Ben Elfen Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 Jeg hadde Rooney som kaptein. I tillegg hadde jeg Nani og Wellbeck på laget Hva gjør du på dette forumet? Få deg over til scum forumet der du hører hjemme. (dette var kødd. Har unitedspillere selv, Onani og young) BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 Hva gjør du på dette forumet? Få deg over til scum forumet der du hører hjemme. (dette var kødd. Har unitedspillere selv, Onani og young) BE Helt serøist; Du har tatt over for Tusmo i "morsomste forumbruker" imers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 Helt serøist; Du har tatt over for Tusmo i "morsomste forumbruker" imers Veldig off-topic, men noen som vet hvor Tusmo har tatt veien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 Veldig off-topic, men noen som vet hvor Tusmo har tatt veien? Regner med at han til slutt faktisk ble litt tussete... HVertfall når man ser hva denna klubben driver med Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted August 29, 2011 Report Share Posted August 29, 2011 Veldig off-topic, men noen som vet hvor Tusmo har tatt veien? Vel, han var innom forumet i går. I tillegg skrev han dette for en måned siden i forbedringer-tråden: I likhet med ben elfen har jeg også en hektisk hverdag med barn, arbeid, facebook, kjæreste og fandens oldemor. Jeg har ikke lengre tid til å diskutere mitt kjære Arsenal i samme grad som tidlgere, så derfor har disse pluss og minusknappene vært kjærkomne for meg også. I stedet for å skrive hvorfor jeg er enig med enkelte og tygge drøv rundt dette, er det nå fort "fese" å klikke pluss. Når jeg er uenig med noen om et innleg og jeg ikke har tid til en lengre flisespikketur, er minusknappen direkte genial. Skulle ønske jeg hadde tid til å begi meg inn i en debatt om denne diskusjonen versus ytringsfrihet og demokrati & sånt, men slik er ståda. La plussene og minusene leve! Har vel ikke tid lenger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted September 9, 2011 Report Share Posted September 9, 2011 Arteta er med på laget Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian96 Posted September 9, 2011 Report Share Posted September 9, 2011 Samme her! Szczesny også inn før runden her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted September 9, 2011 Report Share Posted September 9, 2011 Samma her, litt uflaks med Vermaelen som måtte ut med skade da... Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted September 9, 2011 Report Share Posted September 9, 2011 Vorm Ryan Taylor - Kompany - Smalling Nani - Arteta - Silva © - Bale Agbonlahor - Suarez - Dzeko Benken: S. Taylor, Jarvis, Enrique Regner med vi kommer til å stange mot mål, og at Vorm gjør mange gode redning slik at det blir pluss poeng og bonus. Har ellers dårlige erfaringer med arsenalspillere som nesten alltid taper om jeg plukker dem ut på laget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Gibbs Wilshere Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 Litt deilig med Aguero som kaptein i går Ellers var det vel så som så med poengfangsten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 Jeg fikk 19 poeng... Hvorav 7 var av Al-Habsi som sikkert har stått for en tredel av min totale poengsum til nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 Fikk 52 poeng, og venter fortsatt på poeng fra Andy Johnson som møter Blackburn senere i dag, bør være mulig for han å putte i dag. Kanon med Aguero som kaptein, sanket meg 28 poeng bare på han. Fikk også godt med poeng for Baines. Rundens tabber var helt klart å ta med Cleverly, Roger Johnson, Enrique og Jarvis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner For Life Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 Litt deilig med Aguero som kaptein i går Ellers var det vel så som så med poengfangsten... Fint med Rooney som kaptein.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 Fint med Rooney som kaptein.. Jeg har han på laget mitt, og jeg hadde kjempekvaler før jeg solgte RvP og kjøpte Shrek. Hodet mitt har fortalt meg at jeg bør gjøre han til kaptein, men jeg klarer det bare ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Gibbs Wilshere Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 48 poeng så langt denne runden. Hvis Newcastle kan gjøre en god kamp og holde nullen mot QPR kan dett bli en meget hyggelig runde for meg, ettersom jeg har Krul, R. Taylor og Jonas på laget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 Jeg hadde Rooney som kaptein. I tillegg hadde jeg Nani, Silva og Begovic som ga ganske greit med poeng. Tabben min denne runden var å hente inn Dzeko til laget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 Jeg hadde Rooney som kaptein. I tillegg hadde jeg Nani, Silva og Begovic som ga ganske greit med poeng. Tabben min denne runden var å hente inn Dzeko til laget. Hadde jeg gjort som deg og satt Shrek som kaptein så hadde jeg ligget foran deg på tabellen. Nå ligger du noen små poeng foran meg, men laget mitt blir bedre og bedre for hver uke. Snart tar jeg deg herr Kim! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 11, 2011 Report Share Posted September 11, 2011 Det her går elendig, Al-Habsi er vel den jeg får flest poeng av. VP sikrer jo masse poeng mot Blackburn dog, han scorer jo alltid mot dem. Gervinho fortsetter den positive starten i Arsenaldrakta i tillegg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 Stusselig runde for min del, men hat-trick av Rooney © redder dagen. Under pari. Ukens bombe: 0 poeng på Dzeko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umlaut Posted September 12, 2011 Author Report Share Posted September 12, 2011 53 poeng. Kunne vært så mye bedre om Alex, Mikel og Dzeko hadde fått et par minutter hver på banen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 Hadde jeg gjort som deg og satt Shrek som kaptein så hadde jeg ligget foran deg på tabellen. Nå ligger du noen små poeng foran meg, men laget mitt blir bedre og bedre for hver uke. Snart tar jeg deg herr Kim! Vi får se vi får se Jeg er iallefall strålende fornøyd med 85 poeng denne runden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 Vi får se vi får se Jeg er iallefall strålende fornøyd med 85 poeng denne runden What??? Du hadde bare 72 eller noe deromkring når jeg sjekket. Hmmm, irriterende! Kanskje jeg får gjøre Shrek til kaptein? Det føles så feil så feil... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 What??? Du hadde bare 72 eller noe deromkring når jeg sjekket. Hmmm, irriterende! Kanskje jeg får gjøre Shrek til kaptein? Det føles så feil så feil... Etter bonuspoeng er utdelt, har jeg 85. Og det er vel først etter i dag jeg får vite om jeg får noe poeng for 1 av innbytterne mine, etter som Dzeko ikke spilte. Du står oppført med 75 poeng ser jeg, så det er bare 2 poeng som skiller oss totalt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 Etter bonuspoeng er utdelt, har jeg 85. Og det er vel først etter i dag jeg får vite om jeg får noe poeng for 1 av innbytterne mine, etter som Dzeko ikke spilte. Du står oppført med 75 poeng ser jeg, så det er bare 2 poeng som skiller oss totalt Jeg trodde jeg hadde 65 poeng jeg Fint du holder meg oppdatert på min score Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 Jeg trodde jeg hadde 65 poeng jeg Fint du holder meg oppdatert på min score Da har du nok fått noen bonuspoeng du også Ser forøvrig at totalpoengene er oppdatert nå, og at det nå er 7 poeng mellom oss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.