, samt å lese og forstå den !?

Ved å stille spørmålstegn til at kampen igår skinnte taktisk fullkommenhet fra Wengers sin side, ja da blir jeg automatisk sett på som en "taktisk-bedre-viter" av deg. Og jeg synes du har for vane å nærmest gjøre narr av forumister her inne som stiller spørsmål/drøfter bl.a taktikk.

 

Det syns jeg du skal slutte med, for husk : Det er du, og bare du, som kan forstå og lese taktikken til Wenger. Det er du som evner å se hvilken taktikk-trollmann han er! Ikke forvent at alle er like smarte som deg arshavin!

Javisst! :) We`re all nuts !

 

Selvfølgelig vet Wenger bedre enn oss oftere enn omvendt, men jeg er helt enig i at det må være love til å stille spøsrmål ved det han gjør når man føler man har noen fornuftige argumenter. Hvis vi skulle stole blindt på Wenger hadde det ikke vært noe forum...

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig vet Wenger bedre enn oss oftere enn omvendt, men jeg er helt enig i at det må være love til å stille spøsrmål ved det han gjør når man føler man har noen fornuftige argumenter. Hvis vi skulle stole blindt på Wenger hadde det ikke vært noe forum...

 

Helt sant.

 

Forøvrig kunne det vært morsomt å høre hva de som forstår hva Wenger gjør til enhver tid (arshavin?) mener om det taktiske mirakelet Wenger alltid gjør når laget ligger under?

 

Spesielt sesongen 2007/2008 (om jeg ikke husker feil) så trengte vi minst 15 sjanser på å score mål. Vi skulle absolutt tre ballen gjennom midten. Ble det noen gang forsøkt noe annet? Nei. Hvorfor ikke? Det vet heldigvis arshavin :)

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig vet Wenger bedre enn oss oftere enn omvendt, men jeg er helt enig i at det må være love til å stille spøsrmål ved det han gjør når man føler man har noen fornuftige argumenter. Hvis vi skulle stole blindt på Wenger hadde det ikke vært noe forum...

 

 

Du er en av dem som har en seriøs tilnærming til dette spørsmålet, derfor gidder jeg å svare på ditt innlegg, det finnes faktisk flere her inne som ikke er enig med deg skjønner du, de føler IKKE at Wenger vet bedre enn oss enn omvendt...

Jeg har ALDRI sagt at det ikke skal være anledning til å stille spørsmålstegn ved Wengers taktiske disposisjoner, har heller aldri antydet at Wenger er feilfri, bare så det er slått fast en gang for alle.

Jeg har faktisk selv fremført en del poeng som jeg har vært uenig i med vår manager den siste tiden, jeg innrømmer imidlertid at det viser seg at Wenger stort sett har rett i ettertid i de tilfellene vi er uenige :) .

Det jeg med jevne mellomrom reagerer på er den respektløse måten kritikken av en av verdens beste managere blir fremført på, det virker faktisk som opplest og vedtatt for enkelte at Wenger er svak taktisk, og dette blir latterlig etter min mening.

Det må vel jeg ha lov å synes??

Enkelte ser på det som sin livsoppgave å finne feil ved vår manager, f.eks flere av de som har skrevet de siste innleggene her nå, og benytter enhver anledning til å påpeke taktiske svakheter rundt hans måte å organisere laget vårt på, spesielt i etterkant av kampene og svært sjelden eller aldri i forkant.

Da må vel jeg ha anledning til å benytte enhver anledning til å påpeke hans taktiske styrke når det viser seg at hans måte å organisere sitt lag på fører til at hans lag er favoritt i manges øyne til å ta gullet i PL denne sesongen, men da påstår altså enkelte her inne at det ville vært TIL TROSS FOR Wengers taktikk i stedet for PÅ GRUNN AV, da begynner dette å minne om "mission impossible" etter min mening.

Men jeg er som sagt gjerne med på å diskutere taktiske valg i fotball, både Wenger sine og andres B)

Link to comment
Share on other sites

Kor mange trofe har wenger vunne med dagens taktikk/måte å spele på? Sjekk kampar frå sist vi vann noko og finn forskjellane. Men enig med deg på ein ting arshavin, vi vil vinne noko igjen snart og på tross av eit feilskjær eller to for mange til no i år, er det endeleg bedring å spore også taktisk!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...