Jump to content

Keeperhjørnet


Ben Elfen

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Kjenner jeg Ben Elfen rett så finner han noe feil ved Mannones opptreden i dag. Og med rette, det finnes alltid svakheter og ting som må rettes på. Vi må også huske på at grunnen til at Arsenal er der de er i dag, og at Wenger har blitt den manageren han er idag, er nettop det å se svakhetene som må rettes på til tross for tilsynelatende gode prestasjoner!

Link to comment
Share on other sites

I dag er det 9,9 opphøyet til 10. Mannone har tidligere virket utrygg, men i dag var han sjef. Så er det store spørsmålet, kan han vise stabilitet. I så tilfelle kommer han neppe til å se seg tilbake. Pr. nå er imidlertid dette en one-off. Han er fortsatt i angrepsposisjon. Han har lagt lista, nå gjenstår det å komme seg over høyden. So to speak.

Link to comment
Share on other sites

Hva tenker dere Wenger gjør om Mannone også står godt mot Olympiakos?

Har Almunia jobben som førstekeeper?

Eller må Mannone sette seg selv ut?.

Han har vel ikke diskvalifisert seg og dette kan jo være en utskytingsrampe for en stor karrierre.

 

Jeg føler meg ikke helt trygg på Mannone etter en glitrende kamp, men hvis han fortsetter med storspill i neste kamp også så syns jeg han skal få fortsette til han eventuelt spiller seg ut.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Mannone fortsetter i samme stil som i går så føler jeg meg ganske sikker på at Wenger dumper Almunia. Vi må ikke glemme hvordan Almunia sikret drakt nr 1 i sin tid. Tok sjansen når Lehman var skadet. Ingen har noen gang hatt klippekort i Wengers 11'er og jeg håper ikke Almunia kommer rett inn i laget hvis Mannone fortsetter trenden.

Link to comment
Share on other sites

Er ganske sikker på at denne kampen ikke gir noen fast plass til Mannone. Kampen i går var meget bra, men i kampen før mot WBA var det ikke like bra. Tror ikke Wenger tør å satse på Mannone etter så få kamper. Muligens hadde det sett litt annerledes ut dersom det var Fabianski som hadde spilt isteden for Mannone.

 

Når det er sagt, så er det ingen tvil om at Almunia har levert mindre bra.

 

Siste ord er ikke sagt når det gjelder Arsenals keepersituasjon. ;)

Link to comment
Share on other sites

Er ganske sikker på at denne kampen ikke gir noen fast plass til Mannone. Kampen i går var meget bra, men i kampen før mot WBA var det ikke like bra. Tror ikke Wenger tør å satse på Mannone etter så få kamper. Muligens hadde det sett litt annerledes ut dersom det var Fabianski som hadde spilt isteden for Mannone.

 

Når det er sagt, så er det ingen tvil om at Almunia har levert mindre bra.

 

Siste ord er ikke sagt når det gjelder Arsenals keepersituasjon. ;)

 

Nå var det ikke Mannone som stod mot WBA, så den kampen skal ikke tale i hans dissfavør ;)

Utover det er jeg enig med deg. Mannone må vise stabilitet før han tar plassen fra Almunia og/eller Fabianski. Men en spennende type er det..

Link to comment
Share on other sites

Er ganske sikker på at denne kampen ikke gir noen fast plass til Mannone. Kampen i går var meget bra, men i kampen før mot WBA var det ikke like bra. Tror ikke Wenger tør å satse på Mannone etter så få kamper. Muligens hadde det sett litt annerledes ut dersom det var Fabianski som hadde spilt isteden for Mannone.

 

Når det er sagt, så er det ingen tvil om at Almunia har levert mindre bra.

 

Siste ord er ikke sagt når det gjelder Arsenals keepersituasjon. ;)

 

polakken sto vel ikke så gale mot WBA??

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...