Jump to content

Det var det jeg sa, Wenger knows!!


RockyRocastle

Recommended Posts

30 kamper spilt, 15 vunnet, 10 uavgjorte, 5 tap.

 

Tap mot Aston Villa, Hull, Stoke, Manchester City og Fulham. Ubeseiret i ligaen siden 22. november.

 

Etter noen meget bra prestasjoner i ligaen de siste ukene ser det lysere ut for oss med tanke på Champions League spill neste sesong. På forumet er man allerede i gang med ”I told you so” og det er ingen bombe at det er RP7 som flagger høyest fra hesten sin, ”ikke dårlig for en lacrossespiller” har allerede blitt servert fra den kanten sammen med spørsmålet om jeg har flau smak i munnen for å ha kritisert disse spillerne.

 

Jeg har ment at Song og Denilson har prestert svakt og at de ikke er gode nok for Arsenal, jeg mener fremdeles at de har mye å bevise, men skal unnskylde meg for å være for kritisk til tider. Jeg ser at spesielt Song har imponert den siste tiden, det samme har Diaby.

 

Er det fordi presset er borte i og med at vi var ute av gullkampen allerede i november (Villa 0-2)?

Har Arshavin gitt laget en ny dimensjon?

Kan det være at disse spillerne nå endelig blomster pga Wengers stahet og klokketro gjennom lang tid (til min store frustrasjon)?

Eller er disse spillerne blitt så god som det kan virke?

 

Jeg vil ikke friskemelde Arsenal enda, det har vært en skuffende sesong, men jeg ser jo at det kan ende med et trofé. Jeg er ikke sikker på at et FA- cup trofé er nok til å kalle årets sesong en suksess, men det faktum at vi har vært svært plaget av skader må ta en del av skylden. Man kan heller ikke komme bort fra at rekken av kamper vi har tapt er for dårlig for en klubb som Arsenal.

Jeg er meget spent på hvem som forlater klubben i sommer, det er vel ganske sikkert at det kommer minimalt inn. Jeg håper ikke at det er slik at dersom noen av adecco/ lacrossespillerene våre plutselig skal ta steget opp så forlater de oss. Vi må få litt igjen for å ha holdt ut med dem så lenge.

 

Gratulerer til Song og Diaby for noen minnerike kamper og dersom jeg har vært litt krass vil jeg unnskylde for dette.

 

Avergage rating (SkySports)

 

Diaby: 6,1

Song: 6,1

Denilson: 6,1

 

Alonso: 6,4

Lampard: 7,3

Carrick: 6,6

Link to comment
Share on other sites

Rekken av kamper vi har tapt sier du. 5 kamper? En mindre enn ledende United. Uavgjorte kamper er det vi har tapt på,og ikke minst disse 0-0 kampene våre. Sist vi tapte var 22 nov i PL. Det er definitivt ikke skuffende snarere tvertimot.

 

Evnen til å avgjøre kamper+skade på spillere har en del å si for denne sesongen.

Å kalle dette for en skuffende sesong er en smule drøyt syns jeg. Vi er på topp 4. Er i semifinalen i Fa cupen og kvart i CL. Det er absolutt godkjent.

 

Jeg var selv skeptisk til at Wenger ikke erstattet Flamini,men arresterte deg allerede etter 2 kamper da du begynte kritikken.

Min mening er at en del supportere er kjappere å kritisere enn f.eks å gi ros. Det merker en spesielt godt på forumet.

 

Måten Wenger har satset på dette laget er jeg faktisk imponert over. Jeg var skeptisk, men Wenger fortjener honnør for hva spillere som Bendtner,Song,Diaby og Denilson viser på banen nå.

 

Alle har tatt et skritt videre og det viser igjen hvor mye en får igjen når spillere man har tro på slår ut i blomst.

Jeg våger påstanden om at Bendtner er blitt en bedre spiller enn Ade.

Song,Diaby og Denilson kan etter min mening bli bedre makkere til Fab enn hva Flamini var Fabregas. Heller ikke glem at det tok lang tid før Flamini slo skikkelig igjennom som midtbanespiller.

 

Fortsetter spillet vi har vist i den siste måneden ser jeg ingen grunn til å ikke friskmelde dette laget. Jeg tror tvertimot det blir bedre og bedre.

Neste hjemmekamp sitter jeg på Emirates....og det ser jeg virkelig fram til.

