Jump to content

2010.10.27 Newcastle B


ernsti14

Recommended Posts

Ser du skriver spøk til side i setningen etterpå, men tenkte å komme med noen tanker da det virker som du er veldig ivrig etter å "ta folk" nå om dagen!

 

Keepersituasjonen. Kanskje ser nå keepersituasjonen lysere ut, sett i lys av prestasjonene til Fabianski og Chesny. Men jeg synes Wenger likevel fortjener litt kritikk i valg av keepere fra etter Lehmann dro, og det er vell fortsatt en liten stund til vi fullt og helt kan føle oss trygge på at vi har en "consistent" keeper som holder mål . En solid sisteskanse er muligens det vi har vært unna et par trofeer. Og goonere er jo ikke HELT uten belegg når det gjelder å uttale seg (kritisk) om dette?

 

Det taktiske. Jeg er også en av dem som synes Wenger enkelte ganger burde kjøre litt "safere" stil. Dette gjelder særlig bortekamper mot topplagene. Og det mener jeg fortsatt. Bare det å holde Clichy langt hardere i "tøylene" tror jeg ville hjulpet bra. Det blir i mine øyne litt for mye gambling i valgene til vår venstreback.

 

Men alt dette glemmes for ikveld fra min side. Vi vant 4-0 og det skal nytes! :)

 

 

Synes det er en fryd å lese dine krampetrekninger nå, sammenlignet med kritikken tidligere i sommer :P

Wenger fortjener LITT kritikk i valg av keepere og Wenger burde kjøre LITT safere stil enkelte ganger, dette går i riktig retning, et par uker til nå så er vi helt i ryggen på chelsky, da blir kritikken fra deg etterhvert ganske blass, detta blir gøy B)

Livet er herlig dere!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Du er til en hver tid er 110% enig med en mann som har visst oss, igjennom 14 år, at han er fotballmessig genial. Selvfølgelig får du rett en gang i blant. Jeg mener å huske at du var rimelig sikker på at Arsenal skulle ta ligagullet i fjor? Er det noen som plukker deg på nesen av den grunn?

 

 

Helt korrekt, jeg var 110% sikker på at vi ble seriemester i fjor også, beklager at jeg ikke forutså skadesituasjonen de siste månedene av sesongen da, hadde ikke denne situasjonen oppstått ville vi GARANTERT blitt seriemester også i fjor, denne sesongen derimot kan ikke engang tilsvarende skadesituasjon ødelegge for oss, vi har adskillig større bredde i stallen og ikke minst bedre kvalitet både forsvarsmessig og angrepsmessig enn vi hadde i fjor, vi har allerede bevist at vi kan ha 5-7 skader uten at det påvirker vår kvalitet spillemessig i nevneverdig grad.

Denne sesongen kommer vi til å løfte pokaler skjønner du, hyggelig at du innser at AW er fotballmessig genial, husk det neste gang vi taper en kamp da :) Ellers har du helt rett, jeg har innsett at AW leder voldsomt på meg og deg når det gjelder det å bygge og sette sammen lag, skulle ønske vi ikke glemte dette også de kampene vi taper...

Jeg sier ikke derved at Wenger er feilfri (viktig å få med seg) men jeg føler meg langt fra kompetent til å komme med råd til ham eller langt mindre komme med kritikk etter at vi har tapt en kamp, dette til tross for at jeg har drevet med fotball i over 35 år.

Uansett synes jeg det er kostelig morsomt å referere til den hodeløse kritikken som AW har blitt utsatt for bl.a her inne på gunners.no når vår manager latterliggjør den samme kritikken i kamp etter kamp nå, og enda artigere blir det etterhvert som denne sesongen skrider frem og vi passerer chelsky, shitty og utd med god margin!!!!!!

Livet er herlig dere :P

Link to comment
Share on other sites

Helt korrekt, jeg var 110% sikker på at vi ble seriemester i fjor også, beklager at jeg ikke forutså skadesituasjonen de siste månedene av sesongen da, hadde ikke denne situasjonen oppstått ville vi GARANTERT blitt seriemester også i fjor, denne sesongen derimot kan ikke engang tilsvarende skadesituasjon ødelegge for oss, vi har adskillig større bredde i stallen og ikke minst bedre kvalitet både forsvarsmessig og angrepsmessig enn vi hadde i fjor, vi har allerede bevist at vi kan ha 5-7 skader uten at det påvirker vår kvalitet spillemessig i nevneverdig grad.

