Jump to content

Damian Martinez


Ben Elfen

Recommended Posts

Det er noen dager siden denne keeperen signerte for arsenal, håpet i det lengste at noen andre lagde en topic om dette, men det skjedde da altså ikke.

Hva skal man si om dette? vi får håpe han er bedre enn Mannone og Almunia. Det skal jo ikke så mye til. Han blir jo en direkte utfordrer til norske Sean McDermott, men tviler på om vi hører så mye fra noen av disse de nærmeste årene.

Link

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 11 years later...

Nå er han offisielt en Aston Villa spiller. Jeg ønsker han en fantastisk karriere og  håper han blir førstekeeper for Argentina også. En sympatisk fyr, som var eksepsjonell på vår vei mot vår fjortende FA cup tittel.

https://www.arsenal.com/news/emi-martinez-joins-aston-villa

Ps, hans fulle navn er Damián Emiliano Martínez Romero.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Da bør vel denne flyttes til nostalgi. Synd å se ham gå, men det er forståelig at han går når vi også har Leno. Emi er for god til å sitte på benken. Ønsker ham lykke til i Villa.

Done og enig. Lykke til videre! 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 4 months later...
5 minutes ago, Tapapa said:

 

Screenshot_20210707_234427_com.facebook.katana.jpg

Håper for hans skyld at han er den som hjelper Messi til sitt første Copa America. Resten av laget der kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Men misliker nok enkelte av Brasils spillere om dagen mer. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Martinez er shortlisted som en kandidat til verdens beste keeper. 

Av all idioti Arteta har bedrevet siden han ble manager, så er det å velge Leno foran Martinez det desiderte dummeste han har gjort. 

Gratulerer med nominasjonen, Martinez. Heldigvis har vi Ramsdale, ellers hadde jeg vært enda mer bitter nå. 

https://www.google.com/amp/s/www.fourfourtwo.com/amp/news/ballon-dor-2021-nominees-announced-for-the-yachine-trophy

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Martinez er shortlisted som en kandidat til verdens beste keeper. 

Av all idioti Arteta har bedrevet siden han ble manager, så er det å velge Leno foran Martinez det desiderte dummeste han har gjort. 

Gratulerer med nominasjonen, Martinez. Heldigvis har vi Ramsdale, ellers hadde jeg vært enda mer bitter nå. 

https://www.google.com/amp/s/www.fourfourtwo.com/amp/news/ballon-dor-2021-nominees-announced-for-the-yachine-trophy

Hver jævla gang. Det var ikke det som skjedde.

Martinez ville ha 100% garanti at han ville være førstevalg. Arteta sa at han mest sannsynligvis ville være det, men at hvis Leno presterte bedre så kunne han bli droppet, men at han pdd. var førstevalget.

Det gjorde at Martinez ikke ville forlenge og ville forlate klubben da han ikke ville slåss med Leno om plassen.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Stefanb said:

Hver jævla gang. Det var ikke det som skjedde.

Martinez ville ha 100% garanti at han ville være førstevalg. Arteta sa at han mest sannsynligvis ville være det, men at hvis Leno presterte bedre så kunne han bli droppet, men at han pdd. var førstevalget.

Det gjorde at Martinez ikke ville forlenge og ville forlate klubben da han ikke ville slåss med Leno om plassen.

+1

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Stefanb said:

Hver jævla gang. Det var ikke det som skjedde.

Martinez ville ha 100% garanti at han ville være førstevalg. Arteta sa at han mest sannsynligvis ville være det, men at hvis Leno presterte bedre så kunne han bli droppet, men at han pdd. var førstevalget.

Det gjorde at Martinez ikke ville forlenge og ville forlate klubben da han ikke ville slåss med Leno om plassen.

-1

Jeg er sikker på at @vieira04 er enig med meg! 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Martinez ble verdensmester og kåret til mesterskapets beste keeper. Det er sannelig fortjent.

Han ble solgt for småpenger og spiller nå for drittklubben Villa.

Vår førstekeeper er bak en middelmådighet som Pickford for England og han ble kjøpt for en stor sum. Jeg forstår at Southgate valg, for Ramsdale er ikke så voldsomt god. Personlig håper jeg Turner utkonkurrer Ramsdale rimelig snart. 

Hadde jeg byttet Ramsdale mot Martinez? Jepp, uten et sekunds tvil.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Tapapa said:

Martinez ble verdensmester og kåret til mesterskapets beste keeper. Det er sannelig fortjent.

Han ble solgt for småpenger og spiller nå for drittklubben Villa.

Vår førstekeeper er bak en middelmådighet som Pickford for England og han ble kjøpt for en stor sum. Jeg forstår at Southgate valg, for Ramsdale er ikke så voldsomt god. Personlig håper jeg Turner utkonkurrer Ramsdale rimelig snart. 

Hadde jeg byttet Ramsdale mot Martinez? Jepp, uten et sekunds tvil.

Støttes. Vi solgte feil keeper. 

Link to comment
Share on other sites

Martinez dro pga han tålte ikke konkurranse, alle inkludert ham selv vet at han hadde vunnet konkurransen mot Leno. Men det ville ikke han så han dro til en mindre klubb med null konkurranse, fair enough. Å enda klage på Arteta pga dette er for meg latterlig. Move the fuck on, vi har Ramsdale som passer perfekt inn i laget. Vi er bedre defensivt nå enn på 15 år.

 

Edited by Pirès#7
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Pirès#7 said:

Martinez dro pga han tålte ikke konkurranse, alle inkludert ham selv vet at han hadde vunnet konkurransen mot Leno. Men det ville ikke han så han dro til en mindre klubb med null konkurranse, fair enough. Å enda klage på Arteta pga dette er for meg latterlig. Move the fuck on, vi har Ramsdale som passer perfekt inn i laget. Vi er bedre defensivt nå enn på 15 år.

 

En dritsekk som siste skanse og som kan bli en match vinner type takker jeg ikke nei til. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Pirès#7 said:

Martinez dro pga han tålte ikke konkurranse, alle inkludert ham selv vet at han hadde vunnet konkurransen mot Leno. Men det ville ikke han så han dro til en mindre klubb med null konkurranse, fair enough. Å enda klage på Arteta pga dette er for meg latterlig. Move the fuck on, vi har Ramsdale som passer perfekt inn i laget. Vi er bedre defensivt nå enn på 15 år.

 

Amen.

Martinez er jævlig god i straffesparkkonkurranser, men han mangler konsentrasjonen til å være stabilt god.

Han startet bra for Villa, men minus noen øyeblikk så slipper han inn svake skudd og roter en del.

Ramsdale er 6 år yngre og er bedre. Martinez er bedre enn Leno, men når man har et sippetryne som ødelegger stemningen i laget så er det adjø.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Stefanb said:

Amen.

Martinez er jævlig god i straffesparkkonkurranser, men han mangler konsentrasjonen til å være stabilt god.

Han startet bra for Villa, men minus noen øyeblikk så slipper han inn svake skudd og roter en del.

Ramsdale er 6 år yngre og er bedre. Martinez er bedre enn Leno, men når man har et sippetryne som ødelegger stemningen i laget så er det adjø.

Indeed. 

Ja han er ett monster på straffer,  men ellers er han ikke bedre enn Ramsdale.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Pirès#7 said:

Indeed. 

Ja han er ett monster på straffer,  men ellers er han ikke bedre enn Ramsdale.

Tja, legg til at han langt bedre rekkevidde og er mye bedre i feltet. Han er flinkere til å holde ballen fast også.

 

Ramsdale er en kulere type. Det er en veldig fin egenskap for en person, men for en keeper så er det ikke så viktig.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...