Rotteh Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Fy fader for en kjedelig kamp. Støttepasninger, støttepasnigner, støttepasninger. For høye innlegg -> x20. Det positive er at Walcott har funnet scoringsformen. Almunia bør for øvrig sendes ut på lån for å få litt kamptrening. Blir nok lite spilltid for den karen fremover. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjafs Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Nja, ser dere jubler over dere nå, men husk, Wenger har IKKE peiling på keepere, vår manager er en hjelpeløs klovn når det kommer til keepere, vi har en aaaalt for mager tropp, vi satser aldri på cupene og sist men ikke minst, vi er utrolig naive rent taktisk Spøk til side, jeg sitter her og tenker over om noen lag i historien har vunnet både ligacup, fa-cup og serie, vel, da er det iallefall på tide Men ingen som helst tvil om at jeg regner Arsenal som den store favoritten i champions league denne sesongen. Jajaja, vi har skjønt den sarkasmen din nå.. Trenger ikke komme med den etter hver eneste kamp Link to comment Share on other sites More sharing options...
14Robinho Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 ingen tvil om at arsenals no 1 de neste 15 årene bør være polsk! kjempekamp! denilson er derimot elendig gjennom 1. omgang, og nærmest fraværende i 2. eastmond imponerer ikke like mye som han gjorde i fjorsesongen. ikke farlig å se at theo har fått trent på avslutninger. håper at wenger henter pokalen i mikke mus-cupen... Spillte Denilson? Det måtte ha vært som 12e mann Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 håper virkelig ikke du mener fabianski Ting snur fort, men Fabianski er kongen igjen nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arshavin Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Jajaja, vi har skjønt den sarkasmen din nå.. Trenger ikke komme med den etter hver eneste kamp Må nok venne deg til den utover høsten og vinteren skjønner du, vi har så vidt startet Synes det er greit å minne en del av de såkalte "ekspertene" her inne om hva de har uttalt gjennom sommeren, tror vel du er en av dem ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Nja, ser dere jubler over dere nå, men husk, Wenger har IKKE peiling på keepere, vår manager er en hjelpeløs klovn når det kommer til keepere, vi har en aaaalt for mager tropp, vi satser aldri på cupene og sist men ikke minst, vi er utrolig naive rent taktisk Spøk til side, jeg sitter her og tenker over om noen lag i historien har vunnet både ligacup, fa-cup og serie, vel, da er det iallefall på tide Men ingen som helst tvil om at jeg regner Arsenal som den store favoritten i champions league denne sesongen. Kan du tone ned den skyhøye optimismen. Det blir ikke noe igjen til oss andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
arshavin Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Kan du tone ned den skyhøye optimismen. Det blir ikke noe igjen til oss andre Har du blitt optimist????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjafs Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Må nok venne deg til den utover høsten og vinteren skjønner du, vi har så vidt startet Synes det er greit å minne en del av de såkalte "ekspertene" her inne om hva de har uttalt gjennom sommeren, tror vel du er en av dem ja Jeg var kun kritisk til et manglende kjøp av keeper. Men vi kan ikke gå på vannet bare fordi vi har holdt nullen et par kamper. Men i dag var helt fantastisk, meget bra keeperspill. Da slipper vi Stoke i ligacupen. Villa og Utd er vel de sterkeste konkurrentene som er igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Har du blitt optimist????? Jeg var forsiktig optimist helt til du begynte å snakke om 3 titler i England og CL-favorittstempel. Er tilbake i mitt vanlige "Newcastle spilte med et B-lag, vi hadde ikke vunnet om det var Man U på Old Trafford" humør nå On topic igjen Raske Theo Walcott løp fra alle, og scoret, men reprisen viste at Bendtner utnyttet sin offsideposisjon til å takle (!) Newcastles forsvarsspiller Mike Williamson.Fra VGhttp://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...?artid=10034246 Mulig jeg har Arsenal briller, men for meg så det ut som Williamson dro ned Bendtner? Det er jo Williamson som har armen ute Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Jeg var forsiktig optimist helt til du begynte å snakke om 3 titler i England og CL-favorittstempel. Er tilbake i mitt vanlige "Newcastle spilte med et B-lag, vi hadde ikke vunnet om det var Man U på Old Trafford" humør nå On topic igjen Fra VG http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...?artid=10034246 Mulig jeg har Arsenal briller, men for meg så det ut som Williamson dro ned Bendtner? Det er jo Williamson som har armen ute Bendtner ser ganske klart hvor