Jump to content

Fantasy Premier League


Umlaut

Recommended Posts

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Veldig off-topic, men noen som vet hvor Tusmo har tatt veien?

Vel, han var innom forumet i går. I tillegg skrev han dette for en måned siden i forbedringer-tråden:

 

I likhet med ben elfen har jeg også en hektisk hverdag med barn, arbeid, facebook, kjæreste og fandens oldemor. Jeg har ikke lengre tid til å diskutere mitt kjære Arsenal i samme grad som tidlgere, så derfor har disse pluss og minusknappene vært kjærkomne for meg også. I stedet for å skrive hvorfor jeg er enig med enkelte og tygge drøv rundt dette, er det nå fort "fese" å klikke pluss. Når jeg er uenig med noen om et innleg og jeg ikke har tid til en lengre flisespikketur, er minusknappen direkte genial. Skulle ønske jeg hadde tid til å begi meg inn i en debatt om denne diskusjonen versus ytringsfrihet og demokrati & sånt, men slik er ståda.

 

La plussene og minusene leve!

 

Har vel ikke tid lenger. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vorm

Ryan Taylor - Kompany - Smalling

Nani - Arteta - Silva © - Bale

Agbonlahor - Suarez - Dzeko

 

Benken: S. Taylor, Jarvis, Enrique

 

Regner med vi kommer til å stange mot mål, og at Vorm gjør mange gode redning slik at det blir pluss poeng og bonus.

Har ellers dårlige erfaringer med arsenalspillere som nesten alltid taper om jeg plukker dem ut på laget.

Link to comment
Share on other sites

Fikk 52 poeng, og venter fortsatt på poeng fra Andy Johnson som møter Blackburn senere i dag, bør være mulig for han å putte i dag. Kanon med Aguero som kaptein, sanket meg 28 poeng bare på han. Fikk også godt med poeng for Baines. Rundens tabber var helt klart å ta med Cleverly, Roger Johnson, Enrique og Jarvis.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde Rooney som kaptein. I tillegg hadde jeg Nani, Silva og Begovic som ga ganske greit med poeng. Tabben min denne runden var å hente inn Dzeko til laget.

 

Hadde jeg gjort som deg og satt Shrek som kaptein så hadde jeg ligget foran deg på tabellen. Nå ligger du noen små poeng foran meg, men laget mitt blir bedre og bedre for hver uke. Snart tar jeg deg herr Kim!

Link to comment
Share on other sites

Hadde jeg gjort som deg og satt Shrek som kaptein så hadde jeg ligget foran deg på tabellen. Nå ligger du noen små poeng foran meg, men laget mitt blir bedre og bedre for hver uke. Snart tar jeg deg herr Kim!

 

Vi får se vi får se :) Jeg er iallefall strålende fornøyd med 85 poeng denne runden

Link to comment
Share on other sites

What??? Du hadde bare 72 eller noe deromkring når jeg sjekket. Hmmm, irriterende! Kanskje jeg får gjøre Shrek til kaptein? Det føles så feil så feil...

 

Etter bonuspoeng er utdelt, har jeg 85. Og det er vel først etter i dag jeg får vite om jeg får noe poeng for 1 av innbytterne mine, etter som Dzeko ikke spilte. Du står oppført med 75 poeng ser jeg, så det er bare 2 poeng som skiller oss totalt

Link to comment
Share on other sites

Etter bonuspoeng er utdelt, har jeg 85. Og det er vel først etter i dag jeg får vite om jeg får noe poeng for 1 av innbytterne mine, etter som Dzeko ikke spilte. Du står oppført med 75 poeng ser jeg, så det er bare 2 poeng som skiller oss totalt

 

Jeg trodde jeg hadde 65 poeng jeg :blink: Fint du holder meg oppdatert på min score B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg trodde jeg hadde 65 poeng jeg :blink: Fint du holder meg oppdatert på min score B)

 

Da har du nok fått noen bonuspoeng du også :) Ser forøvrig at totalpoengene er oppdatert nå, og at det nå er 7 poeng mellom oss :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...