Jump to content

2010.10.27 Newcastle B


ernsti14

Recommended Posts

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Dette laget starter visstnok mot Newcastle:

 

Szczesny, Eboue, Djourou, Koscielny, Gibbs, Denilson, Eastmond, Rosicky, Walcott, Bendtner, Vela.

 

Subs: Fabianski, Sagna, Fabregas, Arshavin, Lansbury, Thomas, Nordtveit

 

Litt skuffa over at ikke JET, Lansbury eller Nordtveit starter..

Link to comment
Share on other sites

Da er laget klart: Team in full: Szczesny, Eboue, Djourou, Koscielny, Gibbs, Denilson, Eastmond, Rosicky, Walcott, Bendtner, Vela

 

Subs: Sagna, Fabregas, Fabianski, Arshavin, Emmanuel-Thomas, Lansbury, Nordtveit

 

Ingen tvil om at Wenger mener alvor. Han går for seier. Gøy med Szczesny i mål. Synd mange ikke får sett denne kampen.

 

 

 

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Oct 27 2010, 08:32 PM) 208634[/snapback]

Litt skuffa over at ikke JET, Lansbury eller Nordtveit starter..

 

Satser på at noen av de nevnte kommer innpå. Regner med at Fabregas og Arshavin kun ofres dersom dette går den gale veien. Sånn sett håper jeg at vi leder komfortabelt når det står igjen litt bra med spilletid. ;)

Link to comment
Share on other sites

Mener Wenger gjør en feil her. Eastmond er ikke noe å satse på. Frimpong viste i sommer at han er langt bedre i den rollen, og at Eastmond ikke har noen fremtid i Arsenal. At det da er han som starter (og ikke Thomas/Lansbury) er merkelig!

Nå er du vel litt over gjennomsnittlig krass her. Når han starter foran disser spillerne er det pga han er god nok og har en fremtid i klubben, nå er det vel litt over et halvt år siden vi så Eastmond sist i annet enn reservelag sist, og du kan jo ikke konkludere med noe sånt. Eastmond imponerte meg sist og får bevise hva han står for i dag. Dessuten er det hverken Lansbury eller JET sin beste posisjon

Link to comment
Share on other sites

Utrolig leit med Gibbs. Hadde det ikke vært for alle skadene hans, er jeg rimelig sikker på at han hadde vært førstevalget på backen. Deilig at vi scorte på et skikkelig drittmål. Håper på å få se JET i andre. Satser på at det ikke blir noen flere skader og at vi slipper ekstraomganger...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...