1Bergkamp0 Posted August 2, 2014 Report Share Posted August 2, 2014 Har nok en gang renewed ligaen vår, så de som var med i ligaen forrige sesong skal automatisk bli med i årets. For de som ikke allerede er med: Code to join this league: 527277-134799 Tenkte å være med igjen i år.. Om jeg ikke glemmer det før sesongstart er det glemt før fjerde serierunde :/ Keepere: Guzan, Krul Cameron, Vlaar, Figueroa, Rosenior, Caulker Shelvey, Sanchez, Özil, Yaya, Henderson F.Campbell, Aguero, Giroud Satser dermed hardt på midtbanen og angrepet og driter nesten helt i forsvar. Med spillere som tok bra med poeng i fjor til lav pris, men ikke gutter som ofte blir MOTM eller holder clean sheets.Satser på målfattig mellom Villa og Stoke og at Hull knuser QPR. Ellers håper jeg selvfølgelig at vi starter med en seier mot Palace der Giroud og Sanchez dominerer(Özil blir nok ikke med så får brukt Campbell i tilfelle ting ikke går så bra..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted August 2, 2014 Report Share Posted August 2, 2014 Har Fabianski i mål. Gleder meg BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted August 4, 2014 Report Share Posted August 4, 2014 Keepere : Mignolet - Mannone. Forsvar : Cameron - Vlaar - Diakite - Hooiveld - Mbiwa Midtbane : Øzil - Hazard - Y.Toure - Sanchez - Tiote Angrep : F.Campbell - Aguero - Jelavic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted August 5, 2014 Report Share Posted August 5, 2014 Er for første gang med i fantasy premier league. Ble bitt av basillen under VM med vgmanager. Er det noen som har noen genrelle tips som kan være lure å følge? Er det slik at man bytter lag hver uke, eller har man et lag hele tiden som man til tider gjør utskiftninger på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted August 5, 2014 Report Share Posted August 5, 2014 Er for første gang med i fantasy premier league. Ble bitt av basillen under VM med vgmanager. Er det noen som har noen genrelle tips som kan være lure å følge? Er det slik at man bytter lag hver uke, eller har man et lag hele tiden som man til tider gjør utskiftninger på? 3 utskiftninger i uka mener jeg å huske. Har dårlig med tips, glemmer av det her etter tre serierunder hvert år, men mener at å hente spisser som er satt opp på midtbaneplass er lurt da det er større sannsynlighet for mål og at backer har større sannsynlighet for mål/assists enn stoppere. Dersom det kommer noen her og sier jeg tar feil må du høre på de og ikke meg for jeg er ikke spesielt rutinert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted August 5, 2014 Report Share Posted August 5, 2014 Man får étt "gratis" bytte hver runde. Hvis man i runde 2 feks ikke bytter/selger en spiller, får man 2 "gratis" bytter i runde 3. Ellers bør man sette opp laget/bytte ut/inn spillere hver runde hvis man vil ha best mulig utbytte. Ellers står alle reglene på siden. http://fantasy.premierleague.com/rules/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted August 12, 2014 Report Share Posted August 12, 2014 Det er sjelden voldsom interesse for denne leken, gratis tippekonkurranse, men har sparket igang en Arsenal Norway her også for den som er interessert: Kode: FC99F-AGA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nima Posted August 18, 2014 Report Share Posted August 18, 2014 Så dumt at jeg valgte Bojan framfor Berahino... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nima Posted August 18, 2014 Report Share Posted August 18, 2014 Det er sjelden voldsom interesse for denne leken, gratis tippekonkurranse, men har sparket igang en Arsenal Norway her også for den som er interessert: Kode: FC99F-AGA Dukket opp: This is not a valid league code. Please enter another code or check the code with the league administrator. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted August 20, 2014 Report Share Posted August 20, 2014 Angrer brått veldig på at jeg valgte Gylfi på benken og Bony fra start mot United. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umlaut Posted July 19, 2015 Author Report Share Posted July 19, 2015 Renewed ligaen vår igjen. For de som ikke har vært med tidligere: http://fantasy.premierleague.com/ Code to join this league: 91232-111742 Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 20, 2015 Report Share Posted July 20, 2015 Speroni/Krul Fonte/Jagielka/Tabanou/Cresswell/O'Shea Özil, Alexis, Van Ginkel, Fabregas (Byttes vel med Ramsey utover sesongen), Ki Benteke/Lukaku/Giroud Føler jeg har fått mye for 100 mill i år, spesielt midten og spissene er utmerket mens forsvaret er fullt av folk jeg tror gir en del poeng (Mulig jeg bytter O'Shea med Garbutt eller noe slikt dersom unggutten lånes ut) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umlaut Posted July 12, 2017 Author Report Share Posted July 12, 2017 Har renewed ligaen for 2016/17-sesongen. Alle som tidligere har vært med kommer automatisk inn. Code to join this league: 80087-21940Fantasy Premier Leaguehttp://fantasy.premierleague.com/Liganavn: Arsenal NorwayKode: 80087-21940 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted July 13, 2018 Report Share Posted July 13, 2018 Hvordan er stemmningen for å kjøre igang en egen liga for Arsenal Norway forumet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted July 13, 2018 Report Share Posted July 13, 2018 Stemningen er god. Jeg starter alltid med god holdning og gir meg etter et partner runder, men jeg er med. BE - assistant manager Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted July 13, 2018 Report Share Posted July 13, 2018 Jeg er med og jeg akter å vinne hele sjaiten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted July 13, 2018 Report Share Posted July 13, 2018 1 hour ago, Tapapa said: Jeg er med og jeg akter å vinne hele sjaiten. Jeg vedder en øl på at du ikke vinner hele sjaiten. Vedder du i mot? BE - assistant manager Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted July 13, 2018 Report Share Posted July 13, 2018 2 hours ago, ben elfen said: Jeg vedder en øl på at du ikke vinner hele sjaiten. Vedder du i mot? BE - assistant manager Jeg vedder på at jeg slår deg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted July 13, 2018 Report Share Posted July 13, 2018 40 minutes ago, Tapapa said: Jeg vedder på at jeg slår deg. Det gjør nok de alle fleste, men det er ikke det jeg utfordret deg på. BE - assistant manager Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted July 14, 2018 Report Share Posted July 14, 2018 Er med jeg også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted July 15, 2018 Report Share Posted July 15, 2018 Eg e me! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted July 23, 2018 Report Share Posted July 23, 2018 Kult. Jeg synes vi skal gå for en liten premie til vinneren slik at folk holder ut litt lenger. Noen som har noe forslag til premie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted August 8, 2018 Report Share Posted August 8, 2018 Opprettet en engen liga for forumet, bare å joine: Code to join this league: 3126589-714778 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted August 9, 2018 Report Share Posted August 9, 2018 20 hours ago, Arsenalboy93 said: Opprettet en engen liga for forumet, bare å joine: Code to join this league: 3126589-714778 I'm in it to win it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted August 9, 2018 Report Share Posted August 9, 2018 Da har gamle Polljen også "joinet". Målet mitt er å ta godt vare på sisteplassen i gunners-ligaen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.