Jump to content

2010.10.27 Newcastle B


ernsti14

Recommended Posts

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Denne kampen vekker gamle minner. Vi spilte jo mot Newcastle i ligecupen for to sesonger siden og alle ventet spent på at Nordtveit skulle få sin første kamp for A-troppen. Dette var vel planen, men desverre pådro han seg en skade i forkant av kampen. Kanskje dette er kampen der vi får se Nordtveit fra start? Tviler litt på at dette kommer til å skje, men det hadde jo vært tøft.

Link to comment
Share on other sites

Szczesny

Eboue-Squillaci-Koscielny-Gibbs

Lansbury-Denilson-Rosicky

Walcott-Bendtner-Vela

 

Skulle gjerne sett Nordtveit som midtstopper, men det tror jeg desverre ikke skjer. Lansbury har imponert meg i det siste, så jeg håper han får spiller. Ellers ønsker jeg å se JET mot slutten av matchen.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Nordtveit ikke får tillit i en kamp som denne, tror jeg hans dager i Arsenal er talte! Han er den eneste av reservelagsspillerne som er aktuell for en slik kamp, og det er betraktelig større kamp om plassene på midtbanen enn i forsvar.

Hva med Lansbury og JET? Gibbs hvis man regner han som reservelagsspiller er en selvfølge på et mer reervepreget lag. Nordveit spiller for tiden som høyreback, noe som kan gjøre det vanskelig å komme inn på laget med tanke på at Eboue mest sannsynlig får spille. Det kan dog hende at ivorianeren starter på midten

 

Walcott og Bendtner får nok spille så lenge de orker i denne kampen. I tilegg har man f.eks. DJ og Denilson som trenger mer matchtrening. Regner med at Vela også får spille

 

Tror Umlaut treffer bra på laget han har satt opp. Tror kanskje sq får hvile dersom Kosci blir klar. Håper JET kommer inn. Han unner jeg et gjennombrudd på førstelaget!!

Link to comment
Share on other sites

Tror Wenger har skjønt hvor viktig det er for et lag å få følelsen av å vinne noe som er større enn Emirates Cup, derfor tror jeg vi får se et sterkt lag mot Newcastle, men Cesc, Asha, Nasri, Chamakh og Song får nok hvile. Med tanke på laget lurer jeg på en ting, er Wilshere suspendert for denne kampen og i så fall, trenger han bare å sone en til etter denne?

Tror og håper dette er laget vi får se:

JET - Bendtner - Walcott

 

Rosicky

Lansbury - Denilson/Wilshere

 

Gibbs - Koscielny - Djourou - Eboue

Szczesny

 

Både Walcott, Bendtner og Koscielny trenger kamptrening etter skadeavbrekk, og Djourou trenger så mange kamper som mulig for å få inn skikkelig matchtempo etter et veldig langt skadeavbrekk.

Emmanuel-Thomas har vært ekstremt god for reservelaget og med sin fysikk og fart burde han ikke ha altfor store problemer med å ta nivået Newcastle. Det blir veldig ineresannt å se hvordan Szczesny klarer seg. Forhåpentligvis lever han opp til forventningene mine.

Link to comment
Share on other sites

Herlig med kamp allerede igjen, elsker midtuke kamper! ;) Mener vi bør satse litt på Ligacup iår, uten og bruke toppa lag kan vi stille et sterkt nok lag til og ta oss til finalen. Håper virkelig vi får se Nordtveit imorgen. Blir artig og se Szczesny imål også, som jeg ser på som et meget stort keeper talent. Tror faktisk ikke Newcastle kommer til og stille med toppa lag idenne kampen. Håper på dette laget:

Szczesny

 

Eboue-Nordtveit-Koscielny-Gibbs

 

Denilson-Diaby

 

Walcott-Lansbury-Vela

 

Bendtner

 

 

Theo Gibbs Wilshere: Wilshere er suspendert til denne kampen ja, og han soner sin siste kamp til helga.

