Jump to content

Fantasy Premier League


Umlaut

Recommended Posts

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Lå brukbart til en periode, men også jeg har bommet med kapteinsvalget de siste rundene. Har ellers tabbet meg ut med å velge innbyttere som ikke får spille ! Vurderer et wild card allerede! Vil helst spare den til juletider, men her må det repareres! ;) Man gidder jo ikke hvis man faller for langt bak!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hvordan og hva skjer med disse utsatte kampene? "Husker" internett hvordan laget mitt så ut da kampen skulle spilles, og gir poeng i ettertid? Eller er mine eventuelle poeng borte for all fremtid?

 

De er borte ja. Når de utsatte kampene spilles er de med i hovedrunden.

En fordel å ha spillere med slik at en kan få doble poeng da.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Nå er endelig Fantasy Premier League up and running igjen! Den osm lagde ligaen kan aktivere den for den nye sesongen, og alle som melder seg på årets fantasy og som var med på Arsenal Norway sist blir automatisk med i ligaen. Hvilken plassering i Arsenal Norway-ligaen fikk dere andre på forumet sist sesong? Jeg endte på topp 10, tror det ble 5. eller 6. plass.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da har også jeg meldt meg inn ;)

Har Fabregas og Van Persie fra Arsenal inn på laget.

Får se om Fabregas drar eller ikke.

Har Fab, Cesc og Gervinho selv så har jeg fylt på med røverkjøp rundt, ganske fornøyd med laget mitt, poster ikke resten her fordi da stjeler dere det :D

Link to comment
Share on other sites

Fant plass til 3 QPR-spillere. Ingen fra oss

 

Aiming for the top !

Tipper to av de QPR-spillerne er Kenny og Taarabt ;).

 

Selv har jeg 2 fra Swansea, 2 fra QPR, 1 fra Norwich og 2 fra Wigan. Det kan gå fryktelig galt, men også veldig bra. Har heldigvis noen sikre poengsankere som jeg føler meg trygg på.

Link to comment
Share on other sites

Da er Tapapa klar for fantasy league. Jeg har rasket sammen ett lag og må få si at jeg dessverre syns laget ser for jælig dårlig ut. Jeg regner i alle tilfelle å vinne Arsenal Norway gruppen.

 

Lykke til med jakten på annenplassen.

 

Mvh

Tapapa

Link to comment
Share on other sites

Da er Tapapa klar for fantasy league. Jeg har rasket sammen ett lag og må få si at jeg dessverre syns laget ser for jælig dårlig ut. Jeg regner i alle tilfelle å vinne Arsenal Norway gruppen.

 

Lykke til med jakten på annenplassen.

 

Mvh

Tapapa

Skal jeg melde meg ut så du har sjanse til å vinne gruppen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer heller ikke inn og det irriterer meg stort. Jeg har ikke RvP på laget, ganske enkelt fordi jeg ikke hadde råd. Jeg innså at jeg bare måtte bytte ut andre spillere for å få plass til ham, men får ikke gjort det.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...