Jump to content

Man City B, 02.12.09


ted_uh

Recommended Posts

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Høres veeeeeldig optimistisk ut. Han er ingen Drogba heller. Drogba kom inn mot Blackburn nå, og vips to minutter etterpå scoret han!

Var det ikke Kalou som puttet?

Nå var cupeventyret over for ungguttane. Kipt, men kjekt så lenge det vart.

Men savner sikkelig en spiller som SWP i Arsenal, vi har vel bare Walcott som har sånn fart og kan utfordre, men han er jo skadet 90% av tiden.

Link to comment
Share on other sites

Dette var vel forventa. Men særs dårlig at vi har tapt tre på rad nå.Når skjedde det sist??

 

forresten så tror jeg mark hughes må være den kjipeste manageren jeg vet om. vet ikke hvorfor. men har alltid mislikt han ekstremt sterkt. derfor dette er litt ekstra kjipt...

Link to comment
Share on other sites

Var det ikke Kalou som puttet?

Nå var cupeventyret over for ungguttane. Kipt, men kjekt så lenge det vart.

Men savner sikkelig en spiller som SWP i Arsenal, vi har vel bare Walcott som har sånn fart og kan utfordre, men han er jo skadet 90% av tiden.

Drogba scoret utligningsmålet

Link to comment
Share on other sites

Mange spennende spillere jeg gjerne ser mer av i fremtiden, men det er så håpløst når 2 av de mest rutinerte spillerne gjør feil som ødelegger absolutt alt. Rosicky mister ballen helt ut av det blå like før scoringen til Tevez og orker ikke å jogge tilbake engang! Og på den andre scoringen vet jeg virkelig ikke hva Silvestre driver på med. Jogger sidelengs bakover i stedet for å prøve å dekke skuddet.

 

Edit: og hva gjør Silvestre der????? Er det mulig?? Der er vi heldige som ikke får rødt

Link to comment
Share on other sites

Var det ikke Kalou som puttet?

Nå var cupeventyret over for ungguttane. Kipt, men kjekt så lenge det vart.

Men savner sikkelig en spiller som SWP i Arsenal, vi har vel bare Walcott som har sånn fart og kan utfordre, men han er jo skadet 90% av tiden.

 

Og han er ikke i nærheten av og ha teknikken til SWP. Tror aldri vi får se Walcott i nærheten av nivået til SWP, desverre...

Link to comment
Share on other sites

mange som har gjort en del bra. spesielt rosicky.

 

MEN!

traore er meget svak. song er en dårlig midtstopper. og sist men ikke minst; silvestre vil jeg aldri se på banen igjen for arsenal! møkkaspiller!

 

ser jo helt klart at det trengs forsterkninger på stopperplass, dm og midtspiss.

Link to comment
Share on other sites

Noen positive ting kan komme fra dette.

- Vi har sett hvem som ikke holder på dette nivået (én ting er mot Plessis på Lpool, en annen ting mot Barry osv)

- Vi har sett hvilken taktikk som ikke holder mål

- Kanskje City får selvtillit til å tukte Chelsea på lørdag? (I slutten av sesongen kan det dog vise seg å være best om Chelsea vinner den kampen)

Link to comment
Share on other sites

3 kamper 0 mål og hvis ikke vi skjerper oss er snart sesongen fuckt

Skal vi ikke glemmet at vi ikke har hatt ligacupen som hovedmål denne sesongen. Vi bruker denne for å matche ungutta. Da kan vi nesten ikke forvente at vi skal vinne borte mot et toppet city lag. Viss vi ikke gjør det bedre mot stoke til helga så kan vi begynne å klage, men ikke idag.

Link to comment
Share on other sites

Kan noen fortelle meg hva Song gjør galt der???

Link to comment
Share on other sites

Noen positive ting kan komme fra dette.

- Vi har sett hvem som ikke holder på dette nivået (én ting er mot Plessis på Lpool, en annen ting mot Barry osv)

- Vi har sett hvilken taktikk som ikke holder mål

- Kanskje City får selvtillit til å tukte Chelsea på lørdag? (I slutten av sesongen kan det dog vise seg å være best om Chelsea vinner den kampen)

 

hehe. værste er at du kansje har rett

Link to comment
Share on other sites

mange som har gjort en del bra. spesielt rosicky.

 

MEN!

traore er meget svak. song er en dårlig midtstopper. og sist men ikke minst; silvestre vil jeg aldri se på banen igjen for arsenal! møkkaspiller!

 

ser jo helt klart at det trengs forsterkninger på stopperplass, dm og midtspiss.

 

 

Nå håper jeg det var noe ironi i dette innlegget ditt. For Rosicky har virkelig ikke vært bra.

Silvstre holdt oss inne i første. Selv om jeg er enig at han er alt for dårlig for oss. Traore synes jeg har vært helt ok, sliter av og til med SWP, men hvem gjør ikke det. Fremover er han veldig mye bedre en både Gibbs og Clichy. Så at en vingplass ligger mer for han, det kan jeg tro. Enig med Song, han skulle bringe noe trygghet og rutine inn idag, men stopper. Det er han ikke.

 

Spiss er jeg enig i at vi trenger, keeper likeså. Men stopperplassen er tross alt Gallas og Vermaelen, og det må jo nesten være vårt beste par pr idag.

Link to comment
Share on other sites

Fabianski har ihvertfall hatt en veldig solid kamp, Vela har vært frisk, Watt har hatt et ganske godt innhopp, Rosicky har hatt mange fine pasninger (- et meget idiotisk balltap som første til mål), Silvestre hadde en meget god førsteomgang, dog mye slurv i andre omgangen grunnet at vi står såpass høyt som gir mye rom. Ellers har jeg ikke så mye ellers, bortsett fra at Wilshere har vært meget meget svak. Skal selvfølgelig unnskyldes med at han er kun 17 år, og at han har vært skadetplaget hittil i sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Ja spør du meg spør jeg deg. Han står dønn stille når ballen går forbi han. Ireland løper jo rett i han. Et sted må jo Song få lov til å stå vel?

Han hindrer Ireland der, må nesten være glad at han ikke fikk direkte rødt siden han var bakest.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...