Jump to content

2010.10.27 Newcastle B


ernsti14

Recommended Posts

Utrolig leit med Gibbs. Hadde det ikke vært for alle skadene hans, er jeg rimelig sikker på at han hadde vært førstevalget på backen. Deilig at vi scorte på et skikkelig drittmål. Håper på å få se JET i andre. Satser på at det ikke blir noen flere skader og at vi slipper ekstraomganger...

 

tror jet ville bidratt med mye i feltet på dødballer. vela er fryktelig svak. null duellkraft.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Uff da...Fabregas og Joey Barton kommer inn nesten samtidig. Nå må ikke Cesc bli skadet!!!

Barton er ikke så ille som ryktet skal ha det til ;)

 

For et tåpelig bytte - det er fullt mulig å bli skadet på 20 min.
Steve Morrow brakk jo armen i jubelrusen etter vi vant ligacupen første gang, så ja, alt er mulig :)
Link to comment
Share on other sites

Szcezny har vært glimrende. Uten tvil vår framtidige no.1

 

Barton var tilbake i godt gammelt slag. Gikk heldigvis bra. Ingen brukne ben i det minste, men Eastmond kommer til å ha vondt en stund

 

 

Vi har et "keeperproblem"..Kan ikke huske sist jeg har sett en så solid keeper der bak! Enkelt og greit verdensklasse!

Link to comment
Share on other sites

Strålende gjennomført kamp med et meget godt resultat. Mange gode prestasjoner fra bla. Walcott, Bendtner, forsvaret. Jeg må også si at jeg er meget imponert av Scnezsny i målet. Ekstremt god på strek. Det viser han på skuddet til Alan Smith og frisparket til Ryan Taylor. God redning på slutten og da Carroll kom igjenom.

 

 

VI KOMMER TIL Å VINNE NOE I ÅR!

Link to comment
Share on other sites

JOOOEY BARTON, YOU'RE A WANKER! YOU'RE A WANKER!

 

4-0 to the Arsenal! Og vi har faktisk scoret OVER 3 mål i gjennomsnitt denne sesongen. Med 43 mål på 14 kamper! Walcott med mer mål i år enn i fjor, ALLEREDE. Szczesny fantastisk - som forventet.

 

Og tviler også på at Bendtner-haterne gir lyd fra seg i nærmeste fremtid. 2 mål på litt over 90 minutter, en herlig spiller! Bendtner har nå scoret 38 mål i Arsenal.

 

OG vi viser igjen at vi PISSER på Man.Uniteds reservelag. Punktum.

Link to comment
Share on other sites

Strålende gjennomført kamp med et meget godt resultat. Mange gode prestasjoner fra bla. Walcott, Bendtner, forsvaret. Jeg må også si at jeg er meget imponert av Scnezsny i målet. Ekstremt god på strek. Det viser han på skuddet til Alan Smith og frisparket til Ryan Taylor. God redning på slutten og da Carroll kom igjenom.

VI KOMMER TIL Å VINNE NOE I ÅR!

Redningen fra Carroll var type Schmeichel/Håndballkeeper. Helt fantastisk. Armene ut, står på beina. Kan ikke gjøres bedre

Link to comment
Share on other sites

Vi har et "keeperproblem"..Kan ikke huske sist jeg har sett en så solid keeper der bak! Enkelt og greit verdensklasse!

 

ingen tvil om at arsenals no 1 de neste 15 årene bør være polsk! kjempekamp!

 

denilson er derimot elendig gjennom 1. omgang, og nærmest fraværende i 2. eastmond imponerer ikke like mye som han gjorde i fjorsesongen. ikke farlig å se at theo har fått trent på avslutninger. håper at wenger henter pokalen i mikke mus-cupen...

Link to comment
Share on other sites

Mange gode redninger fra Szczesny i dag! Kanskje spesielt langskuddet fra Smith og den siste "stjerna" mot Carroll. Allikevel så må jeg si jeg likte den lille detaljen der han knyter neven som en liten feiring etter å ha plukka opp ballen da det var masse klabb og babb i feltet.

 

Fremtidig stjerne? JA

Gi han spilletid i PL? Ikke så lenge Fabianski presterer som han gjør nå.

Link to comment
Share on other sites

Szcezny gjorde en EKSTREMT god kamp. Jeg forstår ingen ting om Almunia skal tilbake i målet med det første.

 

Vela skuffet meg utrolig i dag.

 

Djourou er virkelig ikke god nok for Arsenal, basta bom!

 

Mozart var heller ikke seg selv.

 

Men bortsett fra dette, så syns jeg de aller fleste spilte over pari.

Link to comment
Share on other sites

En herlig gjennomført kamp! Vi dro til St.James Park, en bane der vi sjelden trives, med et langt i fra toppet lag.

Allikevel vinner vi 4-0, selv om Newcastle var mer med på notene enn resultatet skulle tilsi. De ga oss akkurat så mye fysisk motstand som man kunne forvente.

 

Det var mye positivt å se i dagens Arsenal lag. Vi holdt nullen, takket være en meget god Kocielny og en ung polakk med vanskelig etternavn. Koscielny spillte bedre i dag en hva jeg noen gang har sett av ham tidligere. Det er første gang jeg ser Szcezny (?) spille og jeg lot meg imponere. En 8'er til de begge. Denne karakteren gir jeg også til Bendtner og Walcott. Rosicky var i grenseland til en 8'er men vipper ned til en sterk 7'er.

 

Til tross for mye bra spill og gode enkeltmannsprestasjoner var det også en del spillere som leverte under pari i dag. Denilson spilte godt mot City, men i dag var han direkte svak. Dette la Alan Smith fort merke til, og presset den unge brasilianeren intenst. Det samme kan sies om Eastmond, 5'er. Vela og Djorou var heller ikke på sitt beste i kveld. Her gir jeg henholdsvis 5 og 6.

Sagna og Eboue gjorde jobben, men Eboue får minus i boka for et par tåplige filminger. 7 og 7-.

 

Alt i alt en strålende kveld med fotball. Det er slike kvelder som dette som kan finne frem optimismen, i et ellers så pessimistisk Arsenal-hjerte.

Link to comment
Share on other sites

Nja, ser dere jubler over dere nå, men husk, Wenger har IKKE peiling på keepere, vår manager er en hjelpeløs klovn når det kommer til keepere, vi har en aaaalt for mager tropp, vi satser aldri på cupene og sist men ikke minst, vi er utrolig naive rent taktisk ;)

Spøk til side, jeg sitter her og tenker over om noen lag i historien har vunnet både ligacup, fa-cup og serie, vel, da er det iallefall på tide :)

Men ingen som helst tvil om at jeg regner Arsenal som den store favoritten i champions league denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...