Jump to content

Fantasy Premier League


Umlaut

Recommended Posts

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Da har jeg også gjort min finpuss foran neste runde. Anelka ble bytta ut med Adebayor (grøss og gru). Men siden Adebayor alltid presterer i sine første kamper kan det være greit å ha han en stund, så verdien stiger og jeg får hentet inn en klassespiss rett før Adebayor kommer tilbake til gamle synder igjen. Ganske fornøyd med laget nå, og regner med mange poeng denne helga. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Bytta ut Suarez (2 assist, og kommer til å få bonus) mot Bendtner, Boswinga for Turner og Johnson (Norwich, putta ett mål) for van der Vaar. Nå må sistnevnte ha en syk kamp for at jeg ikke skal tape grovt på trekkbyttene!!

Link to comment
Share on other sites

Måtte ty til et wildcard før denne runden, og byttet ut nesten hele laget, etter en titt på Arsenal Norway tabellen. Storfornøyd med laget nå;

 

Reina

Enrique - Jones - Taylor

Bale - Ramsey - Silva - Walters

Hoilett - Ba - Van Persie

 

Med Al-Habsi, Kompany (suspendert), Sessegnon og Samba på benken.

Link to comment
Share on other sites

Angrer sterkt på at jeg byttet ut Van Persie mot Rooney rett før sistnevnte slutta å putte jevnt mens førstnevnte eksploderte...

 

x2!

Hadde RvP de første kampene i sesongen, da han ikke scorte! Byttet han da ut mot Aguero (selv om det er kjedelig å ha en spiller "alle" har). Nå har rollene skiftet gitt!

Gjorde nå en liten overhaling på laget mitt og har Persie tilbake som kaptein igjen :)

Arsenalspillerene som representerer laget mitt er Wojciech, Gervinho (kjedelig at han blir beregnet som spiss tho`) og RvP :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...