Nå er det artig å være Gooner igjen;-)

Link to comment
Share on other sites

30 kamper spilt, 15 vunnet, 10 uavgjorte, 5 tap.

 

Tap mot Aston Villa, Hull, Stoke, Manchester City og Fulham. Ubeseiret i ligaen siden 22. november.

 

Etter noen meget bra prestasjoner i ligaen de siste ukene ser det lysere ut for oss med tanke på Champions League spill neste sesong. På forumet er man allerede i gang med ”I told you so” og det er ingen bombe at det er RP7 som flagger høyest fra hesten sin, ”ikke dårlig for en lacrossespiller” har allerede blitt servert fra den kanten sammen med spørsmålet om jeg har flau smak i munnen for å ha kritisert disse spillerne.

 

Jeg har ment at Song og Denilson har prestert svakt og at de ikke er gode nok for Arsenal, jeg mener fremdeles at de har mye å bevise, men skal unnskylde meg for å være for kritisk til tider. Jeg ser at spesielt Song har imponert den siste tiden, det samme har Diaby.

 

Er det fordi presset er borte i og med at vi var ute av gullkampen allerede i november (Villa 0-2)?

Har Arshavin gitt laget en ny dimensjon?

Kan det være at disse spillerne nå endelig blomster pga Wengers stahet og klokketro gjennom lang tid (til min store frustrasjon)?

Eller er disse spillerne blitt så god som det kan virke?

 

Jeg vil ikke friskemelde Arsenal enda, det har vært en skuffende sesong, men jeg ser jo at det kan ende med et trofé. Jeg er ikke sikker på at et FA- cup trofé er nok til å kalle årets sesong en suksess, men det faktum at vi har vært svært plaget av skader må ta en del av skylden. Man kan heller ikke komme bort fra at rekken av kamper vi har tapt er for dårlig for en klubb som Arsenal.

Jeg er meget spent på hvem som forlater klubben i sommer, det er vel ganske sikkert at det kommer minimalt inn. Jeg håper ikke at det er slik at dersom noen av adecco/ lacrossespillerene våre plutselig skal ta steget opp så forlater de oss. Vi må få litt igjen for å ha holdt ut med dem så lenge.

 

Gratulerer til Song og Diaby for noen minnerike kamper og dersom jeg har vært litt krass vil jeg unnskylde for dette.

 

Avergage rating (SkySports)

 

Diaby: 6,1

Song: 6,1

Denilson: 6,1

 

Alonso: 6,4

Lampard: 7,3

Carrick: 6,6

 

Det er kanskje ingen bombe at jeg har vært ute og slengt litt med leppa i det siste. Jeg føler faktisk at jeg har hatt litt grunn til etter å ha blitt hudflettet av både den ene og den andre fordi jeg har hatt tro på disse spillerene og ment at de har en fremtid i klubben.

 

Du har absolutt ingen ting å unnskylde. Uenigheter og forskjellig synspunkt må man få ha. Men, kanskje kan det være en påminnelse til oss alle om at alt ikke er svart-hvitt i fotballverden.

 

Forøvrig liker jeg veldig godt å lese dine innlegg selv om jeg ikke alltid er helt enig :P, du skriver alltid godt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ment at Song og Denilson har prestert svakt og at de ikke er gode nok for Arsenal, jeg mener fremdeles at de har mye å bevise, men skal unnskylde meg for å være for kritisk til tider. Jeg ser at spesielt Song har imponert den siste tiden, det samme har Diaby.

 

Er det fordi presset er borte i og med at vi var ute av gullkampen allerede i november?

Har Arshavin gitt laget en ny dimensjon?

Kan det være at disse spillerne nå endelig blomster pga Wengers stahet og klokketro gjennom lang tid (til min store frustrasjon)?

Eller er disse spillerne blitt så god som det kan virke?

 

Jeg vil ikke friskemelde Arsenal enda, det har vært en skuffende sesong, men jeg ser jo at det kan ende med et trofé.

 

Viktige spørsmål du her stiller, og bra at du legger "hodet på blokka" på denne måten. Jeg er enig med deg at det er litt i tidligste laget å friskmelde Arsenal. På samme måte som du kanskje har vært litt for krass og rask med å dømme laget, bør vi nå kanskje være litt forsiktige med det motsatte. Jeg har jo ved flere anledninger hevdet at Song og Diaby har potensiale. Det mener jeg fortsatt, og det som har skjedd den senere tiden kan jo tyde på at de endelig begynner å få ut litt av dette påståtte potensialet, selv om det som sagt er litt tidlig å trekke noen konklusjoner. Denilson har kanskje også har hevet spillet sitt den senere tiden, men hans potensiale er jeg mer i tvil om.