Williamson kommer og posisjonerer seg ganske klart for å hindre han i å komme tilbake. Det er hvertfall slik jeg oppfatter situasjonen. Kan også hende Williamson prøvde å ta ut Bendtner og at begge to dermed gjorde hverandre en bjørnetjeneste Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 --> QUOTE(Stefan B @ Oct 27 2010, 11:32 PM) 208706[/snapback] Bendtner ser ganske klart hvor Williamson kommer og posisjonerer seg ganske klart for å hindre han i å komme tilbake. Det er hvertfall slik jeg oppfatter situasjonen. Kan også hende Williamson prøvde å ta ut Bendtner og at begge to dermed gjorde hverandre en bjørnetjeneste Det er vel uansett tvilsomt om det hadde hatt noe for utfallet å gjøre. Mulig Bendtner bare sparer Williamson for en 20 meter bortkastet løpetur Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjafs Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 --><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Oct 27 2010, 11:32 PM) 208706[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> Bendtner ser ganske klart hvor Williamson kommer og posisjonerer seg ganske klart for å hindre han i å komme tilbake. Det er hvertfall slik jeg oppfatter situasjonen. Kan også hende Williamson prøvde å ta ut Bendtner og at begge to dermed gjorde hverandre en bjørnetjeneste Det er vel uansett tvilsomt om det hadde hatt noe for utfallet å gjøre. Mulig Bendtner bare sparer Williamson for en 20 meter bortkastet løpetur Et frispark, kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Et frispark, kanskje? Da skal det vel helst være en intensjon der. Hvorfor skal Bendtner bevisst prøve å hindre en 90kilos midtstopper fra å nå PL's raskeste spiller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Ahh, du store min så mye god fotball som bor i dagens Arsenal-stall. Vi bytter ni mann fra City-kampen, har ennå Van Persie, Vermaelen, Ramsey, Wilshere på sidelinjen, men leverer allikevel. Hvilken bredde vi har! Keeperplassen fortjener eget avsnitt. Szceszny ligner en ung Peter Cech! Har vi på rekortid gått fra å ha et gedigent keeperproblem til å ha et luksusproblem? Jeg tror ikke det. Verden er ikke så sort-hvit som media og fotballfans gjerne skal ha det til. Ting var ikke så galt tidligere, ei heller så rosenrødt nå. Men at det har vært en bedring er hevet over tvil. Og det er godt å ta med seg når vi nå går inn i Black November. Måneden hvor vi alltid får solid bakkekontakt. Måneden hvor vi må ha matchvinnere i form. Akkurat nå har vi mange - både fremst og bakerst. Høyst gledelig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Må nok venne deg til den utover høsten og vinteren skjønner du, vi har så vidt startet Synes det er greit å minne en del av de såkalte "ekspertene" her inne om hva de har uttalt gjennom sommeren, tror vel du er en av dem ja Du er til en hver tid er 110% enig med en mann som har visst oss, igjennom 14 år, at han er fotballmessig genial. Selvfølgelig får du rett en gang i blant. Jeg mener å huske at du var rimelig sikker på at Arsenal skulle ta ligagullet i fjor? Er det noen som plukker deg på nesen av den grunn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Ahh, du store min så mye god fotball som bor i dagens Arsenal-stall. Vi bytter ni mann fra City-kampen, har ennå Van Persie, Vermaelen, Ramsey, Wilshere på sidelinjen, men leverer allikevel. Hvilken bredde vi har! Keeperplassen fortjener eget avsnitt. Szceszny ligner en ung Peter Cech! Har vi på rekortid gått fra å ha et gedigent keeperproblem til å ha et luksusproblem? Jeg tror ikke det. Verden er ikke så sort-hvit som media og fotballfans gjerne skal ha det til. Ting var ikke så galt tidligere, ei heller så rosenrødt nå. Men at det har vært en bedring er hevet over tvil. Og det er godt å ta med seg når vi nå går inn i Black November. Måneden hvor vi alltid får solid bakkekontakt. Måneden hvor vi må ha matchvinnere i form. Akkurat nå har vi mange - både fremst og bakerst. Høyst gledelig! syns woj ligner mer på en forholdsvis ung schmeichel. og det er veldig mye bedre enn hva cech noen gang har vist... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Når er trekningen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Nja, ser dere jubler over dere nå, men husk, Wenger har IKKE peiling på keepere, vår manager er en hjelpeløs klovn når det kommer til keepere, vi har en aaaalt for mager tropp, vi satser aldri på cupene og sist men ikke minst, vi er utrolig naive rent taktisk Ser du skriver spøk til side i setningen etterpå, men tenkte å komme med noen tanker da det virker som du er veldig ivrig etter å "ta folk" nå om dagen! Keepersituasjonen. Kanskje ser nå keepersituasjonen lysere ut, sett i lys av prestasjonene til Fabianski og Chesny. Men jeg synes Wenger likevel fortjener litt kritikk i valg av keepere fra etter