Denne sesongen kommer vi til å løfte pokaler skjønner du, hyggelig at du innser at AW er fotballmessig genial, husk det neste gang vi taper en kamp da B) Ellers har du helt rett, jeg har innsett at AW leder voldsomt på meg og deg når det gjelder det å bygge og sette sammen lag, skulle ønske vi ikke glemte dette også de kampene vi taper...

Jeg sier ikke derved at Wenger er feilfri (viktig å få med seg) men jeg føler meg langt fra kompetent til å komme med råd til ham eller langt mindre komme med kritikk etter at vi har tapt en kamp, dette til tross for at jeg har drevet med fotball i over 35 år.

Uansett synes jeg det er kostelig morsomt å referere til den hodeløse kritikken som AW har blitt utsatt for bl.a her inne på gunners.no når vår manager latterliggjør den samme kritikken i kamp etter kamp nå, og enda artigere blir det etterhvert som denne sesongen skrider frem og vi passerer chelsky, shitty og utd med god margin!!!!!!

Livet er herlig dere ;)

:) Kunne nesten ikke vært mer enig med deg i dette.Sitter med en sykt god følelse om at vi blir å vinne både 1 og 2 pokaler i år :P Grattis alle Gooners

Link to comment
Share on other sites

Synes det er en fryd å lese dine krampetrekninger nå, sammenlignet med kritikken tidligere i sommer :P

Wenger fortjener LITT kritikk i valg av keepere og Wenger burde kjøre LITT safere stil enkelte ganger, dette går i riktig retning, et par uker til nå så er vi helt i ryggen på chelsky, da blir kritikken fra deg etterhvert ganske blass, detta blir gøy B)

Livet er herlig dere!!!!!

 

Krampetrekninger..? :)

 

Uansett om vi vinner alt som går ann å vinne inneværende sesong, som du jo har klokketro på, står jeg fortsatt inne for det jeg har sagt om Wengers keeperdisposisjoner de siste sesongene. HVIS vi fra nå får en keeper som holder Arsenal-standard endrer jo ikke dette det faktum at Wenger i et par sesonger nå har plukket ut en "number one" som i større grad har vært en matchtaper fremfor matchvinner. Og det har han, med rette, fått kritikk for. Men selvfølgelig, Wenger kan jo ikke få kritikk for å bruke matchtaperen Almunia i flere sesonger når det ender med at vi vinner PL i 2011 med Fabianski i mål, eller hur? Vi burde egentlig grave oss ned, gå i dvale, gjemme og skamme oss, og alt det der, for å ha ytret noe negativt om professoren sine valg?

 

Ja, han burde kjøre LITT safere taktikk i enkelte kamper. Ikke noe drastisk. Hold igjen flere spillere slik at balansen blir bedre. Mer kynisme i forsvarsspillet hva gjelder dueller, klareringer, etc.

Link to comment
Share on other sites

Krampetrekninger..? :)

 

Uansett om vi vinner alt som går ann å vinne inneværende sesong, som du jo har klokketro på, står jeg fortsatt inne for det jeg har sagt om Wengers keeperdisposisjoner de siste sesongene. HVIS vi fra nå får en keeper som holder Arsenal-standard endrer jo ikke dette det faktum at Wenger i et par sesonger nå har plukket ut en "number one" som i større grad har vært en matchtaper fremfor matchvinner. Og det har han, med rette, fått kritikk for. Men selvfølgelig, Wenger kan jo ikke få kritikk for å bruke matchtaperen Almunia i flere sesonger når det ender med at vi vinner PL i 2011 med Fabianski i mål, eller hur? Vi burde egentlig grave oss ned, gå i dvale, gjemme og skamme oss, og alt det der, for å ha ytret noe negativt om professoren sine valg?

 

Ja, han burde kjøre LITT safere taktikk i enkelte kamper. Ikke noe drastisk. Hold igjen flere spillere slik at balansen blir bedre. Mer kynisme i forsvarsspillet hva gjelder dueller, klareringer, etc.

