Umlaut Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 Vi går inn i Desember i dag, og den første av 24 adventsdager er i dag. Derfor synes jeg det er på tide med en egen Jule-tråd her inne på gunners.no. Gavietips, julekalendere, juledekorasjon, julemat, you name it. Alt som har med jula å gjøre. Jeg for min del har ingen spesifikke ønsker, og jeg tenkte å la ønskelisten være blank, og heller ta til takke med det jeg får. Man får jo tross alt ikke like mye gaver nå som man fikk i alderen 3-14 år, så da gjør man det litt mer spennende uten en ønskeliste. Vet ikke hva jeg har skikkelig behov for heller. Når jeg tenker meg om så er jeg meget skuffet over meg selv. Tenk at jeg ikke har skaffet meg julekalender. Hva ellers skal man drepe ventingen med? Kan unnskylde meg med at jeg har hele 6 kr på bok.... God jul! EDIT: Dialekten tok overhånd i topic-tittelen. Kan noen moderatorer endre den til Julen 2009? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 Gleder meg utrolig til jula nå! Blir så godt å få fri fra skole og bare slappe av en periode. Ønskelisten er også ganske kort her, det eneste konkrete ønske er foreløpig Assassins Creed 2 til Xbox 360. Satser på at jeg kommer på noe mer før jul Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 16.des er det ferie for meg. Men før det er det bare masse skole. 3 eksamener, er 3 for mye! Men kjekt med adventstid da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 Det er i dag 25 dager til boxing day, og starten på en fantastisk uke med fotball fra verdens beste liga:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 Det er i dag 25 dager til boxing day, og starten på en fantastisk uke med fotball fra verdens beste liga:D Boxing Day(den ordentlige juleaften) blir nok ikke like fantastisk i år, dessverre... Arsenal-Villa er selvfølgelig flyttet til 27.des... Heldigvis for fansen i England blir det mye lettere å reise fra sted til et annet denne dagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 Boxing Day(den ordentlige juleaften) blir nok ikke like fantastisk i år, dessverre... Arsenal-Villa er selvfølgelig flyttet til 27.des... Heldigvis for fansen i England blir det mye lettere å reise fra sted til et annet denne dagen. Det var som f***. Jaja, da får vi muligheten til å varme opp den 26. da, før det virkelig smeller den 27. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cescwalcott Posted December 7, 2009 Report Share Posted December 7, 2009 GRENDACUPPEN !!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donaraz Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Skal til London og svi av et par tusenlapper på juleshopping og skal selvfølgelig få med meg en Arsenal-kamp! Noen som vet hva en typisk julemiddag i England er? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 God jul! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 Vil ønske alle dere fellow gooners ei meget god jul! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 God jul til dere alle! Måtte romjulen brine mange 3 poengere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umlaut Posted December 23, 2009 Author Report Share Posted December 23, 2009 God Jul, alle sammen. Merker nå hvor mye gavene under juletreet minsker, og hvor mer takknemlig man er for gavene man får. Nå gleder jeg meg mer til julemiddagen enn pakkeåpningen. Håper gaven blir en tur over dammen. Fikk det i fjor, så tør ikke å håpe for mye. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted December 23, 2009 Report Share Posted December 23, 2009 Kan skrive under på den første setningen til Umlaut, rimelig enig der, ja. God jul, alle sammen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pekkiry Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 Riktig God Jul alle Goonere! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 God jul alle Goonere! Og god jul til alle andre som er inne å leser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
termax Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 Ønsker en god jul til negative grinebitere og naive optimister. Vi er alle Goonere! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 God jul! Måtte jula bringe oss 6 nye poeng! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 God jul og et godt nytt gooners år! O2, O2 Be, O2 Be A Gooner!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 God jul til dere alle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birger Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 God jul! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 Ønsker samtlige medforumister ei god jul. Måtte den bli rød og hvit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 Tok en runde buzz nå, og kom over en arsenalquiz laget av den godeste Ulfagrafr på dette forumet. Bra quiz Ulf! Fikk kun en feil, og det var et feiltrykk på chapmanspørsmålet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 God jul til alle her! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 God Jul til samtlige her inne på forumet Link to comment Share on other sites More sharing options...
robinvanpersieinmyheart11 Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 God jul til alle sammen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.