 

At laget nå begynner å blomstre er nok en kombinasjon av blant annet de faktorene du nevner; presset er borte og Arshavin har utvilsomt tilført laget mye kreativitet. Dessuten er mange skadede spillere på vei tilbake. Alt dette gjør at pila peker oppover. Men sesongen blir nok uansett en skuffelse, for selv om man skulle klare å karre til seg en pokal, er det jo skuffende at man ikke er ordentlig med i gullkampen i ligaen. For at det skal skje trenger man mer enn et under nå i innspurten. Så det beste vi kan håpe på er at det som nå skjer er et uttrykk for at Wengers stahet begynner å betale seg, og at talentene endelig begynner å få ut sitt potensiale. Da kan det jo hende vi får en god sesong neste år....? time will show

 

 

 

Det er kanskje ingen bombe at jeg har vært ute å slengt litt med leppa i det siste. Jeg føler faktisk at jeg har hatt litt grunn til etter å ha blitt hudflettet av både den ene og den andre fordi jeg har hatt tro på disse spillerene og ment at de har en fremtid i klubben.

 

Jo da, men som jeg var inne på i mitt forrige innlegg; og som du selv er inne på når du skriver at alt ikke er svart-hvitt, på samme måte som man skal være forsiktig med å svartmale situasjonen i motgangstider, er det kanskje grunn til å mane til litt forsiktighet nå når man er inne i en positiv utvikling?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ment at Song og Denilson har prestert svakt og at de ikke er gode nok for Arsenal, jeg mener fremdeles at de har mye å bevise, men skal unnskylde meg for å være for kritisk til tider. Jeg ser at spesielt Song har imponert den siste tiden, det samme har Diaby.

 

Er det fordi presset er borte i og med at vi var ute av gullkampen allerede i november?

Har Arshavin gitt laget en ny dimensjon?

Kan det være at disse spillerne nå endelig blomster pga Wengers stahet og klokketro gjennom lang tid (til min store frustrasjon)?

Eller er disse spillerne blitt så god som det kan virke?

 

Jeg vil ikke friskemelde Arsenal enda, det har vært en skuffende sesong, men jeg ser jo at det kan ende med et trofé.

 

Viktige spørsmål du her stiller, og bra at du legger "hodet på blokka" på denne måten. Jeg er enig med deg at det er litt i tidligste laget å friskmelde Arsenal. På samme måte som du kanskje har vært litt for krass og rask med å dømme laget, bør vi nå kanskje være litt forsiktige med det motsatte. Jeg har jo ved flere anledninger hevdet at Song og Diaby har potensiale. Det mener jeg fortsatt, og det som har skjedd den senere tiden kan jo tyde på at de endelig begynner å få ut litt av dette påståtte potensialet, selv om det som sagt er litt tidlig å trekke noen konklusjoner. Denilson har kanskje også har hevet spillet sitt den senere tiden, men hans potensiale er jeg mer i tvil om.

 

At laget nå begynner å blomstre er nok en kombinasjon av blant annet de faktorene du nevner; presset er borte og Arshavin har utvilsomt tilført laget mye kreativitet. Dessuten er mange skadede spillere på vei tilbake. Alt dette gjør at pila peker oppover. Men sesongen blir nok uansett en skuffelse, for selv om man skulle klare å karre til seg en pokal, er det jo skuffende at man ikke er ordentlig med i gullkampen i ligaen. For at det skal skje trenger man mer enn et under nå i innspurten. Så det beste vi kan håpe på er at det som nå skjer er et uttrykk for at Wengers stahet begynner å betale seg, og at talentene endelig begynner å få ut sitt potensiale. Da kan det jo hende vi får en god sesong neste år....? time will show

 

 

 

Det er kanskje ingen bombe at jeg har vært ute å slengt litt med leppa i det siste. Jeg føler faktisk at jeg har hatt litt grunn til etter å ha blitt hudflettet av både den ene og den andre fordi jeg har hatt tro på disse spillerene og ment at de har en fremtid i klubben.

 

Jo da, men som jeg var inne på i mitt forrige innlegg; og som du selv er inne på når du skriver at alt ikke er svart-hvitt, på samme måte som man skal være forsiktig med å svartmale situasjonen i motgangstider, er det kanskje grunn til å mane til litt forsiktighet nå når man er inne i en positiv utvikling?

