Jump to content

Fantasy Premier League


Umlaut

Recommended Posts

Har ikke gjort det så altfor godt hittil... Ligger på 94.plass i AN ligaen

Da er jeg nøyaktig 90 plasser lenger opp enn deg. ;)

 

Når vi først er inne på tidligere spillere fra Arsenal, så har jeg med Ashley Cole på laget mitt og ser ikke noe galt i det siden dette bare er fantasi lag. Forrige runde så skaffet skaffet Cole og Rafael meg 26 poeng alene.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply
  • 1 month later...

Jeg holder meg godt unna eks-arsenalspillere! Det er vel også mye av grunnen til at jeg generelt gjør det dårlig på slike "spill", da jeg ikke bruker spillere jeg ikke liker. Har aldri eller sjeldent med noen av de andre storlagenes spillere... Det, pluss at jeg mister interessent rundt 4. runde, og orker ikke å bry meg så mye etter det :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg holder meg godt unna eks-arsenalspillere! Det er vel også mye av grunnen til at jeg generelt gjør det dårlig på slike "spill", da jeg ikke bruker spillere jeg ikke liker. Har aldri eller sjeldent med noen av de andre storlagenes spillere... Det, pluss at jeg mister interessent rundt 4. runde, og orker ikke å bry meg så mye etter det :P

 

Hehe. Jeg holder meg bare unna Judas. Men om man skal holde seg unna de andre lagenes storspillere, så blir det fort litt vrient å hevde seg :)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 4 weeks later...

Vært ålreit å fått igang en diskusjon her, regner med det er mange ivrige spillere.

 

Hva tenker folk om å ha Ramsey med på laget?

 

Til 5,5 synes jeg det muligens er verdt sjansen. Gutten virker å være i form!

 

Men. Det blir for dyrt å ha en 5,5 spiller på benken og for å være safe burde man muligens trøkke inn noen

midtbanespillere som man vet vil levere mål og assist mer hyppig enn Aaron.. (?)

 

Jeg er frista til å ta han med da jeg tror han vil få en verdistigning

Link to comment
Share on other sites

Har en liten diskusjon gående med noen medsupportere som er med i en kompisliga sammen med meg. Diskusjonen går på om det er rett å ha van Persie på laget eller ikke. Jeg mener det er moralsk forkastelig, og havner heller på sisteplass enn å ha med van Persie på laget mitt. De som har han med, mener at spillet handler om å sanke flest mulig poeng, og så lenge han plukker poeng, ser de ikke noe problem med å ha han med.

 

Hva mener folk her inne? Ser man mellom fingrene, bare fordi han sanker en del poeng, eller er man som meg, og nekter å ta han med på laget av moralske grunner?

Van Persie på Fantasy laget er totalt uaktuelt og kommer aldri til å skje for min del. For min del er akkurt han tabu sånn e det bare.

Link to comment
Share on other sites

Van Persie på Fantasy laget er totalt uaktuelt og kommer aldri til å skje for min del. For min del er akkurt han tabu sånn e det bare.

 

For å bruke et uttrykk av Tyholt Apenes fra Radioresepsjonen : "Æ ville heller ha rimma meg sjøl etter 3 dager med sprutdiarè ! "

Link to comment
Share on other sites

Faen meg dyr midtbane det der! Jeg bruker 4-3-3 jeg, 3 spisser:p Med tanke på det er spissene som tjener inn majoriteten av poengene.

 

Begovic (Mannone)

Shawcross - Shaw - Reid - Huth (Koscielny)

Tiote (Mikel - Schneiderlin) - Cazorla - Ramsey

Aguero - Persie - Sturridge.

Link to comment
Share on other sites

Mignolet

Coleman - Jagielka - Lescott - Shaw

Ramsey - Barkley

Sturridge - Silva - Aguero ©

Giroud

Benk: Boruc, J. Cole, Hazard, A. Cole

Satser på at Everton gjør jobben og vell så det mot Cardiff, at Liverpool holder gjør det samme mot Manchester United, City mot Hull og vi mot Spurs. Luke Shaw er med bare for at det skal se bra ut ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

49 Unbeaten har de siste rundene klatret til en sterk 2. plass og ligger nå bare to små poeng bak Bells FC! Jeg har en følelse at den ledelsen vil bli kortvarig og at mine utvalgte gjør jobben i runde 7.

 

Laget i forrige runde (pga. skade på Aguero):

Boruc

Coleman - Fonte - Shaw - Cole

Hazard - Barkley - Ramsey - Özil

Sturrigde - Giroud

Benk: Mignolet, Aguero, Lescott og Koren.

Link to comment
Share on other sites

Meget fornøyd med 85 poeng forrige runde. Spesielt siden jeg valgte å ikke bruke wildcard, men heller å ta 16 poengs straff. Klatra godt oppover i ligaen, og ingen lag foran meg fikk bedre uttelling. Bare å klare å holde motivasjonen oppe så klatres det fort forbi de som ikke endrer runde for runde.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

49 Unbeaten fortsetter klatringer, og topper nå alle ligaene jeg er med i - i tillegg til en sterk 397. plass blant i overkant av 3 millioner deltakere!

 

I dag var en god dag for midtbanen med Ramsey, Özil og Hazard som sanket nesten alt på egenhånd. Dessverre var Enrique og Lescott ute av laget, samtidig som Mignolet ikke holdt nullen. Sturrigde med scoring og Giroud med dobbel assist hjelper også godt på... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...