Lehmann dro, og det er vell fortsatt en liten stund til vi fullt og helt kan føle oss trygge på at vi har en "consistent" keeper som holder mål . En solid sisteskanse er muligens det vi har vært unna et par trofeer. Og goonere er jo ikke HELT uten belegg når det gjelder å uttale seg (kritisk) om dette? Det taktiske. Jeg er også en av dem som synes Wenger enkelte ganger burde kjøre litt "safere" stil. Dette gjelder særlig bortekamper mot topplagene. Og det mener jeg fortsatt. Bare det å holde Clichy langt hardere i "tøylene" tror jeg ville hjulpet bra. Det blir i mine øyne litt for mye gambling i valgene til vår venstreback. Men alt dette glemmes for ikveld fra min side. Vi vant 4-0 og det skal nytes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Når er trekningen? Ganske sikker på at det er førstkommende lørdag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted October 28, 2010 Report Share Posted October 28, 2010 Noen som tør vedde i mot at Manchester United enten trekker Ipswich, eller at de trekker hjemmekamp om det er et av de andre lagene (vertfall om det er oss)? Hvis vi får bortekamp igjen, begynner jeg virkelig å lure. Uten å ha statsene foran meg, mener jeg bestemt at vi har hatt langt flere bortekamper enn hjemmekamper i ligacupen de senere år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted October 28, 2010 Report Share Posted October 28, 2010 Noen som tør vedde i mot at Manchester United enten trekker Ipswich, eller at de trekker hjemmekamp om det er et av de andre lagene (vertfall om det er oss)? Hvis vi får bortekamp igjen, begynner jeg virkelig å lure. Uten å ha statsene foran meg, mener jeg bestemt at vi har hatt langt flere bortekamper enn hjemmekamper i ligacupen de senere år. Jeg sitter ikke på noen fasit, men jeg føler du er inne på noe. Har sett det i år og tidligere år. Ser for meg en neste runde der vi nok en gang får en tyngre vei enn Man U. Men det finnes håp når vårt kjære Arsenal allerede har slått både Spudz og Newcastle på bortebane på en overbevisende måte. Solid kamp av gutta. Herlig med et keepertalent som virkelig kan bli noe stort. Gleder meg også enormt over at Walcott og Bendtner kommer rett fra skade og putter viktige mål for laget. Og for noen mål de lagde! Klassemål alle tre!! Nesten som forventet måtte Gibbs ut med nok en skade. Liker absolutt ikke denne trenden. Håper han kommer raskt tilbake. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted October 28, 2010 Report Share Posted October 28, 2010 Jeg sitter ikke på noen fasit, men jeg føler du er inne på noe. Har sett det i år og tidligere år. Ser for meg en neste runde der vi nok en gang får en tyngre vei enn Man U. Men det finnes håp når vårt kjære Arsenal allerede har slått både Spudz og Newcastle på bortebane på en overbevisende måte. Solid kamp av gutta. Herlig med et keepertalent som virkelig kan bli noe stort. Gleder meg også enormt over at Walcott og Bendtner kommer rett fra skade og putter viktige mål for laget. Og for noen mål de lagde! Klassemål alle tre!! Nesten som forventet måtte Gibbs ut med nok en skade. Liker absolutt ikke denne trenden. Håper han kommer raskt tilbake. De 2 siste årene så er faktisk hjemme- og bortekamper i Carling Cup nokså likt fordelt. Går man derimot tilbake 2-3 år til så er det en sterk overvekt av bortekamper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Good old Arsenal Posted October 28, 2010 Report Share Posted October 28, 2010 For oss Arsenal-supportarar er det ikkje lengre nok med valium og nitro. Me treng også noko som hjelper mot paranoia. Elles er eg redd konspirasjonsteoriane heilt tek overhand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runcie McAdams Posted October 28, 2010 Report Share Posted October 28, 2010 Eg ser at dei fleste er positive til "Sexny" sin opptreden i mål i går. Noen drar det noen hakk lenger enn det også. Jeg kaster inn en brannfakkel her: Hadde det vært Almunia som sto en identisk kamp i går, hadde han blitt slaktet for den hodeløse bærturen i 1.omgang (da Koz måtte rydde opp og målet var tomt). "Det hjelper ikke å stå godt praktisk talt hele kampen når du gjør EN tabbe som koster oss et mål" (dog ble det ikke mål i går, men det er ikke relevant) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted October 28, 2010 Report Share Posted October 28, 2010 De 2 siste årene så er faktisk hjemme- og bortekamper i Carling Cup nokså likt fordelt. Går man derimot tilbake 2-3 år til så er det en sterk overvekt av bortekamper. Da blir spørsmålet hvordan dette er fordelt for Man U... Må jo ha overvekt av hjemmekamper mot lette motstandere. Men skal man gå til topps, så må man også være i stand til å vinne alle sine kamper. Og så langt ser det jo bra ut for vår del i CCup. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.