 

Det har du helt rett i. Jeg vil dog understreke at jeg har vært vel så frustrert og misfornøyd med enkeltkamper som andre har, mens i andre kamper har jeg vært mer positiv enn andre. Vi har i lange perioder denne sesongen levert langt dårligere enn hva man skulle forvente.

Men, jeg har hele tiden hatt tro på spillerene og talentet de innehar uavhengig av at enkeltkamper har vært dårlige, og det har jeg fått ganske så kraftige tilbakemeldinger på. Jeg tror heller ikke at klubben er helt friskmeldt enda, men ser med stor glede at trenden har snudd og at både spillere, supportere og forumister igjen fatter håp om bedre tider.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært en klager på de som ikke har levert varene og ofte sagt at de ikke var gode nok. Vel, i mange tilfeller VAR de ikke gode nok heller. Når de nå begynner å bli gode nok, så er det deilig å se at man har tatt feil.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ment at Song og Denilson har prestert svakt og at de ikke er gode nok for Arsenal, jeg mener fremdeles at de har mye å bevise, men skal unnskylde meg for å være for kritisk til tider. Jeg ser at spesielt Song har imponert den siste tiden, det samme har Diaby.

 

Er det fordi presset er borte i og med at vi var ute av gullkampen allerede i november?

Har Arshavin gitt laget en ny dimensjon?

Kan det være at disse spillerne nå endelig blomster pga Wengers stahet og klokketro gjennom lang tid (til min store frustrasjon)?

Eller er disse spillerne blitt så god som det kan virke?

 

Jeg vil ikke friskemelde Arsenal enda, det har vært en skuffende sesong, men jeg ser jo at det kan ende med et trofé.

 

Viktige spørsmål du her stiller, og bra at du legger "hodet på blokka" på denne måten. Jeg er enig med deg at det er litt i tidligste laget å friskmelde Arsenal. På samme måte som du kanskje har vært litt for krass og rask med å dømme laget, bør vi nå kanskje være litt forsiktige med det motsatte. Jeg har jo ved flere anledninger hevdet at Song og Diaby har potensiale. Det mener jeg fortsatt, og det som har skjedd den senere tiden kan jo tyde på at de endelig begynner å få ut litt av dette påståtte potensialet, selv om det som sagt er litt tidlig å trekke noen konklusjoner. Denilson har kanskje også har hevet spillet sitt den senere tiden, men hans potensiale er jeg mer i tvil om.

 

At laget nå begynner å blomstre er nok en kombinasjon av blant annet de faktorene du nevner; presset er borte og Arshavin har utvilsomt tilført laget mye kreativitet. Dessuten er mange skadede spillere på vei tilbake. Alt dette gjør at pila peker oppover. Men sesongen blir nok uansett en skuffelse, for selv om man skulle klare å karre til seg en pokal, er det jo skuffende at man ikke er ordentlig med i gullkampen i ligaen. For at det skal skje trenger man mer enn et under nå i innspurten. Så det beste vi kan håpe på er at det som nå skjer er et uttrykk for at Wengers stahet begynner å betale seg, og at talentene endelig begynner å få ut sitt potensiale. Da kan det jo hende vi får en god sesong neste år....? time will show

 

 

 

Det er kanskje ingen bombe at jeg har vært ute å slengt litt med leppa i det siste. Jeg føler faktisk at jeg har hatt litt grunn til etter å ha blitt hudflettet av både den ene og den andre fordi jeg har hatt tro på disse spillerene og ment at de har en fremtid i klubben.

 

Jo da, men som jeg var inne på i mitt forrige innlegg; og som du selv er inne på når du skriver at alt ikke er svart-hvitt, på samme måte som man skal være forsiktig med å svartmale situasjonen i motgangstider, er det kanskje grunn til å mane til litt forsiktighet nå når man er inne i en positiv utvikling?

 

Det har du helt rett i. Jeg vil dog understreke at jeg har vært vel så frustrert og misfornøyd med enkeltkamper som andre har, mens i andre kamper har jeg vært mer positiv enn andre. Vi har i lange perioder denne sesongen levert langt dårligere enn hva man skulle forvente.

