Jump to content

Julen 2009


Umlaut

Recommended Posts

Vi går inn i Desember i dag, og den første av 24 adventsdager er i dag. Derfor synes jeg det er på tide med en egen Jule-tråd her inne på gunners.no.

 

Gavietips, julekalendere, juledekorasjon, julemat, you name it. Alt som har med jula å gjøre. :)

 

Jeg for min del har ingen spesifikke ønsker, og jeg tenkte å la ønskelisten være blank, og heller ta til takke med det jeg får. Man får jo tross alt ikke like mye gaver nå som man fikk i alderen 3-14 år, så da gjør man det litt mer spennende uten en ønskeliste. Vet ikke hva jeg har skikkelig behov for heller.

 

Når jeg tenker meg om så er jeg meget skuffet over meg selv. Tenk at jeg ikke har skaffet meg julekalender. Hva ellers skal man drepe ventingen med? Kan unnskylde meg med at jeg har hele 6 kr på bok.... :)

 

God jul! :D

 

 

EDIT: Dialekten tok overhånd i topic-tittelen. Kan noen moderatorer endre den til Julen 2009?

Link to comment
Share on other sites

Det er i dag 25 dager til boxing day, og starten på en fantastisk uke med fotball fra verdens beste liga:D

Boxing Day(den ordentlige juleaften) blir nok ikke like fantastisk i år, dessverre... Arsenal-Villa er selvfølgelig flyttet til 27.des... Heldigvis for fansen i England blir det mye lettere å reise fra sted til et annet denne dagen.

Link to comment
Share on other sites

Boxing Day(den ordentlige juleaften) blir nok ikke like fantastisk i år, dessverre... Arsenal-Villa er selvfølgelig flyttet til 27.des... Heldigvis for fansen i England blir det mye lettere å reise fra sted til et annet denne dagen.

Det var som f***. Jaja, da får vi muligheten til å varme opp den 26. da, før det virkelig smeller den 27. :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

God Jul, alle sammen. Merker nå hvor mye gavene under juletreet minsker, og hvor mer takknemlig man er for gavene man får. Nå gleder jeg meg mer til julemiddagen enn pakkeåpningen.

 

Håper gaven blir en tur over dammen. Fikk det i fjor, så tør ikke å håpe for mye.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...