Jump to content

Fantasy Premier League


Umlaut

Recommended Posts

Har nok en gang renewed ligaen vår, så de som var med i ligaen forrige sesong skal automatisk bli med i årets.

 

For de som ikke allerede er med:

Code to join this league: 527277-134799

Tenkte å være med igjen i år.. Om jeg ikke glemmer det før sesongstart er det glemt før fjerde serierunde :/

Keepere: Guzan, Krul

Cameron, Vlaar, Figueroa, Rosenior, Caulker

Shelvey, Sanchez, Özil, Yaya, Henderson

F.Campbell, Aguero, Giroud

 

Satser dermed hardt på midtbanen og angrepet og driter nesten helt i forsvar. Med spillere som tok bra med poeng i fjor til lav pris, men ikke gutter som ofte blir MOTM eller holder clean sheets.Satser på målfattig mellom Villa og Stoke og at Hull knuser QPR. Ellers håper jeg selvfølgelig at vi starter med en seier mot Palace der Giroud og Sanchez dominerer(Özil blir nok ikke med så får brukt Campbell i tilfelle ting ikke går så bra..)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Keepere : Mignolet - Mannone.

Forsvar : Cameron - Vlaar - Diakite - Hooiveld - Mbiwa

Midtbane : Øzil - Hazard - Y.Toure - Sanchez - Tiote

Angrep : F.Campbell - Aguero - Jelavic.

Link to comment
Share on other sites

Er for første gang med i fantasy premier league. Ble bitt av basillen under VM med vgmanager.

Er det noen som har noen genrelle tips som kan være lure å følge?

Er det slik at man bytter lag hver uke, eller har man et lag hele tiden som man til tider

gjør utskiftninger på?

Link to comment
Share on other sites

Er for første gang med i fantasy premier league. Ble bitt av basillen under VM med vgmanager.

Er det noen som har noen genrelle tips som kan være lure å følge?

Er det slik at man bytter lag hver uke, eller har man et lag hele tiden som man til tider

gjør utskiftninger på?

3 utskiftninger i uka mener jeg å huske. Har dårlig med tips, glemmer av det her etter tre serierunder hvert år, men mener at å hente spisser som er satt opp på midtbaneplass er lurt da det er større sannsynlighet for mål og at backer har større sannsynlighet for mål/assists enn stoppere.

Dersom det kommer noen her og sier jeg tar feil må du høre på de og ikke meg for jeg er ikke spesielt rutinert.

Link to comment
Share on other sites

intro-banner.jpg

 

 

Det er sjelden voldsom interesse for denne leken, gratis tippekonkurranse, men har sparket igang en Arsenal Norway her også for den som er interessert:

Kode: FC99F-AGA

Dukket opp:

 

 

This is not a valid league code. Please enter another code or check the code with the league administrator.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Speroni/Krul

Fonte/Jagielka/Tabanou/Cresswell/O'Shea

Özil, Alexis, Van Ginkel, Fabregas (Byttes vel med Ramsey utover sesongen), Ki

Benteke/Lukaku/Giroud

 

Føler jeg har fått mye for 100 mill i år, spesielt midten og spissene er utmerket mens forsvaret er fullt av folk jeg tror gir en del poeng (Mulig jeg bytter O'Shea med Garbutt eller noe slikt dersom unggutten lånes ut)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...