Men, jeg har hele tiden hatt tro på spillerene og talentet de innehar uavhengig av at enkeltkamper har vært dårlige, og det har jeg fått ganske så kraftige tilbakemeldinger på. Jeg tror heller ikke at klubben er helt friskmeldt enda, men ser med stor glede at trenden har snudd og at både spillere, supportere og forumister igjen fatter håp om bedre tider.

 

Tålmodighet er en dyd eller hva det nå heter.

 

RP7 eller vel en av dem som har holdt hodet kaldt og jeg har vel igjen bevist at tålmodighet ikke er min sterke side. Jeg er vel også litt farget av å være tilstede på Aston Villa, Kiev og West Ham hjemme.

 

Jeg har imidlertid fått litt av troen tilbake, så mye tro at jeg bestiller billett til ManU hjemme i semifinale i Champions League. Allikevel er det noe i meg som ikke helt tror at dette laget er i stand til å komme særlig mye nærmere de andre tre store, jeg føler at de pr idag har mer kvalitet enn oss. Det er ikke så lenge siden vi leverte en ganske blek forestilling i Roma, men resultatene i ligaen har vært gode i mars.

 

Aston Villa virker kjørte nå slik at det å bli nr 4 ser ut til å være innen rekkevide, men det hadde vært ønskelig med 10-12 poeng til på dette stadiet...

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ingen som helst tvil om at Arsenal hittil i sesongen ikke har vært god nok.

 

Jeg er optimist og håper vi er kommet over den værste kneiken hittil, men før jeg blir yr av vårlig optimisme og håp om trofeer så kan det kanskje være på plass å reflektere litt over følgende.

 

Etter at vi spilte uavgjort mot Fulham den 28. februar og Arsenalfans over hele verden fortvilte over både resultater og spillere har vi prestert følgende:

 

Slått WBA borte - et WBA som er jumbo i PL og på formtabellen i PL

Slått Burnley hjemme i FA-cupen. Burnley er et championshiplag.

Tapt borte mot Roma i CL

Slått Blackburn hjemme, et Blacburnlag som er 4. sist på tabellen.

Slått Hull hjemme i FA-cupen, et Hull lag som er helt ute av form

Slått Newcastle borte - et Newcastlelag som er det 3. dårligste på formtabellen i PL.

 

Jeg synes det er flotte resultater, og skal man hevde seg må selv lag på nedre tabellhalvdel slåes, men bortsett fra Roma (som vi faktisk tapte for) så er det ikke akkurat avskrekkende motstandere vi her har møtt?? Så en 100 % friskmelding synes jeg ikke det er grunn for helt ennå, men at vi er på bedringensvei er det ingen tvil om, og forhåpentligvis blir våren spennende med god Arsenalfotball.

Link to comment
Share on other sites

Grett at Wenger er en av de mest begava fotball hodene i verden. Og jeg trur ikke der et noen som har samme nase for å snappe opp et talent som han.

Og nå spiller vi endelig bra fotball igjen, vinner kamper og kjemper oss videre i CL. Dette er helt supert, og for noen mnd siden såg det egentlig ikke ut til av vi skulle klare den viktige 4 plassen. Som vi per dags dato kan fikse på egenhånd og er ikke avhengig av at Villa eller noen andre lag må tape kamper. Dette er en forbedring. Men er det godt nok?

I august satt samtlige her inne og håpet på at vi skulle kjempe om PL tittelen. Det håpet forsvant alt fortidlig. I realiteten var vi hektet av gullkampen etter tapet mot Villa. Og det er for tidlig.

Så det jeg mener er at Wenger er en fantastisk manager, og at jeg ikke ville byttet han mot noen. Men ingen er feilfrie. Grett av Wenger såg hvilke kvaliteter Diaby, Song og Denilson hadde. Men han klarte ikke å se at dem ikke var gode nok til å kjempe danne en midtbane som kunne kjempe om ligagullet fra første til siste serierunde. Jeg mener også at han ikke viste råhet nok når Denilson fikk gå på banen kamp etter kamp uten å prestere. Som nemt her inne kunne det nesten virke som han hadde klippekort. Mulig Wenger ikke såg noen andre som kunne spille der, men da har vi ikke nok bredde i stallen.

I mine øyne burde han klare å vite at en Fabregas som hadde hatt et hardt EM sluttspill, og kom forsent tilbake til sesongoppkjøringen ikke kunne klare å spille på toppnivå fra august til mai. Han burde dermed hatt en backup plan viss Fabregas skulle gå på en formsvikt eller bli skadet i lengre tid.

