Jump to content

Man City B, 02.12.09


ted_uh

Recommended Posts

Når jeg ser hvor utrolig lite vingspill vi bruker, så føler jeg virkelig det er der vi mangler noe. Tenk hva en spiller som SWP kunne ha utrettet for oss. For en ekstra dimensjon vi kunne fått i spillet med en slik spiller. Hadde skapt så utrolig mye mer rom sentralt i bane også. Virker som det er veldig lett å få oss til og spille utrolig smalt til tider...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Nå håper jeg det var noe ironi i dette innlegget ditt. For Rosicky har virkelig ikke vært bra.

Silvstre holdt oss inne i første. Selv om jeg er enig at han er alt for dårlig for oss. Traore synes jeg har vært helt ok, sliter av og til med SWP, men hvem gjør ikke det. Fremover er han veldig mye bedre en både Gibbs og Clichy. Så at en vingplass ligger mer for han, det kan jeg tro. Enig med Song, han skulle bringe noe trygghet og rutine inn idag, men stopper. Det er han ikke.

 

Spiss er jeg enig i at vi trenger, keeper likeså. Men stopperplassen er tross alt Gallas og Vermaelen, og det må jo nesten være vårt beste par pr idag.

 

Skulle akkurat til å skrive det. Rosicky var bra i første omgang, men ikke i andre. Han har en del igjen til toppformen. Det blir som mot Chelsea alt for krampeaktig fremover. Er mye tråkling og Vela blir alt for lett alene der fremme. Virker som om spillerne ikke har en plan for hva de skal gjøre når de først får ballen.

 

Og der driter nesten Silvestre seg ut igjen, men Fabianski med en herlig redning.

Link to comment
Share on other sites

Når jeg ser hvor utrolig lite vingspill vi bruker, så føler jeg virkelig det er der vi mangler noe. Tenk hva en spiller som SWP kunne ha utrettet for oss. For en ekstra dimensjon vi kunne fått i spillet med en slik spiller. Hadde skapt så utrolig mye mer rom sentralt i bane også. Virker som det er veldig lett å få oss til og spille utrolig smalt til tider...

 

ja det tenkte jeg og!

 

hadde det ikke hvert for abrahamovic så hadde han vel spilt i arsenal og!

 

skjønner ikke at det går ann og være så tett at man ikke skjønner at når de så mye folk i midten så må man rundt på kantene

Link to comment
Share on other sites

Gutter mot menn for andre gang på fire dager... Dette er rett og slett ikke gøy. Kunne kanskje ikke forvente all verden av denne kampen, men i andre omgang har vi ikke hatt noe som helst å by på! Fryktelig, fryktelig dårlig... (Ok, et skudd der da...)

 

Også maks irriterende å utsette en av våre aller viktigste spillere (Song) for denne kampen! I tillegg er han suspendert mot Liverpool?? Argh...

Link to comment
Share on other sites

Hva har City som vi ikke har?

Svar: Unggutter som scorer...

Weiss bare sto der, det var Ballamy som gjorde hele forarbeidet. Nå skal sikkert city skryte over at de brukte unggutter. Vi bruker 7-8 ungutter i 90 min, mens de bruker en ungutt i 15 min....

Link to comment
Share on other sites

I min mening så er det ramsey og rosicky som bremser spillet veldig, ved flere anledninger har spissene/kantene gått på løp i bakrom, mens tomas og ramsey velger å ta et touch til... Men all respekt går til wenger som sender utpå et såpass ungt lag, og bravo til gutta våre som til tider var MINST like gode som Manc`erne..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...