Link to comment
Share on other sites

Herlig med kamp allerede igjen, elsker midtuke kamper! ;) Mener vi bør satse litt på Ligacup iår, uten og bruke toppa lag kan vi stille et sterkt nok lag til og ta oss til finalen. Håper virkelig vi får se Nordtveit imorgen. Blir artig og se Szczesny imål også, som jeg ser på som et meget stort keeper talent. Tror faktisk ikke Newcastle kommer til og stille med toppa lag idenne kampen. Håper på dette laget:

Szczesny

 

Eboue-Nordtveit-Koscielny

 

Denilson-Diaby

 

Walcott-Lansbury-Vela

 

Bendtner

Theo Gibbs Wilshere: Wilshere er suspendert til denne kampen ja, og han soner sin siste kamp til helga.

 

Ok, takk. Praktisk at han soner denne da, egentlig. Blir bra å få ham fortest mulig tilbake :)

 

Btw: tror ikke vi er så mye bedre enn Newcastle at vi bør starte uten venstreback :P

Link to comment
Share on other sites

Ok, takk. Praktisk at han soner denne da, egentlig. Blir bra å få ham fortest mulig tilbake ;)

 

Btw: tror ikke vi er så mye bedre enn Newcastle at vi bør starte uten venstreback :)

 

Oi, hehe! Mente selvfølgelig Gibbs på venstre bakcen, aner ikke hvorfor han ikke ble skrivd opp :P

Link to comment
Share on other sites

“It will be similar to Spurs,” said Wenger. “We have players coming back like Walcott, Bendtner and Vela. Koscielny is fit to start. They will play.

 

“From the Man City game, we have no-one out [with injury]. One or two will be rested. Vela is back.”

 

“In the squad, we will have Eastmond, Lansbury and Jay Emmanuel-Thomas,” said Wenger. “Wojciech will be in goal.”

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/35200/injury-news

Link to comment
Share on other sites

Sagna er visst en av de som ikke er med i troppen.

 

Liker at Wenger tar ut en sterk tropp og lar de som trenger kamptrening starte.

Ser ut til at vi stiller med en en solid innbyttergjeng ihvertfall. ;)

Lite tyder vel på at Nordtveit er med i troppen, men hadde jo vært gøy om han ble med og fått noen minutter på banen. Er vel nylig tilbake fra skade så spørs om en eventuell neste Carling Cup-runde er mer aktuelt. Kommer vel litt an på potensiell motstander også.

 

Jeg tror ikke Newcastle kommer til å spare noe særlig med spillere i denne kampen. De spiller på hjemmebane og det er mye prestisje å prøve å slå ut en av toppklubbene i cupene.

Link to comment
Share on other sites

Gøy å høre skryten fra Wenger til JET og Lansbury! Har selv høye forhåpninger til "oksen" JET og likte VELDIG godt det jeg så i pre-season.

 

Noen som så hele interjvuet på ATVO? Hva er begrunnelsen til Wenger for å kjøre på med uvant mange førstelagsspillere? Vet han vil vinne, men det ville han da også når vi spilte med et mer junior-preget lag ;)

 

Kommer meg ikke inn på ATVO på pc`en jeg låner. Noen som vet om et program eller lignende jeg bør laste ned?

 

Får denne meldingen : Det har oppstått et problem i DRM-komponenten (Digital Rights Management). Kontakt kundestøtteavdelingen for dette programmet.

Link to comment
Share on other sites

Hva med Lansbury og JET? Gibbs hvis man regner han som reservelagsspiller er en selvfølge på et mer reervepreget lag. Nordveit spiller for tiden som høyreback, noe som kan gjøre det vanskelig å komme inn på laget med tanke på at Eboue mest sannsynlig får spille. Det kan dog hende at ivorianeren starter på midten

 

Forskjellen er at Nordtveit er forsvarer, og det er en lagdel det IKKE er stor konkurranse på i Arsenal...

Når det gjelder Gibbs, så er han førstelagsspiller...

 

Wenger sier i et intervju med ATVO at det vil bli 80 % førstelagsspillere, "the youngsters" som er med i troppen er Eastmond, JET og Lansbury + Szczesny. Han sier også at Walcott og Koscielny mest sannsynlig vil starte

Goodbye, Nordtveit...

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns det hadde ært gøy å se dette laget entre st james' park ikveld:

 

Szczesny

Eboue-Nordtveit-Koscielny-Gibbs

Lansbury-Denilson-Diaby

Walcott-Nicky B-Vela

 

Evt sette Denilson på benken, Eboue opp på midten, Nordtveit på høyreback og Djourou inn sammen med Koscielny.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...