Jump to content

10.11.2010 Wolves B


termax

Recommended Posts

Etter å ha sett første omgangen til no er eg overrasket over at Fabregas innehar kapteinsbindet.

På sine beste dager er Fabregas en enorm motivator og er et forbilde for alle andre på banen.

Butter det litt imot som ikveld, føler eg Fabregas fokuserer for mye på dommer og for lite på egne spillere.

Oppildning og lignende er fullstendig borte.

Synes Rosicky skulle hatt kapteinsbindet. Fabregas sutrer rett og slett litt for mye.

Misforstå meg rett...

Link to comment
Share on other sites

Meget bra første 15-20 min, så faller vi bakover og slurver mye. Enig i at Cesc er langt under pari, han løper mye og prøver, men er milevis unna formen. Og han bruker mye krefter på å klage på dommeren, virker ikke å ha noen form for spilleglede om dagen. Han hater sikkert å være så langt unna toppformen, men den kommer garantert og vi kan bare glede oss.

 

Ellers er Chamakh god og løpsvillig og Arshavin mer aktiv enn på lenge selv om han er altfor ego i en del situasjoner.

De andre gutta gjør en ok jobb. Dette blir spennende har troa!!

Link to comment
Share on other sites

Det er lov å ha god keeper, det er en del av et godt lag ;)

Fabianski kampens STORE spiller så langt.

Helvets treverk, vi har alt for mange i stengene i det siste....

Enig. Han har fått solid oppreisning etter Newcastle tabben.

 

*edit*

Siden kampen ikke er ferdig må jeg bare ha med *bank i bordet* ;)

Link to comment
Share on other sites

Fabianski viser klasse i dag. Gjør en tabbe mot Newcastle, men i motsetning til spanjolen Almunia så reiser han seg til de grader! Den siste redningen der var bare vanvittig.

 

Herlig å se Arsenal spillerne rose Fabianski etter at Chamakh scoret 2-0 målet, samt feiringen når Halsey blåste av! ;)

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 10 2010, 11:34 PM) 209592[/snapback]

Fabianski viser klasse i dag. Gjør en tabbe mot Newcastle, men i motsetning til spanjolen Almunia så reiser han seg til de grader! Den siste redningen der var bare vanvittig.

 

Herlig å se Arsenal spillerne rose Fabianski etter at Chamakh scoret 2-0 målet, samt feiringen når Halsey blåste av! ;)

 

Fabianski vår beste by a mile. Mange som så ut som de halvsov utpå der i kveld. Spesielt Song og Fabregas.

 

Redninga til Fabianski på slutten var en matchvinnende redning!

Link to comment
Share on other sites

kanonkamp av fabianski. også svært bra av squillachi og rosicky og chamakh. song blir for offansiv, og gjør det vanskelig for stopperne. men squillachi og fabianski rydder opp i stor stil. cesc fortsetter desverre i samme spor som sist. særdeles svak kamp av kapteinen.

Link to comment
Share on other sites

 

...

song blir for offansiv, og gjør det vanskelig for stopperne.

...

 

 

Synes jeg også. Har ikke tall på de gangene Wolves kunne plukke opp andreballer midt foran våre midtstoppere. Der det defensive ankeret burde vært!

 

Men - tre poeng er tre poeng. Og å klare å tyne ut en 2-0-seier en sånn kveld gjør at jeg får trua på at vi kan vinne noe i år :-)

Link to comment
Share on other sites

Det er tydeligvis kun én Fab som kan briljere om gangen. Fabianski var delvis skyld i ett poeng tapt for 3 dager siden, i dag reddet han alle 3 poengene våre. Arshavin fortsetter der han slapp i helgen. Utrolig uheldig som ikke scorer. Kapteinen vår fortsetter dessverre der han var i helgen: Selv om han har noen gode pasninger er det mye småslurv og syting. Herlig at Chamakh scorer igjen etter noen svake kamper. Song også god.

 

Ellers må jeg si at jeg elsket å se hvor mye spillerne ofret seg på slutten. Dette vil jeg se mer av! Som vanlig sløser vi mye og gjør det vanskelige for oss selv, men for en gangs skyld er det strålende redninger på strek og skikkelg helhjertet forsvarsspill. Måtte de defensive marginene fortsette i neste kamp som sannsynligvis blir en vanskeligere!

Link to comment
Share on other sites

The Arsenal way.

Deilig å se at søle Spillte med hjerte utenpå drakten. Fy for et vanskelig lag å spille mot. Fabianski og Cham dagens helter. JD er i ferd med å finne sin posisjon. Han er en kriger og tør stå opp mot hvem det skal være.

Link to comment
Share on other sites

JD er i ferd med å finne sin posisjon. Han er en kriger og tørr stå opp mot hvem det skal være.

 

Helt enig! JD har fått masse kritikk idag, og jeg er uenig. Han virker ikke alltid like trygg, men fytti grisen den karen gir seg aldri. Utrolig synd at han ikke fikk sitt første Arsenalmål idag, det var utrolig nære. Men makan og han jobba på den ballen!!! Deilig å se en som gir ALT! Squi er også god idag!

Link to comment
Share on other sites

Fabianski tapte ett poeng sist og vinner to i dag. Det er pluss en! Denne kampen burde vært slutt etter 30 minutter, men vi slipper motstanderen ut av fengsel (som vanlig). Sagna og Squillaci jobber som helter og ofrer seg når det trengs. Djourou og Clichy klarer seg, om enn ikke helt overbevisende i dag heller. Arshavin er frisk og fin, men er en blanding av uheldig og udyktig med avsluttningene. Chamakh tilbake og bruker sin styrke. Rosicky vandrer inn og ut av kampen. Det samme gjør Song, men han bidrar likevel langt mer til å holde hissige Wolvesspillere under en form for kontroll. Wilshere virker litt lett ennå, og Fabregas er ute av form - vet det og blir frustrert. Arsene, jeg skjønner ikke hvorfor ikke Walcott kom inn med sin fart for å holde Wolveslaget 20 meter lenger oppe i banen.

Link to comment
Share on other sites

The Arsenal way.

Deilig å se at søle Spillte med hjerte utenpå drakten. Fy for et vanskelig lag å spille mot. Fabianski og Cham dagens helter. JD er i ferd med å finne sin posisjon. Han er en kriger og tørr stå opp mot hvem det skal være.

 

Jepp. Syntes Fabianski og Djourou var veldig gode i dag. Chamakh var også veldig god under vanskelige arbeidsforhold, mens Arshavin hadde en langt mer positiv kamp enn på lenge.

 

Syntes forøvrig det er rart at Fabregas spiller fulle 90 minutter igjen når han ikke er i nærheten av å være på sitt vanlige nivå. Syntes heller Fabregas skulle blitt tatt av istedet for Wilshere (som mot Newcastle) med Denilson som erstatter, eller Rosicky ned ved siden av Wilshere og med Walcott på som et uromoment.

 

Cesc kunne fort også fått rødt kort på slutten der hvis kun Halsey hadde blitt påvirket nok av publikum.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...