 

Til Wengers forsvar så vil jeg si at jeg heller vil ha en sesong uten CL, enn å risikere liv og lemmer, og satse enorme sumer på å klare dette. Slik som Leeds gjorde en gang i sin tid som topplag. Alle vet vel hvordan det går med dem nå.

Det skal også tas med i tanke rekken at årets PL er det tetteste som har vert på lenge. Fulham slår både oss og Man u. Og omtrent ingen kamper er "a walk in a park" slik som det var for noen sesonger siden.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ingen som helst tvil om at Arsenal hittil i sesongen ikke har vært god nok.

 

Jeg er optimist og håper vi er kommet over den værste kneiken hittil, men før jeg blir yr av vårlig optimisme og håp om trofeer så kan det kanskje være på plass å reflektere litt over følgende.

 

Etter at vi spilte uavgjort mot Fulham den 28. februar og Arsenalfans over hele verden fortvilte over både resultater og spillere har vi prestert følgende:

 

Slått WBA borte - et WBA som er jumbo i PL og på formtabellen i PL

Slått Burnley hjemme i FA-cupen. Burnley er et championshiplag.

Tapt borte mot Roma i CL

Slått Blackburn hjemme, et Blacburnlag som er 4. sist på tabellen.

Slått Hull hjemme i FA-cupen, et Hull lag som er helt ute av form

Slått Newcastle borte - et Newcastlelag som er det 3. dårligste på formtabellen i PL.

 

Jeg synes det er flotte resultater, og skal man hevde seg må selv lag på nedre tabellhalvdel slåes, men bortsett fra Roma (som vi faktisk tapte for) så er det ikke akkurat avskrekkende motstandere vi her har møtt?? Så en 100 % friskmelding synes jeg ikke det er grunn for helt ennå, men at vi er på bedringensvei er det ingen tvil om, og forhåpentligvis blir våren spennende med god Arsenalfotball.

 

det må legges til at å møte lag som er i nedrykks striden mot slutten av sesongen er som regel meget vanskelige kamper.. de får som regel "superkrefter" hvis man kan kalle det det, mot slutten av sesongen. Alle husker vel West-Ham for to år siden eller noe med Tevez i spissen, hadde nesten et bein i Championship så kom disse superkreftene og de slo bl.a Manu, og overlevde i PL..

 

å møte lag i cup som på papiret er dårligere motstand og som har ingenting å tape, er heller ingen lett oppgave.. Burney har jo slått flere PL lag i år

 

våren blir meget spennende ja! Vi skal både til Roma engang til, og til Wembley to ganger ;) jeg gleder meg som en unge!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er flotte resultater, og skal man hevde seg må selv lag på nedre tabellhalvdel slåes, men bortsett fra Roma (som vi faktisk tapte for) så er det ikke akkurat avskrekkende motstandere vi her har møtt?? Så en 100 % friskmelding synes jeg ikke det er grunn for helt ennå, men at vi er på bedringensvei er det ingen tvil om, og forhåpentligvis blir våren spennende med god Arsenalfotball.

Men, det var jo dette vi sleit med i første halvdel av sesongen og starten av 2009? Vi sleit med å slå de middelmådige og "dårlige" lagene, mens vi slo to av de tre andre blant de "Store Fire". Viktig å ikke glemme det...

Link to comment
Share on other sites

Det er for tidlig å si at vi firskmeldte enda. Mars var en god måned der vi vant alle kampene bortsett fra Roma-kampen (men hvem bryr seg når vi alllikel gir videre ;)). Etter at Arshavin har kommet, har vi fått et klart løft. Så spørsmålet er om dette bare er midlertidig. Noe som tilsier at det ikke bare et tilfeldig, er at jeg synes bevegelsene og arbeidskapasiteten er svært mye bedre. Tidligere i sesongen var vi veldig forsiktige ved overganger, nå peiser vi på med mange spillere. I gjenvinninsfasen er vi også med bedre. Presset er høyere og mer helhjertet. Siden City-kampen har vi vært generelt bedre defensivt. Jeg er spent på hva Wenger sa i garderoben etter kampen :P ?

 

Mye av presset har gått vekk og det ser ut til å gjøre det lettere for mange av de yngre spillerne. Men hva med når vi skal spille semi-finale i FA-cupen og kvartfinale i CL? Vi imponerte ikke mot Roma, så jeg håper det kun var et engangstilfelle. Spiller vi sånn i de nevnte kampene ryker vi!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...