 

 

He he, merker du ikke selv hvor utrolig spak kritikken din har blitt??

Du vet jo som meg og alle andre at både Fabianski og Almunia var dømt nord og ned i hele sommer, og Gudene skal vite at det krever en sterk rygg å forbli uberørt av denne kritikken, heldigvis har vi en manager som har et noe mere utviklet øye for gode keepere enn deg og meg B)

Alle våre tre keepere har stått frem og vært meget gode denne sesongen, dette tror jeg bl.a skyldes at vi har fått inn stabile forsvarsspillere, men også at keeperne slett ikke var så dårlige som alle trodde :P

Link to comment
Share on other sites

For en kamp ! Herlig å se slikt spill, og slik dominans fra hver enkeltspiller !

Bøyer meg i støvet får vår unge polakk som stod MESTERLIG i mål igår, for et potensial !

 

Newcastle gjør det snart til vane å score selvmål, men ellers kunne det like godt vært dem som tok ledelsen, men etter en viktig blokkering fra Koscielny. Woj gjorde en juniortabbe før det, men han var nok litt for ivrig. Det godtas fra min side etter alle redningene han hadde igår.

 

http://arsenalist.com/2010/10/27/arsenal-v...ts-carling-cup/

 

Highlights med alt! Merk dere tida 09:50 :)

Link to comment
Share on other sites

Helt korrekt, jeg var 110% sikker på at vi ble seriemester i fjor også, beklager at jeg ikke forutså skadesituasjonen de siste månedene av sesongen da, hadde ikke denne situasjonen oppstått ville vi GARANTERT blitt seriemester også i fjor, denne sesongen derimot kan ikke engang tilsvarende skadesituasjon ødelegge for oss, vi har adskillig større bredde i stallen og ikke minst bedre kvalitet både forsvarsmessig og angrepsmessig enn vi hadde i fjor, vi har allerede bevist at vi kan ha 5-7 skader uten at det påvirker vår kvalitet spillemessig i nevneverdig grad.

Denne sesongen kommer vi til å løfte pokaler skjønner du, hyggelig at du innser at AW er fotballmessig genial, husk det neste gang vi taper en kamp da :) Ellers har du helt rett, jeg har innsett at AW leder voldsomt på meg og deg når det gjelder det å bygge og sette sammen lag, skulle ønske vi ikke glemte dette også de kampene vi taper...

Jeg sier ikke derved at Wenger er feilfri (viktig å få med seg) men jeg føler meg langt fra kompetent til å komme med råd til ham eller langt mindre komme med kritikk etter at vi har tapt en kamp, dette til tross for at jeg har drevet med fotball i over 35 år.

Uansett synes jeg det er kostelig morsomt å referere til den hodeløse kritikken som AW har blitt utsatt for bl.a her inne på gunners.no når vår manager latterliggjør den samme kritikken i kamp etter kamp nå, og enda artigere blir det etterhvert som denne sesongen skrider frem og vi passerer chelsky, shitty og utd med god margin!!!!!!

Livet er herlig dere :P

 

Vi har tatt poenget ditt for lenge siden arshavin. Håper de kritiske ikke faller ned på ditt nivå og begynner å fortelle deg hvor feil du har når Arsenal igjen taper en kamp.

 

Synes vi heller skal bruke kreftene på å glede oss over at Arsenal gjør det godt, ikke bruke tid og krefter på å håne og hovere overfor folk som har vært så uheldige at de har vurdert noe feil.

Link to comment
Share on other sites

Helt korrekt, jeg var 110% sikker på at vi ble seriemester i fjor også, beklager at jeg ikke forutså skadesituasjonen de siste månedene av sesongen da, hadde ikke denne situasjonen oppstått ville vi GARANTERT blitt seriemester også i fjor.

Snakk om å påpeke andres krampetrekninger. Du møter deg selv i døra når du ettertid påstår at andre trenger selvransakelse, mens du selv tar feil på bakgrunn av mangel på evnen til å se inn i framtiden.

Link to comment
Share on other sites

Vi har tatt poenget ditt for lenge siden arshavin. Håper de kritiske ikke faller ned på ditt nivå og begynner å fortelle deg hvor feil du har når Arsenal igjen taper en kamp.

 

Synes vi heller skal bruke kreftene på å glede oss over at Arsenal gjør det godt, ikke bruke tid og krefter på å håne og hovere overfor folk som har vært så uheldige at de har vurdert noe feil.

 

 

Herlig å se at du føler deg truffet, vi kan vel alle lære noe av dette :P

Jeg foreslår LITT mindre krigersk innstilling overfor Wenger/Arsenal når det butter litt imot i fremtiden, livet er herlig dere :P

Håper alle gleder seg over Arsenal i disse dager :P

Link to comment
Share on other sites

Herlig å se at du føler deg truffet, vi kan vel alle lære noe av dette :P

Jeg foreslår LITT mindre krigersk innstilling overfor Wenger/Arsenal når det butter litt imot i fremtiden, livet er herlig dere :P

Håper alle gleder seg over Arsenal i disse dager :P

 

Tørr jeg spørre hvor gammel du er, arshavin?

Link to comment
Share on other sites

Han skrev jo at han har vært fotballsupporter i over 35 år nå, så du kan vel gjette :P

 

 

Nei, nei, nei, jeg skrev "drevet med fotball i over 35 år", da mente jeg spilt fotball og vært trener, jeg har vært Arsenal-supporter i over 40 år, dvs at jeg nærmer meg "big-fifty" med stormskritt :P

Hva med dere??

Link to comment
Share on other sites

Nei, nei, nei, jeg skrev "drevet med fotball i over 35 år", da mente jeg spilt fotball og vært trener, jeg har vært Arsenal-supporter i over 40 år, dvs at jeg nærmer meg "big-fifty" med stormskritt :P

Hva med dere??

 

 

Det forklarte utrolig mye... Min bestefar ble også litt "rotete" når han kom opp i de åra der

Link to comment
Share on other sites

He he, merker du ikke selv hvor utrolig spak kritikken din har blitt??

Du vet jo som meg og alle andre at både Fabianski og Almunia var dømt nord og ned i hele sommer, og Gudene skal vite at det krever en sterk rygg å forbli uberørt av denne kritikken, heldigvis har vi en manager som har et noe mere utviklet øye for gode keepere enn deg og meg :P

Alle våre tre keepere har stått frem og vært meget gode denne sesongen, dette tror jeg bl.a skyldes at vi har fått inn stabile forsvarsspillere, men også at keeperne slett ikke var så dårlige som alle trodde :P

Nå snakker jo bergkamp88 om Wengers keeper valg over lengre tid, og ikke hvilket valg han gjorde i sommer..

Link to comment
Share on other sites

Herlig å se at du føler deg truffet, vi kan vel alle lære noe av dette ;)

Jeg foreslår LITT mindre krigersk innstilling overfor Wenger/Arsenal når det butter litt imot i fremtiden, livet er herlig dere ;)

Håper alle gleder seg over Arsenal i disse dager :P

 

Føler meg ikke truffet i det hele tatt. Ser du er så hyggelig at du kommer med forslag til meg, og jeg har også et forslag til deg. Vis andre den respekten de viser deg. Kan ikke se at noen har hånet eller hovert overfor deg når Arsenal har tapt som f.eks. den ekstremt svake kampen mot WBA. Da forventes også samme oppførsel tilbake når Arsenal spiller glimrende mot Newcastle og Man City.

Link to comment
Share on other sites

Føler meg ikke truffet i det hele tatt. Ser du er så hyggelig at du kommer med forslag til meg, og jeg har også et forslag til deg. Vis andre den respekten de viser deg. Kan ikke se at noen har hånet eller hovert overfor deg når Arsenal har tapt som f.eks. den ekstremt svake kampen mot WBA. Da forventes også samme oppførsel tilbake når Arsenal spiller glimrende mot Newcastle og Man City.

 

 

Hmm, mener du at du ikke tar selvkritikk i det hele tatt?? Sjokkerende...

Hvis du ikke har registrert at du både har hånet og hovert overfor meg gjentatte ganger blir jeg en smule skeptisk på deg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...